Jump to navigation Jump to search
|Julie||Days in August||September|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 17t o August is the 229t day o the year (230t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 136 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1560 - Protestantism acomes the offeecial releegion o Scotland.
- 1689 - A major yirdquauk hits Anatolie in present-day Turkey.
- 1740 - Pape Benedict XIV is electit.
- 1771 - Edinburgh chemist James Robertson acomes the first-recordit person tae climb Ben Nevis, the heichest peak in Scotland an the present-day Unitit Kinrick.
- 1942 - Warld War II: The Unitit States' first firebombin raid in Europe taks place.
- 1943 - Warld War II: The Allied conquest o Sicily is completit.
- 1945 - Sukarno declares the unthirldom o Indonesie, which is nae recognisit bi the Netherlands until 1949.
- 1960 - Gabon gains unthirldom frae Fraunce.
- 1970 - The Soviet Union's Venera 7 spacecraft is sent tae the planet Venus.
- 1977 - The Soviet icebreaker "Arktika" acomes the first surface-ship tae reach the North Pole.
- 1982 - The first CDs are released tae the public in Wast Germany.
- 1987 - Rudolf Hess commits suicide at Spandau Prison.
- 1988 - Pakistani Preses Muhammad Zia-ul-Haq is kilt in a plane crash near Bahawalpur, Punjab, Pakistan.
- 1998 - US Preses Bill Clinton admits tae an affair wi White Hoose intern Monica Lewinsky.
- 1999 - Izmit, Northwastren Turkey, is strack bi a magnitude 7.4 yirdquauk.
- 2002 - The River Elbe reaches its heichest-recordit level durin the Central European floods o 2002.
- 2008 - Soummer Michael Phelps achieves a total o 8 gowd medals at a single Olympic Gemmes.
- 2015 - A bomb splodes at Ratchaprasong Intersection, near Bangkok's Erawan Shrine, killin 23 fowk.
- 2017 - 2017 Barcelona attack: A vehicle is driven at pedestrians in Las Ramblas, Barcelona, killin 13 fowk in a terrorist attack. A later attack in the nearby toun o Cambrils results in the daiths o ane bystander an 5 attackers.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1629 - John III Sobieski, Keeng o Poland an Grand Duke o Lithuanie (d. 1696)
- 1786 - Davy Crockett, American poleetical figur (d. 1836)
- 1844 - Menelik II, Emperor o Ethiopie (d. 1913)
- 1887 - Charles I o Austrick (d. 1922)
- 1887 - Marcus Garvey, Jamaican-American poleetical activist (d. 1940)
- 1893 - Mae West, American actress (d. 1980)
- 1906 - Marcelo Caetano, Portuguese politeecian (d. 1980)
- 1911 - Mikhail Botvinnik, Roushie chess player (d. 1995)
- 1913 - Mark Felt, American FBI agent (d. 2008)
- 1920 - Maureen O'Hara, Erse-American actress (d. 2015)
- 1926 - Jiang Zemin, umwhile Preses o the Fowkrepublic o Cheenae
- 1932 - V. S. Naipaul, Trinidadian-Breetish writer
- 1943 - Robert De Niro, American actor
- 1952 - Nelson Piquet, Brazilian racin driver
- 1953 - Herta Mueller, Romanie-German writer
- 1960 - Sean Penn, American actor, filmmaker an activist
- 1970 - Jim Courier, American tennis player
- 1977 - Tarja Turunen, Finnish sangster
- 1977 - Thierry Henry, French fitbawer
- 1977 - William Gallas, French fitbawer
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1786 - Frederick the Great, Keeng o Proushie (b. 1712)
- 1850 - José de San Martin, Argentine statesman (b. 1778)
- 1969 - Ludwig Mies van der Rohe, German-American airchitect (b. 1886)
- 1969 - Otto Stern, German pheesicist (b. 1888)
- 1987 - Rudolf Hess, Nazi politeecian (b. 1894)
- 1988 - Muhammad Zia-ul-Haq, Preses o Pakistan (b. 1924)
- 2010 - Francesco Cossiga, Preses o Italy (b. 1928)
- 2010 - Edwin Morgan, Scots Makar (b. 1920)
- 2015 - Yvonne Craig, American actress (b. 1937)
- 2016 - Arthur Hiller, Canadian-American film director (b. 1923)
Halidays[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 17 August.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|