Jump to navigation Jump to search
|Juin||Days in Julie||August|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 21st o Julie is the 202nt day o the year (203rd in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 163 days ti come.
- 1298 - Battle o Fawkirk: Edward Longshanks defeats the Scots airmy o William Wallace.
- 1796 - Scots splorer Mungo Park becomes the first-kent European tae reach the Niger River.
- 1831 - Leopold I o Belgium becomes King.
- 1847 - Spain recognises the unthirldom o Bolivie.
- 1897 - Lunnon's Tate Gallery opens.
- 1938 - Bolivie loses territory tae Paraguay as a result o the Chaco War.
- 1944 - Claus von Stauffenberg an ither conspirators are executit for the failed attempt tae kill Adolf Hitler.
- 1944 - Warld War II: American troops land on Guam.
- 1969 - Neil Armstrong walks on the Muin (20 Julie in the Unitit States).
- 1970 - The Aswan Dam is completit in Egyp.
- 1972 - The Proveesional IRA detonates 22 bombs in Belfast, Northren Ireland, killin 9 fowk an injurin ower 100.
- 1983 - The warld's lowest-kent temperatur is recordit at the Soviet Union's Vostok Station in Antarcticae, at minus 89.2 degrees Celsius.
- 1994 - Tony Blair becomes leader o the Labour Pairty.
- 2007 - Harry Potter an the Daithly Hallaes, the last beuk in the Harry Potter series bi J. K. Rowling, goes on sale.
- 2008 - Ram Baran Yadav is electit the first Preses o Nepal.
- 2011 - The Space Shuttle Atlantis lands on the last mission o the Space Shuttle programme.
- 2013 - Philippe o Belgium becomes Keeng.
- 2013 - Chris Froome wins the Tour de France for the first time.
- 2020 - On the fift day o talks, European Union leaders agree tae a 150 billion-Euro recovery fund for kintras within the bloc hit hairdest bi COVID-19.
- 1414 - Pape Sixtus IV (d. 1484)
- 1515 - Philip Neri, Italian saunt (d. 1595)
- 1648 - John Graham, 1st Viscoont Dundee, Scots sodger an nobleman (d. 1689)
- 1693 - Thomas Pelham-Holles, 1st Duke o Newcastle, Prime Meenister o Great Breetain (d. 1768)
- 1732 - James Adam, Scots airchitect an furnitur designer (d. 1794)
- 1766 - Thomas Charles Hope, Scots medicinar, chemist an lecturer (d. 1844)
- 1858 - Maria Cristina o Austrick, Queen Consort o Spain (d. 1929)
- 1899 - David Broadfoot, Scots seaman (d. 1953)
- 1899 - Ernest Hemingway, American writer (d. 1961)
- 1911 - Marshall McLuhan, Canadian professor an philosopher (d. 1980)
- 1920 - Isaac Stern, Ukrainian-born violinist (d. 2001)
- 1923 - Rudolph A. Marcus, Canadian-American chemist
- 1924 - Don Knotts, American actor an comedian (d. 2006)
- 1943 - Jackie Sinclair, Scots fitbawer (d. 2010)
- 1944 - John Atta Mills, Preses o Ghana (d. 2012)
- 1948 - Beppe Grillo, Italian actor, comedian an poleetical activist
- 1948 - Yusuf Islam, Inglis sangster
- 1950 - Susan Kramer, Inglis politeecian
- 1951 - Robin Williams, American actor an comedian (d. 2014)
- 1955 - Marcelo Bielsa, Argentine fitbawer an manager
- 1957 - Stefan Löfven, Swadish politeecian, Prime meenister o Swaden
- 1968 - Brandi Chastain, American fitbawer
- 1970 - Angus MacNeil, Scots politeecian
- 1971 - Charlotte Gainsbourg, Inglis-French actress
- 1975 - Cara Dillon, Northren Erse sangster
- 1978 - Josh Hartnett, American actor
- 1978 - Gary Teale, Scots fitbawer
- 1981 - Paloma Faith, Inglis sangster an actress
- 1985 - Paul Quinn, Scots fitbawer
- 1986 - Sofiane Zermani, French rapper an actor
- 1988 - Robert Renwick, Scots soummer
- 1989 - Juno Temple, Inglis actress
- 1993 - Kieran MacDonald, Scots fitbawer
- 1796 − Robert Burns, Scots poet (b. 1759)
- 1827 - Archibald Constable, Scots publisher, beukseller an stationer (b. 1774)
- 1924 - William Abbott Herdman, Scots marine zoologist an oceanografer (b. 1858)
- 1944 - Claus von Stauffenberg, German militar an resistance activist, tried tae kill Adolf Hitler (b. 1907)
- 1964 - John White, Scots fitbawer (b. 1937)
- 1967 - Albert Lutuli, Sooth African poleetical activist (b. 1898)
- 1998 - Alan Shepard, American astronaut (b. 1923)
- 2014 - Stewart Hillis, Scots medicinar (b. 1943)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 21 July.|