Jump to navigation Jump to search
|Juin||Days in Julie||August|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 10t o Julie is the 191t day o the year (192t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 174 days ti come.
- 138 - Roman Emperor Hadrian dees.
- 988 - Foondin date o the ceety o Dublin.
- 1584 - Dutch stadholder William the Silent is assassinatit in Delft.
- 1821 - The Unitit States taks possession o Florida frae Spain.
- 1890 - Wyoming became the 44t state o the Unitit States.
- 1908 - Dutch pheesicist Heike Kamerlingh Onnes managed tae turn helium tae liquid.
- 1913 - The warld's hottest temperature is recordit in Death Valley, Californie, at 57 degrees Celsius.
- 1921 - Belfast's Bloody Sunday: 16 fowk are kilt in gun battles.
- 1931 - Norawa declares the annexation o "Erik Raudes Land" in Northeastren Greenland.
- 1940 - Vichy Fraunce replaces the French Third Republic.
- 1943 - Warld War II: The Allied invasion o Sicily stairts.
- 1949 - The German Fitbaw Association is re-foondit efter Warld War II.
- 1962 - The Telstar Communications Satellite is launched.
- 1967 - New Zealand decimalises its currency.
- 1973 - The Bahamas gain unthirldom frae the Unitit Kinrick.
- 1985 - Environmental activist ship "Rainbow Warrior" wis torpedoed by French agents in Auckland, New Zealand.
- 2000 - Bashar al-Assad succeeds his deceased faither, Hafez al-Assad, as Preses o Sirie.
- 2000 - A splosion at an ile pipeline in Soothren Nigerie kills 250 fowk.
- 2006 - For the first time in kent-histerie, the poseetions o Prime meenister an Preses in a kintra are held bi twin brithers (Jaroslaw an Lech Kaczynski in Poland).
- 2011 - Roushie cruise ship "Bulgaria" sinks on the Volga, near Syakeyevo, Tatarstan.
- 2016 - Tennis: Andy Murray wins his seicont Wimbledon singles title.
- 2016 - Portugal wins UEFA Euro 2016, defeatin host naition Fraunce 1-0 in extra time.
- 2018 - Tham Luang cave rescue: The operation tae rescue 12 boys an thair fitbaw coach frae a cave in Northren Thailand is completit.
- 2019 - Kim Darroch demits as the Unitit Kinrick's Ambassador tae the Unitit States efter a leak o his creeticisms o the Donald Trump admeenistration an the subsequent reaction o Trump.
- 2020 - A Turkis coort decides that the Hagia Sophia in Istanbul is tae be turned frae a museum back intae a mosque.
- 1451 - James III o Scotland (d. 1488)
- 1509 - John Calvin, French-Swiss theologian (d. 1564)
- 1748 - Archibald Douglas, 1st Baron Douglas, Scots politeecian (d. 1827)
- 1802 - Robert Chambers, Scots publisher (d. 1871)
- 1830 - Camille Pissarro, French penter (d. 1903)
- 1856 - Nikola Tesla, Serbian ingineer (d. 1943)
- 1871 - Marcel Proust, French writer (d. 1922)
- 1895 - Carl Orff, German componer (d. 1982)
- 1902 - Kurt Alder, German chemist (d. 1958)
- 1920 - Owen Chamberlain, American pheesicist (d. 2006)
- 1925 - Mahathir Mohamad, 4t Prime Meenister o Malaysie
- 1929 - Winnie Ewing, Scots politeecian
- 1931 - Alice Munro, Canadian writer
- 1940 - Tom Farmer, Scots entrepreneur
- 1942 - Ronnie James Dio, American hivy metal muisicker (d. 2010)
- 1943 - Arthur Ashe, American tennis player (d. 1993)
- 1945 - Virginia Wade, Inglis tennis player
- 1946 - Stuart Christie, Scots anarchist an writer (d. 2020)
- 1950 - Prokopis Pavlopoulos, Preses o Greece
- 1954 - Neil Tennant, Inglis muisicker
- 1970 - John Simm, Inglis actor
- 1975 - Stefán Karl Stefánsson, Icelandic actor (d. 2018)
- 1977 - Chiwetel Ejiofor, Inglis actor
- 1980 - Katrina Bryan, Scots actress
- 1980 - Jessica Simpson, American sangster an actress
- 1984 - Mark González, Chilean fitbawer
- 1985 - Mario Gómez, German fitbawer
- 1995 - Ada Hegerberg, Norse fitbawer
- 138 - Hadrian, Roman Emperor (b. 76)
- 1099 - El Cid, Castilian knicht, warlaird an fowk hero o Medieval Spain (b. c. 1040)
- 1559 - Henry II o Fraunce (b. 1519)
- 1584 - William the Silent, Dutch stadholder (b. 1530)
- 1671 - Philippe Charles, Duke o Anjou (b. 1668)
- 1884 - Paul Morphy, American chess player (b. 1837)
- 1910 - Johann Gottfried Galle, German astronomer (b. 1812)
- 1989 - Mel Blanc, American actor (b. 1909)
- 2015 - Jimmy Murray, Scots fitbawer (b. 1933)
- 2015 - Omar Sharif, Egyptian actor (b. 1932)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 10 July.|