Minogue at the 2007 Cannes Film Festival
|Born||Kylie Ann Minogue|
28 Mey 1968
Melbourne, Victoria, Australie
|Residence||South Coogee, New Sooth Wales, Australia|
Chelsea, London, England
|Eddication||Camberwell High School|
|Hame toun||Surrey Hills, Victoria, Australie|
|Televeesion||Neighbours, The Henderson Kids, Doctor Who|
|Parents||Ronald Charles Minogue|
Carol Ann Jones
|Relatives||Dannii Minogue (sister)|
Kylie Ann Minogue, AO, OBE (//; born 28 Mey 1968), an aw kent mononymously as Kylie, is an Australie-Breetish sangster, sangwriter an actress. She achieved recogneetion starnin in the Australie soap opera Neighbours, whaur she played tomboy mechanic Charlene Robinson. Appearin in the series for twa years, Minogue's chairacter mairied Scott Robinson (Jason Donovan) in an episode viewed bi nearly 20 million fowk in the Unitit Kinrick, makkin it ane o the maist watched Australie TV episodes iver. Syne then, Minogue haes been a recordin airtist an haes achieved commercial success an creetical acclaim in the enterteenment industrie. Minogue haes been recognised wi several honoureefic nicknames, maist notably the "Princess o Pop". She is recognised as the heichest-sellin Australie airtist o aw time bi the Australian Recording Industry Association (ARIA).
Born an raised in Melbourne, Australie, Minogue haes wirked an leeved in the Unitit Kinrick syne the 1990s. She signed tae record label PWL in 1987 an released her first studio album Kylie the next year. In 1992, she left PWL an signed wi Deconstruction Records whaur she released her sel-teetled studio album an Impossible Princess, baith o that received positive reviews frae creetics. Returnin tae mair mainstream dance-orientit music, Minogue signed tae Parlophone an released Light Years. The follaeup, Fever, wis a hit in mony kintras, includin the Unitit States. The lead single "Can't Get You Out of My Head" becam ane o the maist successfu singles o the 2000s, sellin ower five million units. It is recognised as her "seegnatur sang" an wis named "the catchiest sang iver" bi Yahoo! Music. Ither successfu singles bi Minogue include "I Should Be So Lucky", "The Loco-Motion", "Especially for You", "Hand on Your Heart", "Better the Devil You Know", "Confide in Me", "Spinning Around", "Love at First Sight", "Slow", "2 Hearts" an "All the Lovers".
In 2005, while Minogue was on her Showgirl: The Greatest Hits Tour, she was diagnosed with breast cancer. After treatment, she resumed the tour under the title Showgirl: The Homecoming Tour, which critics viewed as a "triumph". Minogue made her film debut in The Delinquents (1989) and portrayed Cammy in Street Fighter (1994). Minogue has also appeared in the films Moulin Rouge! (2001), Jack & Diane, and Holy Motors (2012). In 2014, she appeared as a juidge on the third series of The Voice UK and The Voice Australia. Her other ventures include product endorsements, children's books and fashion.
As o 2015, Minogue haes haed warldwide record sales o mair nor 80 million. She haes muntit several successfu an creetically acclaimed concert warld tours an received a Mo Awaird for "Australie Entertainer o the Year" for her live performances. Minogue wis appyntit an Officer o the Order o the British Empire in the 2008 New Year Honours for services to Music. She wis appyntit bi the French govrenment as a Chevalier (knicht) o the Ordre des Arts et des Lettres for her contreibution tae the enrichment o French cultur. Minogue was awarded an honorary Doctor o Heal Science (D.H.Sc.) degree bi Anglia Ruskin Varsity for her wark in raisin awaurness for breest cancer. In November 2011, on the 25t anniversary o the ARIA Muisic Awairds, she wis inducted bi the Australian Recording Industry Association intae the ARIA Hall of Fame.
References[eedit | eedit soorce]
- "Synth pop: Encyclopedia of Modern Music". The Times. London. 1 Februar 2009. Retrieved 11 Juin 2012.
- "Kylie Minogue – Aphrodite (Review)". Urb.com. Retrieved 11 Juin 2012.
- "BARB Since 1981". Broadcasters' Audience Research Board. Archived frae the original on 12 Mairch 2012. Retrieved 21 Januar 2013.
- "Australian Recording Artists Make ARIA Chart History". 2004.
- "Kylie Minogue Moves Back To Australia To Be Closer To Her Family". HuffPost. 23 Apryle 2014. Retrieved 15 Apryle 2018.
- "Kylie officially honoured as UK's queen of singles!". Official Charts. 1 Juin 2012. Retrieved 11 December 2013.
- Burke, Robert (1 September 2009). "Biggest Selling Singles Since The Year 2000". Yahoo! Music. Archived frae the original on 11 October 2012. Retrieved 13 August 2013. Unknown parameter
- Lay, Kat (17 October 2013). "Why you can't get that tune out of your head . . ". The Times. News UK. Retrieved 18 October 2013.
- Sams, Christine (12 November 2006). "Feathered Kylie's fans tickled pink". The Sydney Morning Herald. Retrieved 9 Mey 2008.
- "Kylie and Danni – 100 Degrees Performance". X Factor Australia. Yahoo! Music. 24 November 2015. Archived frae the original on 25 November 2015. Retrieved 25 November 2015. Unknown parameter
- "Kylie and Dannii Minogue reunite for disco duet". The New Zealand Herald. 24 November 2015. Retrieved 25 November 2015.
- "No. 58557". The London Gazette (Supplement). 29 December 2007. p. 11.
- McCabe, Kathy (25 November 2011). "Prime Minister Julia Gillard to honour pop princess Kylie Minogue". Daily Telegraph (Australia). Retrieved 22 Julie 2015.