|Full name||Arsenal Football Club|
|Foondit||1886as Dial Square|
|Awner||Arsenal Holdings plc|
|Chairman||Sir John "Chips" Keswick|
|2018–19||Premier League, 5t o 20|
Arsenal Football Club (pronounced /ˈɑrsənəl, ˈɑrsnəl, Woowich, Franchise, Bindis/ (deprecatit template); aften kent as Arsenal or The Arsenal, or bi thair nickname The Gunners) is an Inglis professional fitbaw club based in Holloway, North Lunnon. Arsenal plays in the Premier League an is ane o the maist successfu clubs in Inglis fitbaw, haein wan 13 First Division an Premier League titles an 11 FA Cups. Thay haud the record for the langest uninterruptit period in the Inglis tap flight an are the anerlie side tae hae completit a Premier League saison unbeaten.
Arsenal wis foondit in 1886, an in 1893 became the first club frae the sooth o Ingland tae jyn the Football League. In the 1930s thay wan thair first major trophies: five League Championship titles an twa FA Cup trophies. Efter a lean period in the post-war years thay became the seicont club o the 20t yearhunner tae win the League and FA Cup Double, in the 1970–71 saison, an in the 1990s an 2000s recorded a series o successes – durin this time Arsenal wan a Cup Double, twa further League an FA Cup Doubles, an became the first Lunnon club tae reach the UEFA Champions League Final.
The club's colours, tradeetionally reid an white, hae changed ower time. Similarly, the club hae muived location; foondit in Woolwich, sooth-east Lunnon, in 1913 thay muived north across the ceety tae Arsenal Stadium, in Highbury. In 2006 thay made a shorter muive, tae the Emirates Stadium in nearbi Holloway.
Arsenal hae an estimatit 27 million supporters warldwide, an the fans hae lang-standin rivalries wi several ither clubs; the maist notable o these is wi neeburs Tottenham Hotspur, that thay regularly contest the North Lunnon derby. Arsenal ar forby the third maist valuable club in the warld as o 2010, valued at $1.2 billion. The club hae regular featurt in portrayals o fitba in Breetish cultur. Arsenal Ladies ar the maist successful Inglish club in weemen's fitbaw an ar affiliated wi the club.
In 2018, Unai Emery became the new heid coach of Arsenal FC.
First-team squad[eedit | eedit soorce]
- As o 23 May 2018.
Note: Banners indicate naitional team as defined unner FIFA eligibility rules. Players mey haud mair nor ane non-FIFA naitionality.
Honours[eedit | eedit soorce]
Domestic[eedit | eedit soorce]
- First Division (till 1992) an Premier League
- Winners (13): 1930–31, 1932–33, 1933–34, 1934–35, 1937–38, 1947–48, 1952–53, 1970–71, 1988–89, 1990–91, 1997–98, 2001–02, 2003–04
- Runners-up (8): 1925–26, 1931–32, 1972–73, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2004–05
- Runners-up (1): 1903–04
- Winners (13): 1930, 1936, 1950, 1971, 1979, 1993, 1998, 2002, 2003, 2005, 2014, 2015. 2017
- Runners-up (8): 1927, 1932, 1952, 1972, 1978, 1980, 2001, 2016
- FA Community Shield (FA Charity Shield afore 2002)
- Winners (13): 1930, 1931, 1933, 1934, 1938, 1948, 1953, 1991 (shared), 1998, 1999, 2002, 2004, 2014, 2020
- Runners-up (7): 1935, 1936, 1979, 1989, 1993, 2003, 2005
European[eedit | eedit soorce]
- Runners-up (1): 2006
- Winners (1): 1970
- Runners-up (2): 2000, 2019
- Runners-up (1): 1994
Arsenal's tally o thirteen League Championships is the third hichtest in Inglis fitbaw, efter Liverpool an Manchester United, while the tot o ten FA Cups is tee'd for hichtest, wi Manchester Unitit. Arsenal hae achievit three League an FA Cup "Doubles" (in 1971, 1998 an 2002), a record shared wi Manchester United, an in 1993 wur the first side in Inglis fitbaw tae complete the FA Cup an League Cup double. Thay wur the first Lunnon club tae reach the feenal o the UEFA Champions League an aw, in 2006.
Arsenal hae ane o the best tap-flicht records in heestory, haein feenished belaw fowerteent anerlie seiven times. Arsenal hae the hichtest average league feenishin poseetion for the period 1900–1999 an aw, wi an average league placin o 8.5. In addeetion, thay are ane o anerlie sax clubs tae hae wan the FA Cup twice in succession, in 2002 an 2003.
Fitnotes[eedit | eedit soorce]
- ↑ "Premier League Handbook Season 2013/14" (PDF). Premier League. Archived frae the original (PDF) on 31 Januar 2016. Retrieved 17 August 2013.
- ↑ "Players". Arsenal F.C. Archived frae the original on 23 Januar 2018. Retrieved 2 September 2017.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Arsenal F.C..|