Jump to navigation Jump to search
|Juin||Days in Julie||August|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 20t o Julie is the 201st day o the year (202nt in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 164 days ti come.
Events[eedit | eedit soorce]
- 514 - Pape Hormisdas taks the Papacy.
- 1810 - New Granada (nou Colombie) declares unthirldom frae Spain.
- 1871 - Breetish Columbie jyns the Confederation o Canadae.
- 1906 - Finland gives weemen the richt tae vote.
- 1924 - FIDE, the governin body o warld chess, is foondit in Paris.
- 1944 - 20 Julie plot: Claus von Stauffenberg attempts tae kill Adolf Hitler.
- 1947 - Pape Pius XII canonises a French saunt, Blessed Louis-Marie Gregnon de Montort.
- 1949 - Israel an Sirie sign a peace treaty tae end a war atween their kintras.
- 1969 - Eddy Merckx wins the Tour de France for the first time.
- 1969 - Neil Armstrong became the first man tae walk on the Muin (Buzz Aldrin acomes the seicont).
- 1974 - Turkey occupies Northren Cyprus.
- 1976 - The "Viking 1" lander reaches Mars.
- 1982 - The Proveesional IRA detonates bombs in Hyde Park an Regent's Park in Lunnon, killin 8 sauldiers.
- 1985 - The govrenment o Aruba passes legislation tae secede frae the Netherlands Antilles.
- 1989 - In Burma, Aung San Suu Kyi is put unner house arrest.
- 2005 - Canadae legalises same-sex marriage.
- 2007 - Heavy rain causes floods across Ingland an Wales, durin the Unitit Kinrick's wettest simmer on record.
- 2015 - The Unitit States an Cuba re-instate relations.
- 2017 - Vincent Cable acomes leader o the Breetish Leeberal Democrats.
Births[eedit | eedit soorce]
- 356 BC - Alexander the Great (d. 323 BC)
- 1304 - Petrarch, Italian poet an scholar (d. 1374)
- 1519 - Pape Innocent IX (d. 1591)
- 1673 - John Dalrymple, 2nt Yerl o Stair, Scots sodger an diplomat (d. 1747)
- 1766 - Thomas Bruce, 7t Earl o Elgin, Scots nobleman an diplomat (d. 1844)
- 1785 - Mahmud II, Ottoman Sultan (d. 1839)
- 1822 - Gregor Mendel, Austrick scientist (d. 1884)
- 1838 - Sir George Trevelyan, 2nt Baronet, Breetish statesman an author (d. 1928)
- 1844 - John Douglas, 9t Marquess o Queensberry, Scots nobleman (d. 1900)
- 1864 - Erik Axel Karlfeldt, Swadish writer (d. 1931)
- 1919 - Edmund Hillary, New Zealand muntaneer an splorer (d. 2008)
- 1925 - Jacques Delors, French politeecian
- 1933 - Cormac McCarthy, American writer
- 1938 - Diana Rigg, Inglis actress
- 1938 - Natalie Wood, American actress (d. 1981)
- 1943 - Willie Mathieson, Scots fitbawer
- 1946 - Htin Kyaw, Burmese politeecian an scholar, umwhile Preses o Myanmar
- 1947 - Gerd Binnig, German pheesicist
- 1947 - Carlos Santana, Mexican-American muisicker
- 1962 - Carlos Alazraqui, American comedian, actor an producer
- 1964 - Chris Cornell, American sangster an muisicker (d. 2017)
- 1966 - Enrique Peña Nieto, Preses o Mexico
- 1973 - Haakon, Croun Prince o Norawa
- 1978 - Nigel Quashie, Inglis-Scots fitbawer
- 1980 - Gisele Bündchen, Brazilian model
- 1987 - Nicola Benedetti, Scots violinist
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 985 - Pape Boniface VII
- 1031 - Robert II o Fraunce (b. 972)
- 1332 - Thomas Randolph, 1st Yerl o Moray, Scots sodger (b. 1278)
- 1816 - Gavrila Derzhavin, Roushie poet (b. 1743)
- 1819 - John Playfair, Scots scientist an mathemateecian (b. 1748)
- 1866 - Georg Friedrich Bernhard Riemann, German mathemateecian (b. 1826)
- 1903 - Pape Leo XIII (b. 1810)
- 1912 - Andrew Lang, Scots poet, novelist an leeterar creetic (b. 1844)
- 1923 - Pancho Villa, Mexican revolutionary (b. 1878)
- 1927 - Ferdinand I o Romanie (b. 1865)
- 1937 - Guglielmo Marconi, Italian radio pioneer (b. 1874)
- 1973 - Bruce Lee, Cheenese-American martial artist an actor (b. 1940)
- 2005 - James Doohan, Canadian actor (b. 1920)
- 2011 - Lucian Freud, German-Inglis penter (b. 1922)
- 2017 - Chester Bennington, American sangster an muisicker (Linkin Park) (b. 1976)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Independence Day (Colombie)
- Friend's Day (Argentinae)
- Ingineer's Day (Costa Rica)
- Internaitional Chess Day
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 20 July.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|