|Julie||Days in August||September|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 13t o August is the 225t day o the year (226t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 140 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1762 - Seven Years' War: Breetish forces take Havana in the then Spainyie colony o Cuba.
- 1792 - Louis XVI o Fraunce is formally arrestit.
- 1809 - Tyrol ean forces unner Andreas Hofer defeat the French in the thrid Battle o Bergisel.
- 1826 - Scot Alexander Gordon Laing acomes the first-kent European tae enter the ceety o Timbuktu in present-day Mali.
- 1868 - A yirdquauk in Arica, Peru (nou in Chile) causes 25,000 casualties.
- 1905 - Norawa haulds a referendum wi nearly unanimous support for unthirldom frae the union wi Swaden.
- 1923 - Gustav Stresemann forms the first grand coalition in Germany.
- 1937 - Japanese forces attack Shanghai.
- 1948 - Austrick jyns UNESCO.
- 1960 - The Central African Republic gains unthirldom frae Fraunce.
- 1961 - The Berlin Waw is biggit.
- 1969 - Neil Armstrong, Buzz Aldrin an Michael Collins take pairt in a ticker-tape parade in New York Ceety tae celebrate their landin on the Muin
- 1984 - The new airport in Jakarta is opened.
- 1999 - In Japan, the risin Sun banner acomes the offeecial banner.
- 2002 - The German states o Saxony an Saxony-Anhalt are hit bi their worst floods in a century.
- 2004 - Stairt o the 2004 Simmer Olympics in Athens.
- 2008 - American soummer Michael Phelps beats the Olympic medal record.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1860 - Annie Oakley, American sharp shooter (d. 1926)
- 1871 - Karl Liebknecht, German poleetical activist (d. 1919)
- 1888 - John Logie Baird, Scots inventor (d. 1946)
- 1899 - Soledad Mexia, Mexican-American supercentenarian (d. 2013)
- 1899 - Alfred Hitchcock, Inglis film director an producer (d. 1980)
- 1912 - Salvador Luria, Italian-American microbiologist (d. 1991)
- 1913 - Makarios III, Airchbishop an 1st Preses o Cyprus (d. 1977)
- 1918 - Frederick Sanger, Inglis biochemist (d. 2013)
- 1926 - Fidel Castro, Preses o Cuba (d. 2016)
- 1946 - Janet Yellen, American economist
- 1949 - Philippe Petit, French heich-wire airtist
- 1960 - Phil Taylor, Inglis dairts player
- 1962 - Manuel Valls, umwhile Prime meenister o Fraunce
- 1970 - Alan Shearer, Inglis fitbawer
- 1984 - Colin Fleming, Scots tennis player
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1863 - Eugène Delacroix, French penter (b. 1798)
- 1910 - Florence Nightingale, Inglis nurse (b. 1820)
- 1917 - Eduard Buchner, German chemist (b. 1860)
- 1946 - H. G. Wells, Inglis writer (b. 1860)
- 1984 - Tigran Petrosian, Armenie chess player (b. 1929)
Halidays[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 13 August.|
|This airticle is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.|