Prince Andrew, Duke o York
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can. (October 2020)
Prince Andrew, Duke o York KG GCVO ADC(P) (Andrew Albert Christian Edward; born 19 Februar 1960), is a Breetish prince, the seicont son, an third bairn o Queen Elizabeth II an Prince Philip, Duke o Edinburgh. At the time o his birth, he wis seicont in the line o succession tae the Breetish throne; as o October 2020[update], he is aicht in line.
He hauds the rank o commander an the honourar rank o vice admiral in the Ryal Navy, in that he served as an active-duty helicopter pilot an instructor an as the caiptain o a warship. He saw active service in the Falklands War, fleein on multiple missions includin anti-surface warfare, Exocet missile decoy, an casualty evacuation.
In 1986, Prince Andrew mairied Sarah Ferguson; the couple's mairiage, separation an eventual divorce in 1996 attractit a heich level o media coverage. As weel as cairyin oot various offeecial engagements, he served as Breetain's Special Representative for Internaitional Trede an Investment till Julie 2011.
In November 2019, Prince Andrew wis interviewed for the BBC TV programme Newsnight on 16 November 2019. The interviewer, Emily Maitlis, spak anent the Prince's friendship wi convicted child sex offender Jeffrey Epstein afore he wis deid an allegations o sexual abuse again Prince Andrew. The interview wis awfu for Prince Andrew an the British ryal familie, as maist fowk thit saw the interview thocht the Prince wisnae sympathetic tae Epstein's victims. As o 20 November, he has nae official ryal duties.
In Juin 2020 it becam kent that Andrew is a person of interest in a criminal investigation in the Unitit States, an that the U.S. haed filed a mutual legal assistance request tae British authorities in order tae question Andrew.
References[eedit | eedit soorce]
- "Prince Andrew to become vice-admiral". BBC News. 12 Februar 2015. Retrieved 5 October 2020.
- "Air Miles Andy – the Falklands hero, playboy prince and controversial royal". ITV News (in Inglis). 21 November 2019. Retrieved 5 October 2020.
- Rose, Hilary (26 November 2019). "Prince Andrew and Fergie: an ill‑fated marriage". The Times (in Inglis). Retrieved 5 October 2020.
- "Prince to quit UK trade envoy job". BBC News. 21 Julie 2011. Retrieved 5 October 2020.
- Adam, Karla (17 November 2019). "Prince Andrew's Epstein interview roundly panned: 'nuclear explosion level bad'". The Washington Post. Retrieved 17 November 2019.
- Lewis, Aimee (17 November 2019). "Prince Andrew sparks near-universal condemnation with TV interview". CNN. Retrieved 17 November 2019.
- Quinn, Ben (20 November 2019). "Prince Andrew to step back from public duties 'for foreseeable future'". The Guardian. Retrieved 20 November 2019.
- Katersky, Aaron; Hill, James; Margolin, Josh (8 Juin 2020). "NY prosecutors request testimony from Prince Andrew as part of Jeffrey Epstein investigation". ABC News. Retrieved 9 Juin 2020.
- Winter, Tom; Talmazan, Yuliya (7 Juin 2020). "Prosecutors formally request to talk with Prince Andrew in Epstein investigation". NBC News. Retrieved 9 Juin 2020.
|This Ryal relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|