2010 Ford Mustang
|Manufacturer||Ford Motor Company|
|Bouk an chassis|
|Cless||Pony caur, Muscle caur|
|Body style||2-door 2+2 seat coupe|
The Ford Mustang is manufactured bi the Ford Motor Company. It wis initially based on the seicont generation North American Ford Falcon, a compact caur. Introduced early on Aprile 17, 1964, the 1965 Mustang wis the automaker's maist successfu launch syne the Model A.
The Mustang creautit the "pony caur" cless o American automobile — sports caur-lik coupes wi lang hoods an short rear decks — an gae rise tae competitors sic as GM's Chevrolet Camaro, AMC's Javelin, an Chrysler's revamped Plymouth Barracuda. It an aa inspired coupés sic as the Toyota Celica an Ford Capri, which wur exportit tae the Unitit States.
The Mustang is Ford's third auldest nameplate in production an haes unnergane several transformations tae its current saxt generation.
Backgrund[eedit | eedit soorce]
Production o the 1965 Mustang (VIN codit bi Ford an titled as 1965 models) began in Dearborn, Michigan on 9 Mairch 1964 an the caur wis introduced tae the public on 17 Aprile 1964 at the New York World's Fair. It is Ford's third auldest nameplate currently in production next tae the F-Series pickup truck line (which haes unnergane major nameplate chynges ower the years) an the Falcon that is still in production in Australie.
Executive stylist Pres Harris, who wis a fan o the Warld War II P-51 Mustang fechter plane, is believed bi mony tae hae suggestit the name an designed the body. An alternative view wis that Robert J. Eggert, Ford Division mercat research manager, first suggestit the Mustang name. Eggert, a breeder o quarterhorses, received a birthday present frae his wife o the beuk, The Mustangs bi J. Frank Dobie in 1960. Later, the beuk’s title gae him the idea o addin the “Mustang” name for Ford’s new concept caur. The designer preferred Cougar or Torino (an an advertisin campaign uisin the Torino name wis actually prepared), while Henry Ford II wantit T-bird II. As the body responsible for Ford’s research on potential names, Eggert addit “Mustang” tae the leet tae be testit bi focus groups; “Mustang,” bi a wide margin, ” came oot on top unner the headin: “Suitability as Name for the Special Car.” The name coud no be uised in Germany, housomeivver, acause it wis awned bi Krupp, which haed manufactured trucks atween 1951 an 1964 wi the name Mustang. Ford refused tae buy the name for aboot USD$10,000 frae Krupp at the time. Kreidler, a manufacturer o mopeds, an aa uised the name sae Mustang wis sauld in Germany as the "T-5" till Dizember 1978.
Mustangs grew lairger an hivier wi each model year till, in response tae the 1971–1973 models, Ford retourt the caur tae its oreeginal size an concept for 1974. It haes syne seen several platform generations an designs. Awtho some ither pownie caurs hae seen a revival, the Mustang is the anerlie oreeginal pownie caur tae remain in uninterruptit production ower fower decades o development an reveesion.
Awards[eedit | eedit soorce]
The 1965 Mustang wan the Tiffany Gowd Medal for excellence in American design, the first automobile ever tae dae sae.
The Mustang wis on the Car and Driver Ten Best leet in 1983, 1987, 1988, 2005, an 2006. It wan the Motor Trend Car of the Year awaird in 1974 an 1994.
In 2005 it wis runner-up tae the Chrysler 300 for the North American Caur o the Year awaird an wis named Canadian Caur o the Year.
See an aa[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Sessler, Peter C. (2002). Mustang: 1964½-2003. MBI Publishing Company. p. 11. ISBN 9780760313732. Retrieved 9 Julie 2010.
- ↑ Corcoran, Tom (1994). Mustang 1964½-1968. MBI Publishing Company. p. 15. ISBN 9780879386306. Retrieved 9 Julie 2010.
- ↑ Diamond, Jay; Pintel, Gerald (1991). Principles of marketing. Prentice Hall. p. 198. ISBN 9780137146680.
- ↑ Phil Patton Archived 2008-08-28 at the Wayback Machine "The Car of the Year (And a Half)," American Heritage, Oct. 2006.
- ↑ "Ford Mustang Prototype Failed to Appeal to the Crowds", All Ford Mustang News website, May 03 2008 Archived 2010-01-11 at the Wayback Machine. Retrieved 25 August 2008.
- ↑ “Mustang Racing History”, Ford Corporate Media website Archived 2013-07-28 at the Wayback Machine. Retrieved 25 August 2008.
- ↑ Witzenburg, Gary (April 1984) "The Name Game", Motor Trend, p. 86.
- ↑ Eggert, James; Hanh, Thich Nhat; McKibben, Bill (2009). Meadowlark Economics: Collected Essays on Ecology, Community, and Spirituality. North Atlantic Books. pp. 65–66. ISBN 9781556437670. Retrieved 8 Julie 2010.
- ↑ Kate Pierce, "Name That Car," (Automotive, May 26, 1994), page C.
- ↑ Witzenburg, p.86.
- ↑ "Mustang Ready For the Pony Car War "Mustang is the only one of the original pony cars from the 1960s to live on into the 21st century with no interruption in production."". Media.ford.com. Archived frae the original on 11 Juin 2009. Retrieved 8 Julie 2010.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Ford Mustang.|