Jump to navigation Jump to search
|Juin||Days in Julie||August|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 24t o Julie is the 205t day o the year (206t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 160 days ti come.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1411 - The Battle o Harlaw, ane o Scotland's bloodiest battles, taks place.
- 1567 - Mary, Queen o Scots is forced tae abdicate the throne. Her son, at a year auld, acomes James VI, Keeng o Scots.
- 1783 - The Kinrick o Georgie an the Roushie Empire sign the Treaty o Georgievsk.
- 1847 - Brigham Young leads 148 Mormon pioneers intae Salt Lake Valley.
- 1911 - Hiram Bingham III "re-discovers" the auld Inca ceety o Macchu Piccu in Peru.
- 1922 - The Breetish Mandate for Palestine is confirmed through the League o Naitions.
- 1938 - First ascent o the Eiger North Face in the Alps.
- 1950 - Bumper 8: The first racket launch frae Cape Canaveral, Florida, taks place.
- 1959 - Richard Nixon an Nikita Khrushchev hauld a "Kitchen Debate".
- 1969 - Apollo 11 splashes doon in the Paceefic Ocean.
- 1982 - Heavy rain causes a mudslide in Nagasaki, Japan, killin 299 fowk.
- 2001 - Simeon Saxe-Coburg-Gotha, as an umwhile ruler, is electit Prime meenister o Bulgarie.
- 2002 - Alfred Moisiu acomes Preses o Albanie.
- 2007 - Bamir Topi acomes Preses o Albanie.
- 2010 - Love Parade disaster in Duisburg, Germany: 21 fowk are crushed tae daith at a music festival.
- 2012 - Bujar Nishani acomes Preses o Albanie.
- 2013 - Santiago de Compostela derailment: A major train crash in Santiago de Compostela causes 79 daiths.
- 2014 - Reuven Rivlin succeeds Shimon Peres as Preses o Israel.
- 2017 - Ilir Meta acomes Preses o Albanie.
- 2019 - Boris Johnson acomes Prime Meenister o the Unitit Kinrick, replacin Theresa May; He conducts a mass reshuffle o the cabinet, which incluides appyntin Alister Jack as Secretar o State for Scotland as a replacement for David Mundell.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1759 - Victor Emmanuel I o Sardinie (d. 1824)
- 1783 - Simon Bolivar, Venezuelan militar an politeecal activist (d. 1830)
- 1802 - Alexandre Dumas, French writer (d. 1870)
- 1857 - Henrik Pontoppidan, Dens writer (d. 1943)
- 1860 - Alphonse Mucha, Czech airtist (d. 1939)
- 1873 - Donald Alexander Mackenzie, Scots jurnalist an writer (d. 1936)
- 1874 - Oswald Chambers, Scots Baptist evangelist an teacher (d. 1917)
- 1876 - Henry Innes-Ker, 8t Duke o Roxburghe, Scots peer (d. 1932)
- 1883 - Nelle Wilson Reagan, mither o Ronald Reagan (d. 1962)
- 1895 - Robert Graves, Inglis poet an novelist (d. 1985)
- 1897 - Amelia Earhart, American aviator (d. 1937)
- 1914 - Frances Oldham Kelsey, Canadian pharmacologist (d. 2015)
- 1949 - Michael Richards, American actor
- 1949 - Joan Enric Vives Sicilia, Bishop o Urgell, Co-Prince o Andorrae
- 1953 - Claire McCaskill, American politeecian, umwhile Unitit States Senator for Missouri
- 1958 - Jim Leighton, Scots fitbawer
- 1964 - Barry Bonds, American basebaw player
- 1964 - Pedro Passos Coelho, former Prime meenister o Portugal
- 1969 - Jennifer Lopez, American actress, sangster, dancer an fashion designer
- 1977 - Danny Dyer, Inglis actor
- 1979 - Rose Byrne, Australie actress
- 1981 - Summer Glau, American actress
- 1982 - Elisabeth Moss, American actress
- 1982 - Anna Paquin, Canadian-New Zealand actress
- 1983 - Daniele De Rossi, Italian fitbawer
- 1990 - Daveigh Chase, American actress
- 1992 - Rhys McCabe, Scots fitbawer
- 1996 - Jordan McGhee, Scots fitbawer
- 1998 - Bindi Irwin, Australie/American actress
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1862 - Martin Van Buren, 8t Preses o the Unitit States (b. 1782)
- 1974 - James Chadwick, Inglis pheesicist (b. 1891)
- 1980 - Peter Sellers, Inglis actor, director an screenwriter (b. 1925)
- 1991 - Isaac Bashevis Singer, Pols-American writer (b. 1904)
- 1996 - Jock Wallace Jr., Scots fitbawer (b. 1935)
- 2009 - John Panton, Scots gowfer (b. 1916)
- 2010 - Alex Higgins, Northren Erse snooker player (b. 1949)
- 2012 - John Atta Mills, Preses o Ghana (b. 1944)
- 2019 - Claes Andersson, Finnish psychiatrist, author, poet an muisicker (b. 1937)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Pioneer Day (Utah)
- Birthday o Simon Bolivar in some Sooth Americae kintras
- Navy Day (Venezuela)
- Children's Day (Vanuatu)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 24 July.|