|Julie||Days in August||September|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 28t o August is the 240t day o the year (241st in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 125 days bidin.
- 1521 - Ottoman Turks occupy Belgrade.
- 1565 - St. Augustine, Florida is foondit.
- 1789 - William Herschel discovers Saturn's muin Enceladus.
- 1845 - Scientific American magazine is first published.
- 1867 - The Unitit States takes ower Midway Atoll in the Paceefic Ocean.
- 1879 - Zulu King Cetshwayo is arrestit bi the Breetish.
- 1913 - The Peace Palace in The Hague opens.
- 1916 - Warld War I: Germany declares war on Romanie; Italy declares war on Germany.
- 1931 - Fraunce an the Soviet Union sign a non-aggression treaty.
- 1937 - The car company Toyota is foondit.
- 1963 - The Mairch on Washington, D.C. for Jobs an Freedom taks place. Martin Luther King Jr. maks his "I Have a Dream" speech.
- 1972 - The soummer Mark Spitz wins the first two o his seven gold medals at the 1972 Simmer Olympics in Munich.
- 1988 - Rammstein airshow mishanter: Three Italian Frecce Tricolori demonstration aircraft collide ower Rammstein airbase in then-Wast Germany, wi wreckage fawin intae the crowd killin 75 fowk.
- 1990 - Iraq declares Kuwait as its 19t province.
- 1990 - A tornado in Plainfield an Joliet, Illinois kills 29 fowk.
- 1996 - Charles, Prince o Wales an Diana, Princess o Wales divorce.
- 2005 - Hurricane Katrina maks landfaw in Louisiana an Mississippi.
- 2008 - Barack Obama accepts the Democratic Pairty nomination for Preses o the Unitit States.
- 2019 - Brexit: Boris Johnson propales the intendit Prorogation o the Breetish pairlament.
- 2020 - Shinzo Abe propales his demission as Prime meenister o Japan acause o a chronic heal condition.
- 1582 - Taichang Emperor o Cheenae (d. 1620)
- 1749 - Johann Wolfgang von Goethe, German author (d. 1832)
- 1802 - Thomas Aird, Scots poet (d. 1876)
- 1860 - George McCrae, Scots politeecian (d. 1928)
- 1884 - Peter Fraser, Scots-born 24t Prime meenister o New Zealand (d. 1950)
- 1891 - Benno Schotz, Estonie-Scots sculptor (d. 1984)
- 1899 - Chang Myon, Korean statesman, eddicator, diplomat, jurnalist an social activist (d. 1966)
- 1906 - John Betjeman, Inglis poet (d. 1984)
- 1930 - Ben Gazzara, American actor (d. 2012)
- 1937 - Ian Campbell, 12t Duke o Argyll, Scots peer (d. 2001)
- 1938 - Paul Martin, umwhile Prime meenister o Canadae
- 1942 - José Eduardo dos Santos, umwhile Preses o Angolae
- 1951 - Colin McAdam, Scots fitbawer (d. 2013)
- 1957 - Ivo Josipovic, umwhile Preses o Croatie
- 1962 - Duncan Shearer, Scots fitbawer
- 1964 - Kaj Leo Johannesen, umwhile Prime meenister o the Faroe Islands
- 1965 - Shania Twain, Canadian sangster an sangwriter
- 1967 - Greg Clark, Inglis politeecian
- 1968 - Billy Boyd, Scots actor an sangster
- 1969 - Jack Black, American actor an muisicker
- 1981 - Kezia Dugdale, Scots politeecian
- 1982 - Kevin McNaughton, Scots fitbawer
- 1982 - Thiago Motta, Brazilian-Italian fitbawer
- 1982 - LeAnn Rimes, American sangster
- 1984 - Paula Fernandes, Brazilian sangster
- 1986 - Gilad Shalit, Israeli sodger
- 1986 - Florence Welch, Inglis sangster (Florence and the Machine)
- 1987 - Bob Harris, Scots fitbawer
- 1989 - Jamie Murphy, Scots fitbawer
- 1989 - César Azpilicueta, Spaingie fitbawer
- 1989 - Valtteri Bottas, Finnish racin driver
- 1990 - Bojan Krkic, Spaingie fitbawer
- 388 - Magnus Maximus, Roman Emperor (b. 335)
- 430 - Augustine o Hippo, Christian saunt
- 876 - Louis the German, Frankish king (b. 804)
- 1645 - Hugo Grotius, Dutch polymath (b. 1583)
- 1913 - Alexander Macfarlane, Scots logician, pheesicist an mathemateecian (b. 1851)
- 1930 - Bobby Walker, Scots fitbawer (b. 1879)
- 1941 - William Hay Caldwell, Scots zoologist (b. 1859)
- 1943 - Tsar Boris III o Bulgarie (b. 1894)
- 1987 - John Huston, American film director (b. 1906)
- 1994 - Neil Mochan, Scots fitbawer (b. 1927)
- 1995 - Michael Ende, German screiver (b. 1929)
- 2003 - William Cochran, Scots pheesicist (b. 1922)
- 2007 - Antonio Puerta, Spainyie fitbawer (b. 1984)
- 2013 - John Bellany, Scots penter (b. 1942)
- 2020 - Chadwick Boseman, American actor (b. 1976)
- Christian Feast Day o Assumption in the Orthodox Kirks
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 28 August.|