Manchester City F.C.
|Full name||Manchester City Football Club|
|Nickname(s)||City, The Citizens, The Sky Blues|
|Foondit||1880 as St. Mark's (West Gorton) |
1894 as Manchester City
|Ground||City of Manchester Stadium|
|Awner||City Football Group|
|Chairman||Khaldoon Al Mubarak|
|2018–19||Premier League, 1st of 20 (champions)|
Manchester City Football Club is an Inglis fitbaw club who play in the Premier League an at the City of Manchester Stadium. Foondit in 1880 as St. Mark's (West Gorton), they became Ardwick Association Footbll Club in 1887 afore changin their name tae Manchester City Football Club in 1894.
The club's maist successful period wis in the late 1960s an early 1970s when they wan the League Championship, the FA Cup, the League Cup an European Cup Winners' Cup unner the management team o Joe Mercer an Malcolm Allison an wi players includin Colin Bell, Mike Summerbee an Francis Lee.
Players[eedit | eedit soorce]
Current squad[eedit | eedit soorce]
- As o 5 October 2020
Note: Banners indicate naitional team as defined unner FIFA eligibility rules. Players mey haud mair nor ane non-FIFA naitionality.
Honours[eedit | eedit soorce]
Domestic[eedit | eedit soorce]
League[eedit | eedit soorce]
- First Division/Premier League
- Second Division/First Division
- Third Division
- Play-off Winners: 1998–99
Cups[eedit | eedit soorce]
- FA Cup
- Football League Cup
- FA Community Shield
- Full Members Cup
- Runners-up (1): 1986
European[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- On 16 April 1894, the name was changed to Manchester City.
- "Premier League Handbook Season 2013/14" (PDF). Premier League. Archived frae the original (PDF) on 31 Januar 2016. Retrieved 17 August 2013.
- "Squads: Men's team". Manchester City F.C. Retrieved 13 October 2020.
- Brennen, Stuart. "Pep Guardiola reveals Fernandinho is new Man City captain". MEN. Retrieved 24 October 2020.
- Up until 1992, the top division of English football was the Football League First Division; since then, it has been the FA Premier League. At the same time, the Second Division was renamed the First Division, and the Third Division was renamed the Second Division.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Manchester City FC.|