Jump to navigation Jump to search
|Julie||Days in August||September|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 22nt o August is the 234t day o the year (235t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 131 days bidin.
- 476 - Odoacer is proclaimed bi Wast Roman mercenaries as King o Italy.
- 1138 - Battle o the Standard atween Scotland an Ingland near Northallerton, Yorkshire.
- 1485 - King Richard III o Ingland faws at the Battle o Bosworth Field. Henry VII o Ingland acomes the first Keeng frae the Tudor dynasty.
- 1639 - The ceety o Madras (nou Chennai) in the present-day Indie state o Tamil Nadu is foondit.
- 1717 - Spaingie troops land o Sardinie.
- 1770 - James Cook lands on the east coast o Australie.
- 1848 - The Unitit States annexes New Mexico.
- 1851 - Gowd is dscoverit in Australie.
- 1851 - The schooner "America" wins the 100 Guineas Cup sailin event at the Isle o Wight; the competition acomes kent as the America's Cup as a result.
- 1910 - Japan annexes Korea.
- 1922 - Erse poleetical leader Michael Collins is assassinatit in Coonty Cork.
- 1926 - Gowd is discoverit in Johannesburg, Sooth Africae.
- 1941 - Warld War II: German troops reach Leningrad.
- 1942 - Warld War II: Brazil declares war on Germany, Italy an Japan.
- 1962 - An assassination attempt is made on French Preses Charles de Gaulle.
- 1972 - Trelew massacre: Killin o 16 Argentine poleetical preesoners in Chubut province bi the conservative militar govrenment o the kintra.
- 1973 - Henry Kissinger acomes Unitit States Secretar o State.
- 1981 - The Voyager 2 space probe photographs Saturn's muin Iapetus.
- 1985 - An aircraft fire at Manchester Airport kills 55 fowk.
- 1989 - The first ring o the planet Neptune is discoverit.
- 2003 - A racket splodes at the Alcantara spaceport, Maranhao, Brazil, killin 21 fowk.
- 2004 - The pentin The Scream bi Edvard Munch is stolen frae a museum in Oslo, Norawa. It is recoverit twa year later.
- 2006 - Pulkovo Aviation Enterprise Flicht 62 crashes in Eastren Ukraine, killin 170 fowk.
- 2011 - Libie Ceevil War: Rebel forces enter Tripoli, Libie.
- 2015 - Shoreham Airshow Disaster: A plane at an airshow crashes intae the motorway near Shoreham, Soothren Ingland, killin 11 fowk.
- 2020 - COVID-19 pandemic: The recordit daith toll frae COVID-19 reaches 800,000.
- 1760 - Pape Leo XII (d. 1829)
- 1809 - John Hill Burton, Scots advocate, historian an economist (d. 1881)
- 1862 - Claude Debussy, French componer (d. 1918)
- 1902 - Leni Riefenstahl, German filmmaker (d. 2003)
- 1904 - Deng Xiaoping, leader o the Fowkrepublic o Cheenae (d. 1997)
- 1917 - Fred Stobaugh, American sangster-sangwriter (d. 2016)
- 1920 - Ray Bradbury, American screiver (d. 2012)
- 1925 - Honor Blackman, Inglis actress (d. 2020)
- 1928 - Karlheinz Stockhausen, German componer (d. 2007)
- 1943 - Alun Michael, Welsh politeecian
- 1944 - Tom Leonard, Scots poet (d. 2018)
- 1951 - Alex Neil, Scots politeecian
- 1957 - Steve Davis, Inglis snooker player
- 1963 - Tori Amos, American sangster
- 1964 - Mats Wilander, Swadish tennis player
- 1971 - Richard Armitage, Inglis actor
- 1973 - Kristen Wiig, American actress
- 1975 - Rodrigo Santoro, Brazilian actor
- 1978 - James Corden, Inglis actor an telly presenter
- 1991 - Federico Macheda, Italian fitbawer
- 1995 - Dua Lipa, Inglis sangster an sangwriter
- 1241 - Pape Gregory IX
- 1280 - Pape Nicholas III
- 1350 - King Philip VI o Fraunce (b. 1293)
- 1485 - King Richard III o Ingland (b. 1452)
- 1861 - Xianfeng Emperor o Cheenae (b. 1830)
- 1880 - John Imray, Scots medicinar, legislator, agriculturist an botanist (b. 1811)
- 1895 - Charles Mitchell, Scots shipbigger (b. 1820)
- 1903 - Robert Gascoyne-Cecil, 3rd Marquess o Salisbury, Prime Meenister o the Unitit Kinrick (b. 1830)
- 1922 - Michael Collins, Erse politeecian (b. 1890)
- 1958 - Roger Martin du Gard, French screiver (b. 1881)
- 1959 - David Meiklejohn, Scots fitbawer (b. 1900)
- 1978 - Jomo Kenyatta, 1st Preses o Kenyae (b. 1891)
- 2001 - Johnny Anderson, Scots fitbawer (b. 1929)
- 2001 - Bobby Johnstone, Scots fitbawer (b. 1929)
- 2011 - Jack Layton, Canadian politeecian (b. 1950)
- 2011 - Loriot, German comedian, actor an writer (b. 1923)
- 2020 - Allan Rich, American actor (b. 1926)
- Flag Day (Roushie)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 22 August.|