Ford World Headquarters in Dearborn, Michigan, USA, kent as the Glass House.
|Treddit as||NYSE: F
(S&P 500 Component)
|Foondit||Juin 16, 1903|
|Heidquarters||Dearborn, Michigan, U.S.|
|William C. Ford, Jr.
(Preses & CEO)
|Revenue||US$151.8 billion (2016)|
|US$4.116 billion (2016)|
|US$4.596 billion (2016)|
|Tot assets||US$237.9 billion (2016)|
|Tot equity||US$29.17 billion (2016)|
|Awner||Ford Faimily (2%)|
Nummer o employees
The Ford Motor Company (NYSE: F) is an American multinaitional corporation based in Dearborn, Michigan, a suburb o Detroit. It wis foondit bi Henry Ford an incorporatit on 16 Juin 1903. The company sells automobiles an commercial vehicles unner the Ford busit an maist luxury caurs unner the Lincoln buist. Ford awns Brazilian SUV manufacter, Troller, an Australie performance caur manufacturer FPV. In the past it haes producit tractors andautomotive components an aw. Ford ains a 2.1% stake in Mazda o Japan, an 8% stak in Aston Martin o the Unitit Kinrick, an a 49% stak in Jiangling o Cheenae. It haes a nummer o jynt-ventures an aw, twa in Cheenae (Changan Ford Mazda an Ford Lio Ho), ane in Thailand (AutoAlliance Thailand), ane in Turkey (Ford Otosan), an ane in Roushie (Ford Sollers). It is leetit on the New York Stock Exchange an is controlled bi the Ford faimily, awtho thay hae minority awnership. It is describit bi Forbes as "the maist important industrial company in the history o the Unitit States."
Ford introduced methods for lairge-scale manufacturin o caurs an lairge-scale management o an industrial workforce uisin elaborately ingineered manufacturin sequences typified bi movin assembly lines. Henry Ford's methods came tae be kent aroond the wurold as Fordism bi 1914.
Ford is the seicont-lairgest U.S.-based automaker (precedit bi General Motors) an the fift-lairgest in the warld based on 2010 vehicle sales. At the end o 2010, Ford wis the fift lairgest automaker in Europe. Ford is the aicht-rankit oweraw American-based company in the 2010 Fortune 500 leet, based on global revenues in 2009 o $118.3 billion. In 2008, Ford produced 5.532 million automobiles an employed aboot 213,000 employees at aroond 90 plants an facilities warldwide.
History[eedit | eedit soorce]
The Ford Motor Company wis launcht in a convertit factory in 1903 wi $28,000 in cash frae twal investors, maist notably John an Horace Dodge (who wad later fuid thair awn caur company). Henry's first attempt unner his name wis the Henry Ford Company on November 3, 1901, which became the Cadillac Motor Company on August 22, 1902. Durin its early years, the company produced juist a few caurs a day at its factory on Mack Avenue in Detroit, Michigan. Groups o twa or three men wirkt on each caur frae components made tae order bi ither companies. Henry Ford wis 40 years auld whan he foondit the Ford Motor Company, which wad go on tae acome ane o the warld's lairgest an maist profitable companies, as well as bein ane tae survive the Great Depression. As ane o the lairgest faimily-controlled companies in the warld, the Ford Motor Company haes been in continuous faimily control for ower 100 years.
See an aa[eedit | eedit soorce]
- Derrick Kuzak
- Detroit Automobile Company
- Dodge v. Ford Motor Company
- Firestone an Ford tire controversy
- Ford F-Series
- Ford Mustang
- Ford Racing
- Ford V-8
- Fordson tractor
- The Henry Ford
- Henry Ford Company
- History o Ford Motor Company
- Leet o Ford vehicles
- Leet o Ford factories
- Leet o Ford engines
- Leet o Ford platforms
- Leet o Ford VIN codes
- Leet o CEOs o Ford Motor Company
- Plug-in hybrid
- Smith Electric Vehicles
- Southern California Edison
- Special Vehicle Team (SVT)
- Special Vehicle Operations (SVO)
- United States Council for Automotive Research
References[eedit | eedit soorce]
- "Mark Fields named as new Ford chief executive". telegraph.co.uk. UK: The Daily Telegraph. Mey 1, 2014. Retrieved Julie 6, 2014.
- "2016 Annual Report" (PDF). USA: Ford Motor Company. Februar 11, 2016.
- Ford Family's Stake Is Smaller, But They're Richer And Still Firmly In Control
- Alix, Jay (30 October 2013). "How General Motors Was Really Saved: The Untold True Story Of The Most Important Bankruptcy In U.S. History". forbes.com. Retrieved 30 October 2013.
- "Hyundai 4th Largest Automaker, Overtakes Ford". The Truth about Cars. 2011. Retrieved Januar 28, 2011.
- ACEA. "NEW PASSENGER CAR REGISTRATIONS BY MANUFACTURER EUROPEAN UNIUM (EU)". ACEA. Retrieved Januar 28, 2011.
- "Fortune 500". CNN. Retrieved November 27, 2010.
- "Ford Motor Company / 2008 Annual Report" (PDF). p. 1. Retrieved September 19, 2010.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Ford.|