|Directit bi||Martin Scorsese|
|Written bi||Paul Schrader|
|Muisic bi||Bernard Herrmann|
|Distributit bi||Columbia Pictures|
|Box office||$28.3 million|
Taxi Driver is a 1976 American crime drama movie directed bi Martin Scorsese. It stars Robert De Niro as lonely taxi driver Travis Bickle. The movie an aa stars Jodie Foster as a 12 year auld girl named Iris who is a child prostitute.
Travis is a marine who focht in the Vietnam War. When he comes back tae Americae, he is lonely an depressed, an becomes violent. He starts wirkin as a taxi driver in New York City. he tries, unsuccessfully, tae date a woman cried Betsy. He later tries an fails tae assassinate the poleetical candidate Betsy is tryin tae help elect. Ane nicht Iris gets intae his taxi an asks for his help. She is a child prostitute an wants tae run away frae her pimp. Travis then buys guns, an goes tae kill Iris' pimp. He kills a few fowk involved, includin her pimp, an then is shot. In the end, he is hailed as a hero, an returns tae drivin his cab.
John Hinckley, Jr. saw the film mony times. He wantit tae impress actress Jodie Foster. He trit tae assassinate Preses Ronald Reagan bi shootin him. Reagan survivit the 1981 attack.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ F. Dick, Bernard (1992). Columbia Pictures: Portrait of a Studio. University Press of Kentucky. p. 193.
- ↑ Grist, Leighton (2000). The Films of Martin Scorsese, 1963-77: Authorship and Context. Palgrave Macmillan. p. 130.
- ↑ "Taxi Driver (1976)". Box Office Mojo. Retrieved 23 Januar 2012.
Ither wabsteids[eedit | eedit soorce]
- Taxi Driver on IMDb
- Inglis-leid films
- 1976 films
- 1970s crime drama films
- 1970s psychological thriller films
- 1998 soondtracks
- American films
- American crime drama films
- American thriller films
- Arista Records soondtracks
- Attemptit assassination o Ronald Reagan
- BAFTA winners (films)
- Bernard Herrmann albums
- Columbia Pictures films
- Films aboot taxicabs
- Films scored bi Bernard Herrmann
- Film soondtracks
- Films aboot bairn prostitution
- Films directit bi Martin Scorsese
- Films produced bi Julia Phillips
- Films produced bi Michael Phillips (producer)
- Films set in New York Ceety
- Films shot in New York Ceety
- Palme d'Or winners
- Screenplays bi Paul Schrader
- Unitit States Naitional Film Registry films
- Vigilante films