Jump to navigation Jump to search
|Julie||Days in August||September|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 28t o August is the 240t day o the year (241st in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 125 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1521 - Ottoman Turks occupy Belgrade.
- 1565 - St. Augustine, Florida is foondit.
- 1789 - William Herschel discovers Saturn's muin Enceladus.
- 1845 - Scientific American magazine is first published.
- 1867 - The Unitit States takes ower Midway Atoll in the Paceefic Ocean.
- 1879 - Zulu Keeng Cetshwayo is arrestit bi the Breetish.
- 1913 - The Peace Palace in The Hague opens.
- 1916 - Warld War I: Germany declares war on Romanie; Italy declares war on Germany.
- 1931 - Fraunce an the Soviet Union sign a non-aggression treaty.
- 1937 - The car company Toyota is foondit.
- 1963 - The Mairch on Washington, D.C. for Jobs an Freedom taks place. Martin Luther King Jr. makes his "I Have a Dream" speech.
- 1972 - The swimmer Mark Spitz wins the first two o his seven gold medals at the 1972 Simmer Olympics in Munich.
- 1990 - Iraq declares Kuwait as its 19t province.
- 1996 - Charles, Prince o Wales an Diana, Princess o Wales divorce.
- 2005 - Hurricane Katrina makes landfaw in Louisiana an Mississippi.
- 2008 - Barack Obama accepts the Democratic Pairty nomination for Preses o the Unitit States.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1749 - Johann Wolfgang von Goethe, German author (d. 1832)
- 1884 - Peter Fraser, Scots-born 24t Prime meenister o New Zealand (d. 1950)
- 1906 - John Betjeman, Inglis poet (d. 1984)
- 1930 - Ben Gazzara, American actor (d. 2012)
- 1938 - Paul Martin, former Prime meenister o Canadae
- 1942 - José Eduardo dos Santos, Preses o Angolae
- 1957 - Ivo Josipovic, umwhile Preses o Croatie
- 1964 - Kaj Leo Johannesen, umwhile Prime meenister o the Faroe Islands
- 1967 - Greg Clark, Inglis politeecian
- 1968 - Billy Boyd, Scots actor an sangster
- 1969 - Jack Black, American actor
- 1981 - Kezia Dugdale, Scots politeecian
- 1982 - Thiago Motta, Brazilian-Italian fitbawer
- 1982 - LeAnn Rimes, American sangster
- 1984 - Paula Fernandes, Brazilian sangster
- 1986 - Florence Welch, Inglis sangster (Florence and the Machine)
- 1990 - Bojan Krkic, Spainyie fitbawer
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 388 - Magnus Maximus, Roman Emperor (b. 335)
- 430 - Augustine o Hippo, Christian saunt
- 876 - Louis the German, Frankish keeng (b. 804)
- 1645 - Hugo Grotius, Dutch polymath (b. 1583)
- 1943 - Tsar Boris III o Bulgarie (b. 1894)
- 1987 - John Huston, American film director (b. 1906)
- 1995 - Michael Ende, German screiver (b. 1929)
- 2007 - Antonio Puerta, Spainyie fitbawer (b. 1984)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Christian Feast Day o Assumption in the Orthodox Kirks
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 28 August.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|