Jump to navigation Jump to search
|Juin||Days in Julie||August|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 16t o Julie is the 197t day o the year (198t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 168 days ti come.
Events[eedit | eedit soorce]
- 622 – Stairt o the Islamic Calendar.
- 1212 – Battle o Las Navas de Tolosa in the Spaingie Reconquista.
- 1377 – Coronation o Richard II o Ingland.
- 1661 – Europe's first banknotes are issued in Swaden.
- 1790 – In the Unitit States, the District of Columbia is made the site o the kintra's caipital.
- 1809 – La Paz, Bolivie, declares unthirldom frae Spain.
- 1931 – Haile Selassie signs the first Constitution o Ethiopie.
- 1935 – A magnitude 6.5 yirdquauk kills 2,700 fowk in Taiwan.
- 1945 – Winston Churchill, Joseph Stalin an Harry S. Truman meet in Potsdam tae discuss the future o post-war Germany.
- 1945 – The Unitit States tests an atomic bomb in Alamogordo, New Mexico.
- 1950 – Uruguay wins the FIFA Warld Cup against host naition Brazil, winnin 2-1.
- 1951 – Keeng Leopold III o Belgium abdicates in favor o his son, Baudouin I o Belgium.
- 1951 – J. D. Salinger's novel "The Catcher in the Rye" is published.
- 1965 – The Mont Blanc tunnel on the Fraunce-Italy border is completit.
- 1969 – Apollo 11 launches tae the Muin, frae Florida.
- 1979 – Saddam Hussein acomes Preses o Iraq.
- 1981 – Mahathir Mohamad acomes Prime meenister o Malaysie for the first time.
- 1983 – A Sikorsky S-61 helicopter crashes aff the Isles o Scilly, soothwast Ingland, killin 20 fowk.
- 1990 – A yirdquauk hits the island o Luzon, Philippines, killin 1,621 fowk.
- 1994 – Comet Shoemaker-Levy 9 collides wi Jupiter.
- 2001 – A fluid in a mine in Guangxi, Cheenae, kills 200 fowk.
- 2013 – 27 childer die efter eatin thair schuil lunch in the state o Bihar, Eastren Indie.
- 2017 – Roger Federer defeats Marin Cilic tae win a record 8t Wimbledon Championships men's singles tennis teetle.
- 2017 – Jodie Whittaker is revealed as the first woman tae play the role o Doctor Who.
- 2018 – US Preses Donald Trump holds a summit meetin wi Roushie Preses Vladimir Putin in Helsinki, Finland.
- 2019 – Guinness Warld Records recognises Fford Pen Llech in Harlech, Gwynedd, Wales, as the warld's steepest street; it taks the record frae Baldwin Street in Dunedin, New Zealand - the record is gien back tae Baldwin Street the follaein year acause o a chynge in criteria.
- 2019 – German Defence Meenister Ursula von der Leyen is designatit as the first female Preses o the European Commission.
- 2020 – The European Space Agency's Solar Orbiter is revealed tae hae taken the closest-ever picturs o the Sun.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1194 - Clare o Assisi, Italian saunt (d. 1253)
- 1486 - Andrea del Sarto, Italian penter (d. 1530)
- 1715 - Charles de Rohan, Prince o Soubise, French nobleman an general (d. 1787)
- 1723 - Joshua Reynolds, Inglis penter (d. 1792)
- 1746 - Giuseppe Piazzi, Italian priest, mathemateecian an astronomer (d. 1826)
- 1796 - Jean-Baptiste-Camille Corot, French penter (d. 1875)
- 1827 - George Hay-Drummond, 12t Yerl o Kinnoull, Scots peer an cricketer (d. 1897)
- 1872 - Roald Amundsen, Norse splorer o the Airctic an Antarcticae (d. 1928)
- 1888 - Frits Zernike, Dutch pheesicist (d. 1966)
- 1896 - Trygve Lie, Norse Secretar-General o the Unitit Naitions (d. 1968)
- 1907 - Barbara Stanwyck, American actress (d. 1990)
- 1911 - Ginger Rogers, American actress an dancer (d. 1995)
- 1927 - Bobby Evans, Scots fitbawer (d. 2001)
- 1932 - Bill Byrge, American actor an comedian
- 1936 - Yasuo Fukuda, Japanese politeecian, umwhile Prime meenister o Japan
- 1942 - Margaret Court, Australie tennis player
- 1948 - Pinchas Zukerman, Israeli violinist
- 1964 - Miguel Indurain, Spaingie cyclist
- 1967 - Will Ferrell, American actor an comedian
- 1968 - Larry Sanger, American computer scientist an co-foonder o Wikipaedia
- 1969 - Sahra Wagenknecht, German politeecian
- 1982 - Carli Lloyd, American fitbawer
- 1988 - Sergio Busquets, Spaingie fitbawer
- 1989 - Gareth Bale, Welsh fitbawer
- 1995 - Frank Baines, Scots gymnast
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1216 - Pape Innocent III (b. 1160)
- 1309 - James Stewart, 5t Heich Stewart o Scotland, Heich Stewart o Scotland
- 1557 - Anne o Cleves, Queen Consort o Ingland (b. 1515)
- 1764 - Ivan VI o Roushie (b. 1740)
- 1882 - Mary Todd Lincoln, First Lady o the Unitit States (b. 1818)
- 1985 - Heinrich Boell, German writer (b. 1917)
- 1989 - Herbert von Karajan, German conductor (b. 1908)
- 1999 - Julian Schwinger, American pheesicist (b. 1918)
- 2001 - Christina Miller, Scots chemist (b. 1899)
- 2003 - Celia Cruz, Cuban sangster (b. 1925)
- 2015 - Alcides Ghiggia, Uruguayan fitbawer (b. 1926)
Halidays[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 16 July.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|