Frae Wikipedia, the free beuk o knawledge
The 12t o Mey is the 132t day o the year (133t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 233 days ti come.
- 1551 - The Naitional University o St. Marcos is foondit in Lima, Peru.
- 1873 - Coronation o Oscar II o Swaden.
- 1926 - The Italian-built airship "Norge" becomes the first vessel tae fly ower the North Pole.
- 1937 - Coronation o King George VI o the Unitit Kinrick.
- 1941 - Konrad Zuse presents the Z3 programmable computer.
- 1949 - The Soviet Union lifts its blockade o Berlin.
- 1965 - Spacecraft "Luna 5" crashes on the Muin.
- 1994 - Scots politeecian an UK Labour Pairty leader John Smith dees suddenly agit 55.
- 1999 - The first electit Scots Pairlament convenes for the first time.
- 2002 - Umwhile US Preses Jimmy Carter visits Cuba.
- 2003 - Bombins bi Al-Qaeda in Riyadh, Saudi Arabie, kill 26 fowk.
- 2004 - Eurovision Sang Contest stairtit in Istanbul, Turkey.
- 2008 - 2008 Sichuan yirdquauk: A major yirdquauk hits Sichuan province in the Fowkrepublic o Cheenae, killin 69,000 fowk.
- 2010 - The Unity Brig ower the Ruvoma River atween Tanzanie an Mozambique opens.
- 2015 - Nepal is struck bi a seicont major yirdquauk in 17 days, killin 200 fowk.
- 2016 - Michel Temer becomes interim Preses o Brazil efter the impeachment o Dilma Rousseff.
- 2017 - A massive cyber attack affects computers aroond the warld, incluidin computer seestems at the Naitional Heal Service an FedEx.
- 2018 - Netta Barzilai o Israel wins the Eurovision Sang Contest in Lisbon; A stage invasion occurs durin the performance o the Unitit Kinrick's entrant, SuRie.
- 2019 - Manchester City F.C. wins the Inglis Premier League teetle wi 98 pynts; Liverpool F.C. finish seicont wi 97 pynts, a record for a seicont-placit team in the league.
- 1496 - Gustav I o Swaden (d. 1560)
- 1590 - Cosimo II de' Medici, Grand Duke o Tuscany (d. 1621)
- 1670 - Augustus II the Strang, King o Poland (d. 1733)
- 1753 - George Gleig, Scots meenister (d. 1840)
- 1763 - John Bell, Scots surgeon (d. 1820)
- 1803 - Justus von Liebig, German chemist (d. 1873)
- 1812 - Edward Lear, Inglis poet an illustrator (d. 1888)
- 1820 - Florence Nightingale, Inglis nurse (d. 1910)
- 1828 - Dante Gabriel Rossetti, Inglis penter an poet (d. 1882)
- 1842 - Jules Massenet, French componer (d. 1912)
- 1889 - Otto Frank, faither o Anne Frank (d. 1980)
- 1907 - Katharine Hepburn, American actress (d. 2003)
- 1910 - Dorothy Hodgkin, Inglis biochemist (d. 1994)
- 1921 - Farley Mowat, Canadian author an environmentalist (d. 2014)
- 1925 - Yogi Berra, American basebaw player an coach (d. 2015)
- 1928 - Burt Bacharach, American componer, producer an sangster
- 1937 - George Carlin, American actor an comedian (d. 2008)
- 1948 - John Blackley, Scots fitbawer
- 1948 - Steve Winwood, Inglis muisicker
- 1962 - Emilio Estevez, American actor
- 1967 - Bill Shorten, Australie politeecian
- 1970 - David A. R. White, American actor, director an writer
- 1975 - Jonah Lomu, New Zealand rugby player (d. 2015)
- 1977 - Graeme Dott, Scots snooker player
- 1981 - Rami Malek, American actor
- 1990 - Etika, American YouTuber (d. 2019)
- 1994 - Billy King, Scots fitbawer
- 1012 - Pape Sergius IV
- 1884 - Bedrich Smetana, Czech componer (b. 1824)
- 1930 - John Wheatley, Scots politeecian (b. 1869)
- 1970 - Nelly Sachs, German writer (b. 1891)
- 1994 - John Smith, Scots politeecian (b. 1938)
- 2003 - Jim Clunie, Scots fitbawer (b. 1933)
- 2008 - Irena Sendler, Pols social worker an humanitarian (b. 1910)
- 2014 - Hugh McLeod, Scots rugby union player (b. 1932)
- 2014 - Sarat Pujari, Indie actor, director an film producer (b. 1934)
- 2017 - Mauno Koivisto, Preses o Finland (b. 1923)
- 2017 - Yu So-chow, Cheenese actress (b. 1930)
- Internaitional Nurses' Day
||Wikimedia Commons haes media relatit tae 12 May.|