González trainin wi CSKA Moscow in 2011
|Full name||Mark Dennis González Hoffmann|
|Date o birth||10 Julie 1984|
|Place o birth||Durban, Sooth Africae|
|Hicht||1.76 m (5 ft 9 1⁄2 in)|
|2006||→ Real Sociedad (loan)||16||(6)|
* Senior club appearances an goals coontit for the domestic league anly an correct as o Juin 2016.
Mark Dennis González Hoffmann (born 10 Julie 1984) is a Chilean fitbawer who plays for Brazilian team Sport as a left winger. He haes forbye played tap-flicht fitbaw in Roushie, Spain an Ingland. He wis describit bi José Mari Bakero, the sportin director o Real Sociedad, ane o his umwhile clubs, as "fast an explosive, the classic left winger but wi technical discipline", while he haes claimit hissel that his speed is his greatest asset.
Table o contents
- 1 Early life
- 2 Club career
- 3 Internaitional career
- 4 Personal life
- 5 Career honours
- 6 References
- 7 Freemit airtins
Early life[eedit | eedit soorce]
González wis born in Durban, Sooth Africae. His faither Raúl wis a profeesional fitbawer for Durban Bush Bucks, an namit him efter his friends an fellae fitbawers Mark Tovey an Dennis Wicks. He left Sooth Africae agit 10 in 1994 an muivit back tae Chile wi his mither.
Club career[eedit | eedit soorce]
Liverpool[eedit | eedit soorce]
González haed greit a muive tae Liverpool on lend for the 2005–06 saison (wi a view tae a permanent £1.5 million muive) frae Albacete. Housomeivver, he wis denied a wirk permit bi the Depairtment o Eddication an Employment in August 2005. The Liverpool management showed great faith in González, pursuin his services despite wirk permit troubles an a cruciate knee ligament injury. Efter a quicker-than-expectit return tae fitness, Liverpool wur persuadit tae mak the muive permanent in October 2005, but the player wis immediately lent back tae Albacete tae continue his recuperation efter a appeal against the earlier wirk permit decision wis rejectit (a new wirk permit application can anerly be put forrit ane year efter the oreeginal application). Arrangements wur then made for the player tae spend a lend spell at Real Sociedad till simmer 2006.
Real Sociedad (lend)[eedit | eedit soorce]
González wis presentit on lend at Real Sociedad on 30 Januar 2006, till 30 Juin, alangside Jhon Viáfara, whae the club haed lent frae Portsmouth. González said that at Sociedad he wad aim tae impruive his tactical play.
At Sociedad, González put in some guid performances, maist notably against Real Madrid, against whom he scored Sociedad's equaliser as the gemme feenished 1–1. He played 16 league gemmes for Sociedad an scored five goals. Sociedad showed interest in takkin him permanently, alang wi several ither La Liga clubs, but González is quotit tae hae said, "A am vera thankful tae Real Sociedad an their coach José Mari Bakero, but whilk they'd like me tae stay A'm goin tae Ingland tae jyn Liverpool."
Return tae Liverpool[eedit | eedit soorce]
On 5 Julie 2006, González wis grantit a wirk permit, an wis alloued tae stairt his Liverpool career, wearin the nummer 11 shirt. His manager, Rafael Benítez, said, "This is very good news for us and I am absolutely delighted to welcome Mark González to Liverpool as he is a player the supporters will like to see." González made his first appearance as a hauf-time substitute for fellae debutant Fábio Aurélio in a pre-season friendly away against Crewe Alexandra on 22 Julie.
González made his competitive debut on 9 August 2006 against Israeli side Maccabi Haifa, comin aff the bench in the 85t minute for Steven Gerrard an scorin an 88t-minute winner in Liverpool's Champions League 3rd Roond Qualifeer tae seal a 2–1 win. He scored his first Premier League goal in Liverpool's 3–0 win ower Tottenham Hotspur on his first league stairt for the club on 23 September. He scored juist ance mair for Liverpool, in a 4–0 win ower Fulham on 10 Dizember.
González wis injured inside the first ten minutes o the quairter-feenals o the League Cup against Arsenal on 9 Januar 2007 as a result o challenge on Theo Walcott. He wis broucht aff on a stretcher for Luis García, who wis forbye taken aff injured later in the match as Liverpool lost 3–6. He played his last gemme for Liverpool on 5 Mey 2007 against Fulham in a 1–0 defeat.
