Alyn Smith (born 15 September 1973 in Glesga) is a Scots politeecian, Member o Pairlament for Stirlin (syne 2019) an a umwhile member o the European Pairlament (2004 to 2019), representin the Scots National Pairty (SNP).
Life[eedit | eedit soorce]
Smith cam frae Glesga, his paurents wir Jane an Edward Smith, an he lived as a child in Scotland an in Saudi Arabia. He wis eddicatit (1986 tae1995) in law (LLB Hons) at the Varsity o Leeds, an a year at the Varsity o Heidelberg, Germany an did a maisters degree at in European studies at the College o Europe, Natolin, Warsaw. In 1996, Smith completit his Diploma in Legal Practice at the Nottingham Trent University. He taught Inglis in India, and workit wi Scotland Europa, Brussels. Frae 1997 tae 1999, he practiced commercial law in Lunnon wi Clifford Chance, then for twa years wi Anderson Strathern. He wis erstwhile a director o Turning Point Scotland, trustee o LBGT Youth Scotland, an is Honorary Vice Preses o Scottish Society for the Prevention of Cruelty to Animals (SSPCA).
European Pairlament[eedit | eedit soorce]
He wis seicont on the SNP's leet for the 2004 European election, as the youngest Scots MEP, but ahint Ian Hudghton. He wis re-electit in 2009, 2014 and 2019. Efter Hudghton's demission in 2019, Smith, sat alangside SNP colleagues Christian Allard an Aileen McLeod, in the EU pairlament as pairt o the jynt Green/European Free Alliance group, an becam their vice-preses, sittin oan mony committees an groups.
In Mairch 2019, he wis quotit in the press as sayin aboot BREXIT, that the fowk o Scotland hid nae votit for it, an that the EU should "leave a light on for Scotland so we can find our way home" (Inglis)
Wastmeenster Pairlament[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- "Smith, Alyn, (born 15 Sept. 1973), MP (SNP) Stirling, since 2019". WHO'S WHO & WHO WAS WHO (in Inglis). doi:10.1093/ww/9780199540884.001.0001/ww-9780199540884-e-44821. Retrieved 15 Mey 2022.
- "EFA MEPs lead cross-party declaration on Brexit". EFA - European Free Alliance (in Inglis). 4 September 2019. Retrieved 15 Mey 2022.
- "6th parliamentary term | Alyn SMITH | MEPs | European Parliament". www.europarl.europa.eu (in Inglis). Retrieved 15 Mey 2022.
- "'Leave a light on' for Scotland, pleads MEP to European colleagues". belfasttelegraph (in Inglis). ISSN 0307-1235. Retrieved 15 Mey 2022.
- "SNP MEP tells European Parliament to 'leave the light on' for Scotland". www.scotsman.com (in Inglis). Retrieved 15 Mey 2022.
- "Stirling parliamentary constituency - Election 2019 - BBC News" (in Inglis). Retrieved 15 Mey 2022.
- "Alyn Smith MP, Stirling Constituency". Alyn Smith MP (in Inglis). Retrieved 15 Mey 2022.