The 13t o Mey is the 133t day o the year (134t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 232 days ti come.
- 1648 - Construction o the Reid Fort in Delhi is completit.
- 1830 - Ecuador gains unthirldom frae Gran Colombie.
- 1846 - The Unitit States delcares war on Mexico.
- 1861 - Australie astronomer John Tebbutt discovers the Comet C/1861 J1, ane o the great comets o the 19t century.
- 1909 - The first Giro d'Italia cycle race is held.
- 1940 - Warld War II: Wilhelmina o the Netherlands flees tae the Unitit Kinrick.
- 1950 - The first roond o the Formula Ane warld championship is held at Silverstone.
- 1952 - The Rajya Sabha, the upper hoose o Indie's pairlament, haes its first sittin.
- 1969 - Race riots occur in Kuala Lumpur, Malaysie.
- 1981 - Pape John Paul II is shot in Roum bi Mehmet Ali Agca.
- 1996 - Thunderstorms an tornadoes in Bangladesh kill ower 600 fowk.
- 2000 - The fireworks factory explosion in Enschede, the Netherlands, kills 22 fowk.
- 2005 - Andijan massacre in Uzbekistan.
- 2008 - Bomb attacks in Jaipur, Indie, kill dozens o fowk.
- 2011 - Bomb attacks in the Charsadda Destrict in Pakistan, kill 98 fowk.
- 2014 - The Soma mine disaster in Turkey kills ower 300 fowk.
- 2017 - Portugal's Salvador Sobral wins the Eurovision Sang Contest in Kiev, Ukraine.
- 1655 - Pape Innocent XIII (d. 1724)
- 1717 - Maria Theresa, Haly Roman Empress (d. 1780)
- 1730 - Charles Watson-Wentworth, 2nt Marquess o Rockingham, Prime meenister o Great Breetain (d. 1782)
- 1792 - Pape Pius IX (d. 1878)
- 1840 - Alphonse Daudet, French novelist (d. 1897)
- 1857 - Ronald Ross, Breetish doctor (d. 1932)
- 1877 - Robert Hamilton, Scots fitbawer (d. 1948)
- 1882 - Georges Braque, French penter (d. 1963)
- 1894 - Asgeir Asgeirsson, 2nt Preses o Iceland (d. 1972)
- 1907 - Daphne du Maurier, Inglis writer (d. 1989)
- 1922 - Bea Arthur, American actress (d. 2009)
- 1924 - Alexander Leslie-Melville, 14t Yerl o Leevin, Scots peer an sodger (d. 2012)
- 1926 - George Merchant, Scots fitbawer (d. 2015)
- 1929 - Fred Martin, Scots fitbawer (d. 2013)
- 1930 - Sammy Baird, Scots fitbawer (d. 2010)
- 1931 - Jim Jones, American releegious leader (d. 1978)
- 1939 - Harvey Keitel, American actor
- 1942 - Pal Schmitt, umwhile Preses o Hungary
- 1950 - Stevie Wonder, American muisicker
- 1952 - John Kasich, American politeecian
- 1961 - Ralph Milne, Scots fitbawer (d. 2015)
- 1963 - Andrea Leadsom, Inglis politeecian
- 1964 - Stephen Colbert, American comedian
- 1964 - Masha Rasputina, Roushie pop sangster
- 1968 - Scott Morrison, Australie politeecian, 30t Prime Meenister o Australie
- 1979 - Prince Carl Philip o Swaden
- 1983 - Yaya Touré, Ivorian fitbawer
- 1986 - Robert Pattinson, Inglis actor an muisicker
- 1986 - Alexander Rybak, Belaroushie-Norse sangster, componer an muisicker
- 1986 - Lena Dunham, American actress
- 1987 - Rory McAllister, Scots fitbawer
- 1993 - Romelu Lukaku, Belgian fitbawer
- 1993 - Debby Ryan, American actress, director an sangster
- 1832 - Georges Cuvier, French naituralist an zoologist (b. 1769)
- 1883 - James Young, Scots chemist (b. 1811)
- 1917 - Benjamin Blyth II, Scots ceevil ingineer (b. 1849)
- 1930 - Fridtjof Nansen, Norse splorer an diplomat (b. 1861)
- 1938 - Charles Édouard Guillaume, Swiss pheesicist (b. 1861)
- 1961 - Gary Cooper, American actor (b. 1901)
- 1974 - Neil McBain, Scots fitbawer (b. 1895)
- 1982 - Billy Steel, Scots fitbawer (b. 1923)
- 2019 - Doris Day, American actress an sangster (b. 1922)
- 2019 - George Smith, Scots fitbaw referee (b. 1943)
||Wikimedia Commons haes media relatit tae 13 May.|