Real Betis[eedit | eedit soorce]
On 24 Mey 2007, Rafael Benítez confirmed that Liverpool haed awmaist reached an agreement wi Real Betis ower the Chilean winger. On 12 Juin, González confirmed that he haed signed a contract for £5 million wi Real Betis, who presented him tae the press an fans on 17 Julie 2007. He went on tae score on his home debut wi a penalty goal in the 1–0 victory ower Champions League holders Milan in the Centenary Match in front o 55,000 fans. González scored in a famous 2–1 victory ower heich-fleein Real Madrid tae steer Betis oot o the relegation zone in La Liga. He ultimately scored ten goals in 44 first-team appearances for the club. Betis received an offer o €11 million frae an unnamed club in Julie 2008.
CSKA Moscow[eedit | eedit soorce]
In Juin 2009, follaein the relegation o Real Betis, Greek dooble hauders Olympiacos made a affer o €3 million tae secur him a stairtin eleiven poseetion in thair squad for the fortcomin Champions League, but CSKA Moscow offered €6.5 million an on 11 August 2009, he signed a five-year deal wi the Russian club. He debuted for the club on 16 August 2009 in a league match awa tae Lokomotiv Moscow.
On 6 December 2010, it wis reportit that he haed been accused o rape in Moscow. Houiver, later the same day the investigators annoonced that the accused wis an unrelated Portuguese ceetizen named Mario Gonzalez, who is an aa allegedly a professional footballer.
Universidad Católica[eedit | eedit soorce]
Oreeginally a lend, González jyned his first professional club Universidad Católica in Chile in Januar 2015 efter spendin ten years abroad. Efter the mutual termination o his contract at CSKA, he jyned Católica on a permanent muive as a free agent. He helpit the team wi nine goals in the campaign, which Católica wan. It wis forbye González's first Primera División win efter previously feenishing seicont in the 2002 Clausura.
González signed a new ane-year deal wi Católica for the 2015–16 saison.
Sport Recife[eedit | eedit soorce]
On 4 Januar 2016, González rescindit his contract at Universidad Católica an jyned Brazilian club Sport Recife for the next twa years. He made his debut on the 31st, playin the full 90 minutes as thay lost 1–0 at Salgueiro Atlético Clube in the first gemme o the year's Campeonato Pernambucano. He played anly ane mair game afore bein sidelined for a month bi a thigh injury.
Internaitional career[eedit | eedit soorce]
Born in Sooth Africae, he is eligible tae play for baith Chile an Sooth Africae, but he chose Chile insteid.
On 21 Juin 2010, González scored the anerly goal o the gemme for Chile against Swisserland durin the group stage o the 2010 FIFA Warld Cup in his birthplace Sooth Africae, heidin in a cross frae Esteban Paredes.
He wis namit in the preliminar squad for the 2015 Copa America but wis omittit frae the feenal squad. The follaein year he wis no initially namit in Chile's Copa América Centenario squad, but wis cried up when Matías Fernández athdrew frae injury. Chile went on tae win the toornament.
Internaitional goals[eedit | eedit soorce]
- Scores an results leet Chile's goal tally first.
|1.||11 Juin 2003||Estadio Olímpico Metropolitano, San Pedro Sula, Honduras||Honduras||1–1||2–1||Friendly|
|2.||30 Mairch 2004||Estadio Hernando Siles, La Paz, Bolivie||Bolivie||2–0||2–0||FIFA Warld Cup qualifeer|
|3.||9 Februar 2005||Estadio Sausalito, Viña del Mar, Chile||Ecuador||1–0||3–0||Friendly|
|4.||21 Juin 2010||Nelson Mandela Bay Stadium, Port Elizabeth, Sooth Africae||Swisserland||1–0||1–0||2010 Warld Cup|
|5.||28 Januar 2015||Estadio El Teniente, Rancagua, Chile||Unitit States||2–2||3–2||Friendly|
Personal life[eedit | eedit soorce]
Career honours[eedit | eedit soorce]
Club[eedit | eedit soorce]
- Roushie Premier League (2): 2012–13, 2013–14
- Roushie Cup (2): 2010–11, 2012–13
- Roushie Super Cup (1): 2013
Internaitional[eedit | eedit soorce]
Individual[eedit | eedit soorce]
- In the leet o 33 best fitbaw players o the championship o Roushie (1): 2010
References[eedit | eedit soorce]
- Ramajo, Roberto (1 Februar 2006). "Viáfara y Mark González están listos para debutar el domingo" [Viáfara and mark González are ready to debut on Sunday]. Diario AS (in Spanish). Retrieved 21 Mey 2014. Cite uses deprecated parameter
- Cendero, Javier (30 Januar 2006). "La Real Sociedad presenta a Viáfara y Mark González" [Real Sociedad present Viáfara and Mark González]] (in Spanish). Merca Futbol. Retrieved 21 Mey 2014. Cite uses deprecated parameter
- "Gonzalez grew up in the apartheid regime". Gulf News. 10 Juin 2010. Retrieved 17 Julie 2015.
