Prince Harry, Duke o Sussex
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
|Duke o Sussex|
Prince Harry in September 2017
|Born||15 September 1984|
St Mary's Hospital, Lunnon, Ingland
|Spouse||Meghan Markle (m. 2018)|
|Hoose||Hoose o Windsor|
|Faither||King Charles III|
|Mither||Diana, Princess o Wales|
|Releegion||Kirk o Ingland|
Prince Henry, Duke of Sussex KCVO (Henry Charles Albert David, born 15 September 1984), commonly kent as Prince Harry, is the younger son o King Charles III o the Unitit Kinrick, an his first wife, Diana, Princess o Wales. His paternal grandparents were Queen Elizabeth II an Prince Philip, Duke o Edinburgh. He staunds fift in the line o succession tae the thrones o saxteen independent sovereign states kent as the Commonweel realms. He is preceded in line bi his brither, his nephews Prince George an Prince Louis an his niece, Princess Charlotte o Cambridge. He is mairiet tae Meghan Markle, bides wi her in Los Angeles, Californie an haes twa bairns - Archie an Lilibet.
Efter an eddication at various schuils aroond the Unitit Kinrick an spendin pairts o his gap year in Australie an Lesotho, Harry eschewed a varsity eddication in favour o follaein in the fitsteps o mony previous princes bi enrollin in the militar. He wis commissioned as a seicont lieutenant intae the Blues an Ryals o the Hoosehauld Cavalry Regiment—servin temporarily wi his brither—an completit his trainin as a tank commander. He served for 77 days on the front line in the Afghan War, altho he wis pulled oot follaeing publication o the story in an Australie magazine. He returned tae Afghanistan for anither tour o duty in 2012 an returned frae a 20-week deployment in Januar 2013.
Notes[eedit | eedit soorce]
- On the rare occasion when Prince Harry uises a surname, it is Mountbatten-Windsor. In his militar career, Harry uises the surname Wales. Accordin tae letters patent o Februar 1960, his hoose an faimily name is Windsor.
References[eedit | eedit soorce]
- "Prince Harry". The Official Website of the British Monarchy. Retrieved 10 August 2009.
- Associated Press (28 Februar 2008). "Prince Harry on front line in Afghanistan". MSNBC. Archived frae the original on 22 Januar 2013. Retrieved 28 Februar 2008.
- Audrey, Gillian; Tran, Mark; Walker Peter (28 Februar 2008). "Harry secretly serving in Afghanistan". The Guardian. London. Retrieved 26 Mairch 2010.
- "UK'S PRINCE HARRY RETURNS FROM AFGHANISTAN". Associated Press. Archived frae the original on 12 Apryle 2013. Retrieved 21 Januar 2013.