The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
Grande in 2020
26 Juin 1993
Boca Raton, Florida, U.S.
|Faimily||Frankie Grande (hauf-brither)|
Ariana Grande-Butera (born Juin 26, 1993), kent as Ariana Grande (/ˌɑːriˈɑːnə ˈɡrɑːndeɪ/), is an American sangster an actress. She began her career in the Broadway musical 13, afore laundin the role o Cat Valentine on the Nickelodeon telly series Victorious in 2009. The shaw ended efter fower series, an Grande starred on the spinoff, Sam & Cat, which ended in 2014. She haes an aa appeared in ither theatre, telly an film roles, an haes lent her vyce tae animatit telly an films.
Grande's muisic career began wi the soundtrack Music from Victorious (2011). She signed a recordin contract wi Republic Records an released her debut studio album, Yours Truly in 2013, which debuted at nummer ane on the US Billboard 200. The album's lead single, "The Way", debuted in the tap 10 o the Billboard Hot 100, wi creetics comparin her wide vocal range tae that o Mariah Carey.
Grande's seicont studio album, My Everything (2014), debuted at nummer ane in the US an chairtit in the tap 10 in 24 ither kintras. Wi the lead single "Problem" an several ithers frae that album, she wis continuously in the tap 10 o the Billboard Hot 100 for 34 weeks an haed the maist tap 10 singles o ony airtist in 2014. In 2015, Grande promotit My Everything wi her first warld tour, The Honeymoon Tour, an guest-starned in the Fox comedy horror telly series, Scream Queens an released a haliday EP album, Christmas & Chill. In 2016, she released her third studio album, Dangerous Woman, an several sangs frae the album. The teetle track debuted at nummer 10 on the Billboard Hot 100, makkin Grande the first person in the history o that chairt tae hae the lead single frae each o her first three albums debut in the tap 10. The album debuted at nummer twa on the Billboard 200. As o Januar 2017, Grande's muisic videos haed been viewed a tot o mair nor seiven billion times online.
Grande's accolades include three American Music Awards, the Music Business Association's Breakthrough Artist o the Year, an MTV Video Music Award, three MTV Europe Music Awards an fower Grammy Awaird nominations. Aw three o her albums hae been certified platinum bi the RIAA. She haes actively supported a range o charities, an haes a lairge follaein on social media; she is the seicont maist follaed person on Instagram. In 2016, Time named Grande ane o the 100 maist influential fowk in the warld on the annual Time 100 leet.
On Mey 22, 2017, her concert in Manchester, Ingland, wis attackit bi a suicide bomber, killin 22 fowk. Grande organisit, an performed in, a benefit concert for the victims at Old Trafford cricket groond in Manchester on Juin 4.
Discografie[eedit | eedit soorce]
- Yours Truly (2013)
- My Everything (2014)
- Dangerous Woman (2016)
- Sweetener (2018)
- Thank U, Next (2019)
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Grande pronounces her name at 0:50 here
- ↑ Trust, Gary. "Rihanna Rules Hot 100 for Fifth Week, Ariana Grande Debuts at No. 10", Billboard, Mairch 21, 2016
- ↑ "ArianaGrandeVevo/about", Ariana Grande Vevo, YouTube, Januar 31, 2017; an "Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj – Bang Bang ft. Ariana Grande, Nicki Minaj", JessieJVEVO, August 25, 2014, accessed Januar 31, 2017
- ↑ Lipshutz, Jason. "Ariana Grande Will Only Get Stronger", Billboard, Mey 24, 2017
- ↑ Josh Duboff (9 Mairch 2017). "How Ariana Grande Amassed Her 100 Million Instagram Followers". Vanity Fair. Retrieved 16 Mairch 2017.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikiquote haes quotations relatit tae: Ariana Grande|
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Ariana Grande.|
- Ariana Grande
- 1993 births
- 21st-century American actresses
- 21st-century American sangsters
- Actresses frae Florida
- American bairn actresses
- American bairn sangsters
- American dance muisickers
- American electronic muisickers
- American female pop sangsters
- American muisical theatre actresses
- American fowk o Italian strynd
- American fowk o Sicilian strynd
- American fowk o Abruzzian strynd
- American rhythm an blues sangsters
- American sopranos
- American televeesion actresses
- Bairn pop muisickers
- Feminist muisickers
- Umwhile Roman Catholics
- LGBT richts activists frae the Unitit States
- Livin fowk
- Fowk frae Boca Raton, Florida
- Republic Records airtists
- Sex-positive feminists
- Sangsters frae Florida
- Sangsters wi a fower-octave vocal range
- Universal Music Group airtists