- Sadler, Ian (24 Mey 2006). "Liverpool winger 'made and named in SA'". iol.co.za. Retrieved 2 October 2014.
- "Gonzalez committed to Reds". Sky Sports. 10 Mey 2006. Retrieved 2 October 2014.
- "Crewe Alexandra 0-1 Liverpool". Liverweb.
- "Liverpool 2–1 Maccabi Haifa". BBC. 9 August 2006. Retrieved 3 November 2009.
- McNulty, Phil (23 September 2006). "Liverpool 3–0 Tottenham". BBC. Retrieved 3 November 2009.
- Sinnott, John (10 December 2006). "Liverpool 4–0 Fulham". BBC. Retrieved 3 November 2009.
- Lyon, Sam (9 Januar 2007). "Liverpool 3-6 Arsenal". BBC Sport. Retrieved 21 Mey 2014.
- "Fulham 1–0 Liverpool". LFCHistory.net. Retrieved 24 Februar 2010.
- "González set to leave Reds". Report on liverpoolfc.tv. 24 Mey 2007. Retrieved 2 October 2014.
- "Offer for Betis duo". Report on /www.realbetisbalompie.es. 16 Julie 2008. Archived frae the oreeginal on 16 Juin 2011. Retrieved 16 Julie 2008.
- Mira, Luís (11 August 2009). "Official: CSKA Moscow Sign Betis Winger Mark Gonzalez". Goal.com. Retrieved 15 August 2009.
- "PFC CSKA sign Mark Gonzalez". PFC CSKA Moscow. 12 August 2009. Retrieved 2 October 2014.
- Zheglov, Aleksandr (6 December 2010). "Footballer was accused of rape too soon". Kommersant. Retrieved 6 December 2010.
- "Mark Gonzalez joins Universidad Catolica on loan, Jesus will continue career in Mexico". pfc-cska.com/en/. Retrieved 2 October 2014.
- Марк Гонсалес покинул ПФК ЦСКА. pfc-cska.com (in Roushie). PFC CSKA Moscow. 24 December 2014. Retrieved 30 December 2014.
- "Estatísticas Mark Gonzalez". futebol.com (in Spanish). Retrieved 17 Julie 2015.
- "M. González". Soccerway.com. Retrieved 17 Julie 2015.
- "Mark González renueva su contrato por dos años más con Universidad Católica". emol Deportes (in Spanish). 22 Juin 2015. Retrieved 17 Julie 2015.
- "Sport Recife confirma la llegada de Mark González por dos años" (in Spanish). La Tercera. 4 Januar 2016. Retrieved 4 Aprile 2016.
- "Sport perde para o Salgueiro na estreia do Pernambucano" [Sport lose to Salgueiro at the start of the Pernambucano] (in Portuguese). UOL. Retrieved 4 Aprile 2016. Cite uses deprecated parameter
- "Após um mês afastado por lesão, Mark González deve voltar ao time do Sport" [After a month ruled out by injury, Mark González must return to Sport's team] (in Portuguese). Esporte Interativo. 18 Mairch 2016. Retrieved 4 Aprile 2016. Cite uses deprecated parameter
- Young, Colin (22 Juin 2010). "WORLD CUP 2010: Chile 1 Switzerland 0: Behrami bitter as the Swiss choke on Chile". Daily Mail. Retrieved 21 Mey 2014.
- "Sampaoli confirms final Chile squad for Copa America". goal.com. 1 Juin 2015. Retrieved 17 November 2015.
- "Sampaoli confirms final Chile squad for Copa America". fourfourtwo.com. 2 Juin 2016. Retrieved 27 Juin 2016.
- "Los seis años de amor de Maura Rivera y Mark González" [The six years of love between Maura Rivera and Mark González] (in Spanish). Zeleb.cl. 12 Mey 2015. Retrieved 17 Julie 2015. Cite uses deprecated parameter
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Mark González.|