Jump to navigation Jump to search
|Julie||Days in August||September|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 30t o August is the 242nt day o the year (243rd in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 123 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1464 - Pape Paul II is electit.
- 1832 - Greece's mairch wi the Ottoman Empire is agreed.
- 1835 - Melbourne, Australie is foondit.
- 1836 - Houston, Texas, is foondit.
- 1850 - Honolulu, the caipital o Hawaii, acomes a ceety.
- 1873 - Austrick splorers Julius von Payer an Karl von Weyprecht discover the isles o Franz Josef Laund in the Roushie Airctic.
- 1881 - Breetish passenger steamer RMS Teuton hits a reef aff Sooth Africae an sinks; 236 oot o 272 fowk on baird are kilt.
- 1917 - On a nicht-time sailin, French passenger steamer Natal collides wi an oncomin cargo ship; 105 oot o 509 fowk on baird are kilt.
- 1941 - Warld War II: The Siege o Leningrad begins.
- 1945 - Warld War II: Hong Kong is liberatit frae Japanese occupation bi Breetish troops.
- 1946 - In post-Warld War II Germany, the state o Rhineland-Palatinate is creatit in the French occupation zone.
- 1956 - The Lake Pontchartrain Causeway in Louisiana opens.
- 1974 - An express train travellin frae Dortmund tae Belgrade crashes in Zagreb, killin 153 fowk.
- 1984 - The Space Shuttle Discovery launches on its first mission.
- 1990 - Tatarstan declares unthirldom.
- 1991 - Azerbaijan declares unthirldom.
- 1993 - The Hassan II Mosque in Casablanca, Morocco, is inauguratit.
- 2001 - East Timor haulds its first election syne votin for unthirldom.
- 2009 - Yukio Hatoyama wins elections in Japan.
- 2010 - Francisco Varallo o Argentinae, the last-survivin player o the 1930 FIFA Warld Cup, dies agit 100.
- 2014 - Donald Tusk is selectit as European Cooncil Preses.
- 2016 - Doris McLemore, the last-survivin fluent speaker o the Wichita leid, dies agit 89.
- 2017 - The Queensferry Crossing, atween Lowden an Fife, opens tae traffic for the first time.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1748 - Jacques-Louis David, French penter (d. 1825)
- 1797 - Mary Shelley, Inglis writer (d. 1851)
- 1852 - Jacobus Henricus van 't Hoff, Dutch chemist (d. 1911)
- 1871 - Ernest Rutherford, New Zealand pheesicist (d. 1937)
- 1884 - Theodor Svedberg, Swadish chemist (d. 1971)
- 1912 - Edward Mills Purcell, American pheesicist (d. 1997)
- 1930 - Warren Buffett, American businessman
- 1954 - Alexander Lukashenko, Preses o Belaroushie
- 1958 - Anna Politkovskaya, Roushie jurnalist an writer (d. 2006)
- 1972 - Cameron Diaz, American actress
- 1982 - Andy Roddick, American tennis player
- 1983 - Simone Pepe, Italian fitbawer
- 1988 - Ernests Gulbis, Latvian tennis player
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1181 - Pape Alexander III (b. 1105)
- 1483 - Louis XI o Fraunce (b. 1423)
- 1940 - J. J. Thomson, Inglis pheesicist (b. 1856)
- 2003 - Charles Bronson, American actor (b. 1921)
- 2006 - Naguib Mahfouz, Egyptian writer (b. 1911)
- 2010 - Francisco Varallo, Argentine fitbawer (b. 1910)
- 2013 - Seamus Heaney, Irish poet (b. 1939)
- 2013 - Soledad Mexia, Mexican-American supercentenarian (b. 1899)
- 2015 - Oliver Sacks, Inglis neurologist an writer (b. 1933)
- 2015 - Wes Craven, American film director (b. 1939)
- 2016 - Doris McLemore, last-survivin fluent speaker o the Wichita leid (b. 1927)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Peru - St. Rose of Lima's Day
- Victory Day (Turkey)
- Republic Day (Tatarstan)
- Internaitional Day o the Disappeared
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 30 August.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|