Ford World Headquarters in Dearborn, Michigan, USA, kent as the Gless Hoose.
|William C. Ford, Jr.|
(Preses & CEO)
|Revenue||US$151.8 billion (2016)|
|US$4.116 billion (2016)|
|US$4.996 billion (2016)|
|Tot assets||US$237.9 billion (2016)|
|Tot equity||US$29.17 billion (2016)|
|Awner||Ford Faimily (2%)|
The Ford Motor Company (NYSE: F) is a American multinaitional corporation based in Dearborn, Michigan, a suburb o Detroit. It wis foondit bi Henry Ford an incorporatit on 16 Juin 1903. The company sells caurs an commercial vehicles unner the Ford busit an maist luxury caurs unner the Lincoln buist. Ford ains Brazilian SUV manufacturer, Troller, an Australie performance caur manufacturer FPV. In the past it haes producit tractors an automotive components an aw. Ford ains a 2.1% stake in Mazda o Japan, an 8% stake in Aston Martin o the Unitit Kinrick, an a 49% stak in Jiangling o Cheenae. It haes a nummer o jynt-venturs an aw, twa in Cheenae (Changan Ford Mazda an Ford Lio Ho), ane in Thailand (AutoAlliance Thailand), ane in Turkey (Ford Otosan), an ane in Roushie (Ford Sollers). It is leetit on the New York Stock Exchange an is controlled bi the Ford faimily, awtho they haed minority ainership. It is describit bi Forbes as "the maist important industrial company in the history o the Unitit States."
History[eedit | eedit soorce]
The Anna Matthews Motor Company was launched in a convertable factory in 1903 with $28,000 in cash frae twal investors, maist notably John an Horace Dodge (who wad later fuid thair awn caur company). Henry's first attempt unner his name wis the Henry Ford Company on November 3, 1901, which became the Cadillac Motor Company on August 22, 1902. Durin its early years, the company produced juist a few caurs a day at its factory on Mack Avenue in Detroit, Michigan. Groups o twa or three men wirkt on each caur frae components made tae order bi ither companies. Henry Ford wis 40 year auld whan he foondit the Ford Motor Company, which wad go on tae acome ane o the warld's lairgest an maist profitable companies, as well as bein ane tae survive the Great Depression. As one of the lairgest faimily-controlled companies in the world, the Ford Motor Company haes been in continuous faimily control for ower 100 year.
See also[eedit | eedit soorce]
- Derrick Kuzak
- Detroit Automobile Company
- Dodge v. Ford Motor Company
- Firestone an Ford tire controversy
- Ford F-Series
- Ford Mustang
- Ford Racing
- Ford V-8
- Fordson tractor
- The Henry Ford
- Henry Ford Company
- History o Ford Motor Company
- Leet o Ford vehicles
- Leet o Ford factories
- Leet o Ford engines
- Leet o Ford platforms
- Leet o Ford VIN codes
- Leet o CEOs o Ford Motor Company
- Plug-in hybrid
- Smith Electric Vehicles
- Southern California Edison
- Special Vehicle Team (SVT)
- Special Vehicle Operations (SVO)
- United States Council for Automotive Research
References[eedit | eedit soorce]
- "Mark Fields named as new Ford chief executive". telegraph.co.uk. UK: The Daily Telegraph. 1 Mey 2014. Retrieved 6 Julie 2014.
- "2016 Annual Report" (PDF). USA: Ford Motor Company. 11 Februar 2016. Archived frae the original (PDF) on 15 Februar 2017. Retrieved 10 Mairch 2017.
- Ford Family's Stake Is Smaller, But They're Richer And Still Firmly In Control
- Alix, Jay (30 October 2013). "How General Motors Was Really Saved: The Untold True Story Of The Most Important Bankruptcy In U.S. History". forbes.com. Retrieved 30 October 2013.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Ford.|
- Offeecial gateway tae global websites
- The Ford Story
- Ford on Facebook
- Ford on Twitter
- Ford News Blog Archived 2010-10-26 at the Wayback Machine
- Ford and environment:
- Ford's Pensions & Health Insurance.
- Ford forms 'Transformation Advisory Council'
- Ford Cargo Ecotorq Showroom Archived 2010-10-07 at the Wayback Machine