Robert De Niro
Robert De Niro
De Niro at the 2011 Tribeca Film Festival premiere o The Bang Bang Club
|Born||17 August 1943|
Manhattan, New York, U.S.
|Ither names||Robert DeNero, Robert DeNiro|
|Pawrents||Robert De Niro, Sr.|
Robert De Niro (/dəˈnɪroʊ/; born 17 August 1943) is an American actor, producer, an director that hauds baith American an Italian ceetizenship.
De Niro wis cast as the young Vito Corleone in the 1974 film The Godfather Part II, for that he wan the Academy Awaird for Best Supportin Actor. His langtime collaboration wi director Martin Scorsese earned him the Academy Awaird for Best Actor for his portrayal o Jake LaMotta in the 1980 film Raging Bull. He received the AFI Life Achievement Awaird in 2003, the Gowden Globe Cecil B. DeMille Awaird in 2010, an the Presidential Medal o Freedom frae Preses Barack Obama in 2016.
De Niro's first major film roles war in the sports drama Bang the Drum Slowly (1973) an Scorsese's crime film Mean Streets (1973). He earned Academy Awaird nominations for the psychological thrillers Taxi Driver (1976) an Cape Fear (1991), baith directit bi Scorsese. De Niro received addeetional nominations for Michael Cimino's Vietnam war drama The Deer Hunter (1978), Penny Marshall's drama Awakenings (1990), an David O. Russell's romantic comedy-drama Silver Linings Playbook (2012). His portrayal o gangster Jimmy Conway in Scorsese's crime film Goodfellas (1990), an his role as Rupert Pupkin in the black comedy film The King of Comedy (1983), earned him BAFTA Awaird nominations.
De Niro haes earned fower nominations for the Gowden Globe Awaird for Best Actor – Motion Pictur Muisical or Comedy, for his wark in the muisical drama New York, New York (1977), the action comedy Midnight Run (1988), the gangster comedy Analyze This (1999), an the comedy Meet the Parents (2000). Ither notable performances include roles in Once Upon a Time in America (1984), Brazil (1985), The Mission (1986), The Untouchables (1987), Heat (1995), an Casino (1995). He haes directit an starned in films sic as the crime drama A Bronx Tale (1993) an the spy film The Good Shepherd (2006).
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ "International Rome Film Festival – De Niro: "I have an Italian passport, I have finally come home"". 30 December 2013. Archived frae the original on 30 December 2013. Unknown parameter
|dead-url=ignored (help) "Archived copy". Archived frae the original on 30 December 2013. Retrieved 5 Februar 2018.CS1 maint: archived copy as title (link) CS1 maint: BOT: original-url status unknown (link)
- ↑ "De Niro Will Get Italian Citizenship". femalefirst.co.uk.
- ↑ "BAFTA Film Awards: 1990". Bafta.org. 11 Februar 2014. Retrieved 15 August 2014.
- CS1 maint: BOT: original-url status unknown
- 1943 births
- 20t-century American male actors
- 21st-century American male actors
- Actors Studio members
- American film directors o Italian strynd
- American film producers
- American male film actors
- American male vyce actors
- American fowk o Dutch strynd
- American fowk o Inglis strynd
- American fowk o French strynd
- American fowk o German strynd
- American fowk o Erse strynd
- American fowk o Italian strynd
- Best Actor Academy Awaird winners
- Best Drama Actor Gowden Globe (film) winners
- Best Supportin Actor AACTA Internaitional Awaird winners
- Best Supportin Actor Academy Awaird winners
- Cancer survivors
- Cecil B. DeMille Awaird Gowden Globe winners
- Inglis-leid film directors
- Film directors frae New York
- Film festival foonders
- Kennedy Center honourees
- Livin fowk
- Male actors frae New York Ceety
- Male actors o Italian strynd
- New York Democrats
- Fowk frae Manhattan
- Fowk frae Marbletown, New York
- Stella Adler Studio of Acting alumni