The 31st o Julie is the 212t day o the year (213t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 153 days ti come.
- 1492 - Jews are expelled frae Spain.
- 1658 - Aurangzeb acomes Moghul Emperor o Indie.
- 1667 - The Treaty o Breda is agreed: The Netherlands gives its colony o New Amsterdam (present-day New York) tae Ingland; In return, Ingland gives its colony o Suriname tae the Netherlands.
- 1856 - Christchurch, New Zealand, is chairtert as a ceety.
- 1913 - The Balkans sign an armistice in Bucharest.
- 1917 - Warld War I: The Seicont Battle o Flanders stairts, an lasts until November.
- 1945 - Pierre Laval, leader o Vichy Fraunce, surrenders tae Allied sauldiers in Austrick.
- 1954 - First successful climb o K2 by an Italian team led by Ardito Desio.
- 1959 - Basque separatist organisation ETA is foondit.
- 1971 - Astronauts on the Apollo 15 Muin mission acomes the first fowk tae ride a lunar rover.
- 1992 - Georgie joins the Unitit Naitions.
- 2006 - For heal reasons, Fidel Castro hands ower his duties as Preses o Cuba tae his brither, Raul Castro.
- 2007 - The Breetish airmy withdraws frae Northren Ireland.
- 2015 - Beijing is given the richt tae host the 2022 Winter Olympics.
- 2016 - The "richt tae buy" policy, introduced in the 1980s, is offeecially scrapped in Scotland.
- 2017 - Los Angeles agrees tae host the Simmer Olympic Gemmes in 2028, pavin the way for Paris tae host them in 2024.
- 1527 – Maximilian II, Haly Roman Emperor (d. 1576)
- 1803 – John Ericsson, Swadish ingineer (d. 1889)
- 1912 – Milton Friedman, American economist (d. 2006)
- 1918 – Paul D. Boyer, American chemist
- 1919 – Primo Levi, Italian chemist an writer (d. 1987)
- 1926 – Hilary Putnam, American filosofer (d. 2016)
- 1947 – Richard Griffiths, Breetish actor (d. 2013)
- 1951 – Evonne Goolagong Cawley, Australie tennis player
- 1956 – Michael Biehn, American actor
- 1962 – Jackie Bird, Scots braidcast jurnalist
- 1962 – Wesley Snipes, American actor
- 1965 – J. K. Rowling, Breetish author (Harry Potter)
- 1969 – Antonio Conte, Italian fitbawer
- 1976 – Paulo Wanchope, Costa Rican fitbawer
- 1979 – Carlos Marchena, Spainyie fitbawer
- 1989 – Victoria Azarenka, Belaroushie tennis player
- 1989 – Zelda Williams, American actress
||Wikimedia Commons haes media relatit tae 31 July.