Jump to navigation Jump to search
|Juin||Days in Julie||August|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 23t o Julie is the 204t day o the year (205t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 161 days ti come.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1148 - Crusades: A Crusader force lays Damascus unner Siege.
- 1783 - Proushie reconquers Mainz frae Fraunce.
- 1881 - Chile an Argentinae agree on their border on Tierra del Fuego.
- 1903 - The Ford Motor Company sells its first car.
- 1927 - The first station o the Indie Braidcastin Company goes on the air in Bombay.
- 1929 - Italy's Fascist govrenment bans the use o foreign words.
- 1930 - A yirdquauk in Italy kills 1,425 fowk.
- 1952 - Egyp acomes a republic, as King Farouk I o Egyp is removed frae pouer.
- 1970 - Sultan Qaboos bin Said al Said o Oman removes his faither frae pouer in a bloodless coup.
- 1986 - Prince Andrew, Duke o York mairies Sarah Ferguson.
- 1992 - Abkhazie declares unthirldom frae Georgie.
- 1999 - Mohammed VI o Morocco acomes Keeng.
- 2004 - The Stari Most (Auld Brig) in Mostar, Bosnie an Herzegovinae reopens, efter bein destroyed in the Balkan War in 1993.
- 2005 - A bomb attack in Sharm-el-Sheikh, Egyp, kills 88 fowk.
- 2011 - A train crash on the high-speed line atween Beijing an Shanghai kills 40 fowk.
- 2011 - Inglis sangster Amy Winehouse is foond deed at her Lunnon hame, agit 27.
- 2014 - Start o the 2014 Commonweel Gemmes in Glesga.
- 2016 - A bomb attack on a protest in Kabul, Afghanistan, kills 80 fowk.
- 2018 - A dam collapses in Soothren Laos, killin at least 26 fowk an leavin ower 130 missin.
- 2018 - Wildfires break oot in the Attica region o Greece, killin at least 85 fowk.
- 2019 - Boris Johnson acomes leader o the UK Conservative Pairty.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1649 - Pape Clement XI (d. 1721)
- 1773 - Thomas Brisbane, Scots airmy afficer, admeenistrator an astronomer (d. 1860)
- 1883 - Alan Brooke, 1st Viscoont Alanbrooke (d. 1963)
- 1888 - Raymond Chandler, Breetish-American novelist an screenwriter (d. 1959)
- 1888 - Jimmy Gordon, Scots fitbawer (d. 1954)
- 1892 - Haile Selassie, Emperor o Ethiopie (d. 1975)
- 1899 - Gustav Heinemann, Preses o Wast Germany (d. 1976)
- 1906 - Vladimir Prelog, Croatie chemist (d. 1998)
- 1909 - John William Finn, American sodger (d. 2010)
- 1913 - Michael Foot, Inglis politeecian (d. 2010)
- 1941 - Sergio Mattarella, 12t Preses o Italy
- 1950 - Stewart Milne, Scots businessman
- 1953 - Najib Razak, 6t Prime meenister o Malaysie
- 1957 - Theo van Gogh, Dutch film director (d. 2004)
- 1961 - Woody Harrelson, American actor
- 1965 - Slash, Breetish-American muisicker
- 1967 - Philip Seymour Hoffman, American actor (d. 2014)
- 1973 - Fran Healy, Scots sangster o the baund Travis
- 1973 - Monica Lewinsky, American White Hoose intern
- 1980 - Michelle Williams, American sangster (Destiny's Child)
- 1981 - Jarkko Nieminen, Finnish tennis player
- 1989 - Daniel Radcliffe, Inglis actor
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1645 - Michael I o Roushie (b. 1596)
- 1885 - Ulysses S. Grant, 18t Preses o the Unitit States (b. 1822)
- 1909 - Daniel John Cunningham, Scots medicinar, zoologist an anatomist (b. 1850)
- 1916 - William Ramsay, Scots chemist (b. 1852)
- 1948 - D. W. Griffith, American film director an producer (b. 1875)
- 1949 - Willie Taylor, Scots fitbawer (b. 1870)
- 1951 - Philippe Pétain, French military an politeecian (b. 1856)
- 1955 - Cordell Hull, Unitit States Secretar o State (b. 1871)
- 1972 - William Devlin, Scots fitbawer (b. 1899)
- 1999 - Hassan II o Morocco (b. 1929)
- 2007 - Ernst Otto Fischer, German chemist (b. 1918)
- 2007 - Mohammed Zahir Shah, Keeng o Afghanistan (b. 1914)
- 2011 - Amy Winehouse, Inglis sangster (b. 1983)
- 2012 - Sally Ride, American astronaut an pheesicist (b. 1951)
- 2017 - Waldir Peres, Brazilian fitbawer (b. 1951)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Revolution Day (Egyp)
- Children's Day (Indonesie)
- Haile Selassie's Birthday (Rastafari)
- Naitional Remembrance Day (Papua New Guinea)
- Saunt Bridget o Swaden
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 23 July.|