Jump to navigation Jump to search
|Juin||Days in Julie||August|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 13t o Julie is the 194t day o the year (195t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 171 days ti come.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1174 - William the Lion, Keeng o Scots, is captured at Alnwick, Northumberland, bi forces lyal tae Henry II o Ingland.
- 1249 - Coronation o Keeng Alexander III o Scotland.
- 1501 - Basel jyns the Swiss Confederation.
- 1772 - James Cook stairts his seicont voyage frae Plymouth.
- 1793 - In Fraunce, Charlotte Corday kills Jean-Paul Marat.
- 1814 - The Carabinieri, Italy's naitional gendarmerie, is foondit.
- 1878 - The Treaty o Berlin grants Serbie an Montenegro unthirldom frae the Ottoman Empire.
- 1908 - Weemen compete at the Olympic Gemmes for the first time.
- 1930 - Stairt o the first FIFA Warld Cup in Uruguay: Lucien Laurent o Fraunce scores the first goal, against Mexico.
- 1941 - Warld War II: The Montenegrins stairt an uprisin against the Axis pouers.
- 1977 - A 25-hour black-oot stairts in New York Ceety.
- 1977 - Somalie declares war on Ethiopie.
- 1985 - Live Aid concerts take place warldwide tae raise money for Africae.
- 2000 - A landslide in Mumbai kills 250 fowk.
- 2000 - A mudslide in Shaanxi province, Fowkrepublic o Cheenae, kills 120 fowk.
- 2001 - Beijing is gien the richt to host the 2008 Simmer Olympics.
- 2004 - Montenegro adopts its current banner.
- 2011 - E'en rush-hour bomb attacks kill 26 fowk in Mumbai.
- 2014 - Germany wins the 2014 FIFA Warld Cup, in Brazil, against Argentinae.
- 2016 - Theresa May acomes Prime Meenister o the Unitit Kinrick, succeedin David Cameron.
- 2018 - A terrorist attack in Mastung, Pakistan, kills 149 fowk.
- 2018 - Donald Trump maks his first veesit tae Scotland syne he acame Preses o the Unitit States, tae play gowf at his Turnberry coorse. He is met wi protests.
- 2019 - Tennis: Simona Halep wins her first Wimbledon teetle, defeatin Serena Williams in straicht sets.
Births[eedit | eedit soorce]
- 100 BC - Julius Caesar, Roman general an statesman (d. 44 BC)
- 1590 - Pape Clement X (d. 1676)
- 1608 - Ferdinand III, Haly Roman Emperor (d. 1657)
- 1811 - George Gilbert Scott, Inglis airchitect (d. 1888)
- 1811 - James Young, Scots chemist (d. 1883)
- 1881 - Willie Kyle, Scots rugby union player (d. 1959)
- 1883 - Jack Reagan, faither o Unitit States Preses Ronald Reagan (d. 1941)
- 1918 - Alberto Ascari, Italian racin driver (d. 1955)
- 1922 - Anker Jorgensen, Prime meenister o Denmark (d. 2016)
- 1924 - Carlo Bergonzi, Italian tenor (d. 2014)
- 1924 - George Farm, Scots fitbawer (d. 2004)
- 1927 - Simone Veil, French politeecian (d. 2017)
- 1932 - Hubert Reeves, Canadian astropheesicist
- 1934 - Wole Soyinka, Nigerian writer
- 1940 - Patrick Stewart, Inglis actor
- 1942 - Harrison Ford, American actor
- 1944 - Erno Rubik, Hungarian inventor an airchitect (Rubik's Cube)
- 1946 - Cheech Marin, American actor an comedian
- 1950 - Ma Ying-jeou, umwhile Preses o the Republic o Cheenae
- 1954 - Sezen Aksu, Turkish sangster
- 1963 - Hammy McMillan, Scots curler
- 1965 - Akina Nakamori Japanese sangster an actress
- 1973 - Roberto Martínez, Spaingie fitbawer an fitbaw manager
- 1974 - Jarno Trulli, Italian racin driver
- 1976 - Chris Innes, Scots fitbawer
- 1979 - Craig Bellamy, Welsh fitbawer
- 1988 - Tulisa, Inglis sangster
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 574 - Pape John III
- 939 - Pape Leo VII
- 1024 - Henry II, Haly Roman Emperor (b. 973)
- 1122 - Sybilla o Normandy, Queen Consort o Scots (b. 1092)
- 1793 - Jean-Paul Marat, French politeecian (b. 1743)
- 1921 - Gabriel Lippmann, Luxembourg-French pheesicist an inventor (b. 1845)
- 1924 - Alfred Marshall, Inglis economist (b. 1842)
- 1946 - Alfred Stieglitz, American photographer (b. 1864)
- 1951 - Arnold Schoenberg, Austrick componer (b. 1874)
- 1954 - Frida Kahlo, Mexican penter (b. 1907)
- 1980 - Seretse Khama, first Preses o Botswana (b. 1921)
- 2014 - Nadine Gordimer, Sooth African writer (b. 1923)
- 2017 - Liu Xiaobo, Cheenese human richts activist (b. 1955)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Statehood Day (Montenegro)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 13 July.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|