The 26t o Mey is the 146t day o the year (147t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 219 days ti come.
- 1822 - The Grue Kirk fire in Norawa kills 116 fowk.
- 1830 - The Indian Removal Act is passed bi Unitit States Congress.
- 1864 - Montana becomes a Unitit States Territory.
- 1897 - Dracula, the famous novel bi Bram Stoker, is published.
- 1918 - Georgie declares unthirldom frae Roushie.
- 1940 - Warld War II: Allied forces stairt an evacuation o Dunkirk.
- 1955 - Anthony Eden's Conservative Pairty wins the Unitit Kinrick's general election.
- 1966 - Guyana, in the north o Sooth Americae, gains unthirldom frae the Unitit Kinrick.
- 1969 - Apollo 10 comes back tae the Yird.
- 1986 - The European Community adopts its current banner.
- 1991 - Zviad Gamsakhurdia becomes Preses o Georgie.
- 2008 - Severe floods stairt in the Sooth-East o the Fowkrepublic o Cheenae. 148 fowk are kilt.
- 2012 - Loreen wins the Eurovision Sang Contest for Swaden wi the sang "Euphoria" in Baku, Azerbaijan.
- 2014 - Narendra Modi becomes Prime meenister o Indie.
- 2018 - Real Madrid C.F. defeat Liverpool 3-1 in the UEFA Champions League feenal, completin a double o European trophies for Madrid teams in 2018, an a third Champions League win in-a-row for the team.
- 2019 - Day o the maist votin in the 2019 European Pairlament elections, wi gains for far-richt an Green pairties; the Brexit Pairty wins the maist muckle nummer o Breetish seats while Conservatives an Labour lose seats - the Scots Naitional Pairty wins in Scotland (MEPs: Alyn Smith, Christian Allard, Aileen McLeod), wi the remainin Scots MEPs bein Sheila Ritchie (Leeberal Democrats), Nosheena Mobarik (Conservatives) an Louis Stedman-Bryce (Brexit Pairty).
- 1478 - Pape Clement VII (d. 1534)
- 1566 - Mehmed III, Ottoman Sultan (d. 1603)
- 1834 - James Bell Pettigrew, Scots anatomist an naituralist (d. 1908)
- 1867 - Mary o Teck, Queen Consort o the Unitit Kinrick (d. 1953)
- 1871 - Phil Kelso, Scots fitbawer (d. 1935)
- 1907 - John Wayne, American actor (d. 1979)
- 1909 - Matt Busby, Scots fitbawer an manager (d. 1994)
- 1913 - Peter Cushing, Inglis actor (d. 1994)
- 1915 - Tommy Walker, Scots fitbawer (d. 1993)
- 1918 - Walter Galbraith, Scots fitbawer (d. 1995)
- 1920 - Peggy Lee, American actress an sangster (d. 2002)
- 1926 - Miles Davis, American jazz trumpeter, bandleader an componer (d. 1991)
- 1949 - Jeremy Corbyn, Inglis politeecian, leader o the Breetish Labour Pairty
- 1949 - Ward Cunningham, American computer programmer
- 1951 - Sally Ride, American astronaut an pheesicist (d. 2012)
- 1957 - Mary Bell, Inglis creeminal
- 1964 - Lenny Kravitz, American sangster an muisicker
- 1966 - Helena Bonham Carter, Inglis actress
- 1966 - Shona Robison, Scots politeecian
- 1968 - Frederik, Croun Prince o Denmark
- 1971 - Matt Stone, American creator o the telly show South Park
- 1975 - Lauryn Hill, American sangster-sangwriter, rapper, record producer an actress
- 1977 - Luca Toni, Italian fitbawer
- 1978 - Dan Parks, Australie-Scots rugby player
- 1981 - Eda-Ines Etti, Estonie sangster
- 1997 - Ally Roy, Scots fitbawer
- 946 - Edmund I, Keeng o Ingland
- 1421 - Mehmed I, Ottoman Sultan (b. 1389)
- 1512 - Bayezid II, Ottoman Sultan (b. 1447)
- 1703 - Samuel Pepys, Inglis politeecian an diarist (b. 1633)
- 1799 - James Burnett, Laird Monboddo, Scots juidge, scholar an philosopher (b. 1714)
- 1872 - Robert Wight, Scots surgeon an botanist (b. 1796)
- 1976 - Martin Heidegger, German philosopher (b. 1889)
- 2008 - Sydney Pollack, American actor, director an producer (b. 1934)
- 2017 - Zbigniew Brzezinski, Pols-American poleetical scientist an diplomat (b. 1928)
- 2019 - Harry Hood, Scots fitbawer (b. 1944)
||Wikimedia Commons haes media relatit tae 26 May.|