Jump to navigation Jump to search
|Julie||Days in August||September|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 27t o August is the 239t day o the year (240t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 126 days bidin.
- 410 - The Sackin o Roum bi the Visigoths ends efter three days.
- 1664 - Shortly efter the Inglis tak-ower, New Amsterdam is renamed New York.
- 1728 - Vitus Bering discovers the Diomede Islands atween Eastren Roushie an Alaska.
- 1743 - Henry Pelham becomes Prime meenister o Great Breetain.
- 1813 - Napoleon defeats an Austrick, Proushie an Roushie force in the Battle o Dresden.
- 1820 - Zugspitze, the heichest peak in present-day Germany, is climbed for the first time.
- 1828 - Brazil an Argentinae agree tae recognise the unthirldom o Uruguay.
- 1883 - The Krakatoa volcanae atween Java an Sumatra (Indonesie) splodes. Tidal waves kill ower 36,000 fowk.
- 1896 - Shortest war ever atween the Unitit Kinrick an Zanzibar.
- 1916 - Warld War I: Romanie declares war on Austrick-Hungary.
- 1957 - The Constitution o Malaysie comes intae force.
- 1962 - The Mariner 2 space probe is launched.
- 1975 - Umwhile Emperor o Ethiopie Haile Selassie dees agit 83.
- 1979 - Louis Mountbatten, 1st Yerl Mountbatten o Burma is murthert bi an IRA bomb off the coast o Ireland.
- 1991 - Moldovae declares unthirldom frae the Soviet Union.
- 1991 - The European Economic Community recognises the unthirldom o Estonie, Latvie an Lithuanie.
- 1993 - The Gohou Dam in Qinghai province, Fowkrepublic o Cheenae, breaks, killin 240 fowk.
- 2003 - Mars maks its closest approach tae the Yird in nearly 60,000 year.
- 2005 - Alabama, Louisiana an Mississippi declare a state o emergency in preparation for Hurricane Katrina.
- 2005 - The Turnin Torso skyscraper opens in Malmö, Swaden.
- 2011 - Hurricane Irene strikes the east coast o the Unitit States.
- 2020 - Hurricane Laura hits pairts o Texas an Louisiana.
- 2020 - Ed Davey becomes leader o the Breetish Leeberal Democrats.
- 1545 - Alessandro Farnese, Duke o Parma (d. 1592)
- 1669 - Anne Marie d'Orléans (d. 1728)
- 1770 - Georg Wilhelm Friedrich Hegel, German philosopher (d. 1832)
- 1809 - Hannibal Hamlin, Vice Preses o the Unitit States (d. 1891)
- 1858 - Giuseppe Peano, Italian mathemateecian (d. 1932)
- 1865 - Charles G. Dawes, Vice Preses o the Unitit States (d. 1951)
- 1868 - Bob Donaldson, Scots fitbawer (d. 1947)
- 1871 - Theodore Dreiser, American novelist an jurnalist (d. 1945)
- 1874 - Carl Bosch, German ingineer an chemist (d. 1940)
- 1884 - Vincent Auriol, Preses o Fraunce (d. 1966)
- 1890 - Man Ray, American airtist (d. 1976)
- 1897 - Jock White, Scots fitbawer (d. 1986)
- 1908 - Don Bradman, Australian cricketer (d. 2001)
- 1908 - Lyndon B. Johnson, 36t Preses o the Unitit States (d. 1973)
- 1915 - Norman Foster Ramsey Jr., American pheesicist (d. 2011)
- 1928 - Osamu Shimomura, Japanese pheesicist (d. 2018)
- 1932 - Antonia Fraser, Inglis writer
- 1935 - Eddie Connachan, Scots fitbawer
- 1946 - Peter Tobin, Scots serial killer an sex offender
- 1952 - Paul Reubens, American actor, writer an producer
- 1971 - Stephen Wright, Scots fitbawer
- 1972 - Denise Lewis, Inglis athlete
- 1976 - Sarah Chalke, Canadian actress
- 1976 - Mark Webber, Australian racin driver
- 1977 - Deco, Portuguese fitbawer
- 1983 - Jamala, Ukrainian sangster
- 1984 - Sulley Muntari, Ghanaian ftbawer
- 1986 - Sebastian Kurz, Chancellor o Austrick
- 1577 - Titian, Italian penter
- 1590 - Pape Sixtus V (b. 1521)
- 1635 - Lope de Vega, Spainyie poet an playwricht (b. 1562)
- 1666 - Robert Blair, Scots divine
- 1958 - Ernest Lawrence, American pheesicist (b. 1901)
- 1963 - W. E. B. Du Bois, American sociologist, historian an activist (b. 1868)
- 1965 - Le Corbusier, Swiss airchitect (b. 1887)
- 1967 - Brian Epstein, manager o The Beatles (b. 1934)
- 1975 - Haile Selassie, Emperor o Ethiopie (b. 1892)
- 1979 - Louis Mountbatten, 1st Yerl Mountbatten o Burma (b. 1900)
- 2006 - Jesse Pintado, Mexican-American guitarist (b. 1969)
- 2019 - Dawda Jawara, 1st Preses o the Gambie (b. 1924)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 27 August.|