Jump to navigation Jump to search
|Juin||Days in Julie||August|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 29t o Julie is the 210t day o the year (211t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 155 days ti come.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1030 - Olaf II o Norawa dies at the Battle o Stiklestad.
- 1567 - James VI, Keeng o Scots is crouned in Stirlin.
- 1588 - The Spaingie Armada is defeatit.
- 1836 - Inauguration o the Arc de Triomphe in Paris.
- 1894 - First Sino-Japanese War: Japanese troops defeat Cheenese forces in the Battle o Seonghwan.
- 1900 - Assassination o Umberto I o Italy ib Gaetano Bresci.
- 1900 - Vladimir Lenin leaves Roushie an spends five years in exile in Swisserland an Germany.
- 1921 - Adolf Hitler acomes leader o the Nazi Pairty.
- 1948 - Stairt o the 1948 Simmer Olympic Gemmes in Lunnon.
- 1973 - A majority o voters in Greece chooses a republic ower the monarchy.
- 1980 - The Banner o Iran is modified.
- 1981 - Weddin o Charles, Prince o Wales an Diana, Princess o Wales.
- 1987 - Margaret Thatcher an Francois Mitterrand sign an agreement tae build the Chainel Tunnel.
- 2005 - The dwarf planet Eris is discovered.
- 2006 - The Montreal Declaration for LGBT richts is adoptit.
- 2010 - Stairt o a major flood disaster in Pakistan.
- 2010 - An overloadit passenger ferry capsizes on the Kasai River, Bandundu Province, Democratic Republic o the Congo, killin at least 80 fowk.
- 2018 - Geraint Thomas acomes the first Welshman tae win the Tour de France.
- 2019 - A preeson riot in Altamira, Para, Brazil, results in 57 daiths.
- 2019 - Boris Johnson meets Scots First Meenister Nicola Sturgeon for the first time syne acomin the Breetish prime meenister.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1805 - Alexis de Tocqueville, French poleetical thinker an historian (d. 1859)
- 1817 - Ivan Aivazovsky, Roushie penter (d. 1900)
- 1883 - Benito Mussolini, Dictator o Italy (d. 1945)
- 1898 - Isidor Isaac Rabi, Hungarian-American pheesicist (d. 1988)
- 1900 - Eyvind Johnson, Swadish writer (d. 1976)
- 1905 - Dag Hammarskjold, Swadish Secretar-General o the Unitit Naitions (d. 1961)
- 1905 - Clara Bow, American actress (d. 1965)
- 1912 - William Serle, Scots ornithologist, medicinar an kirk meenister (d. 1992)
- 1925 - Mikis Theodorakis, Greek componer an poleetical activist
- 1927 - Harry Mulisch, Dutch writer (d. 2010)
- 1934 - Doug Moran, Scots fitbawer
- 1935 - John Corrie, Scots fitbawer
- 1937 - Ryutaro Hashimoto, Prime meenister o Japan (d. 2006)
- 1946 - Bill Forsyth, Scots film director
- 1949 - Allan McGraw, Scots fitbawer
- 1951 - Jack Blessing, American actor (d. 2017)
- 1953 - Ken Burns, American director an producer
- 1963 - Kenny McDowall, Scots fitbawer
- 1974 - Josh Radnor, American actor
- 1980 - Fernando Gonzalez, Chilean tennis player
- 1981 - Fernando Alonso, Spaingie racin driver
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 248 - Balbinus, Roman Emperor (b. 165)
- 248 - Pupienus, Roman Emperor (b. 178)
- 1030 - Olaf II o Norawa (b. 995)
- 1099 - Pape Urban II (b. 1035)
- 1833 - William Wilberforce, Inglis politeecian an activist (b. 1759)
- 1856 - Robert Schumann, German componer (b. 1810)
- 1857 - Thomas Dick, Scots kirk meenister, science teacher an writer (b. 1774)
- 1890 - Vincent van Gogh, Dutch penter (b. 1853)
- 1900 - Keeng Umberto I o Italy (b. 1844)
- 1979 - Herbert Marcuse, German sociologist an filosofer (b. 1898)
- 1983 - David Niven, Inglis actor (b. 1910)
- 1994 - Dorothy Hodgkin, Inglis biochemist an biopheesicist (b. 1910)
- 2010 - Alex Wilson, Scots fitbawer (b. 1933)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Saunt Olav's Day (Norawa, Faroe Islands)
- Naitional Thai leid Day (Thailand)
- Internaitional Tiger Day
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 29 July.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|