Buffett speakin tae students frae the Varsity
o Kansas Schuil o Business, Mey 6, 2005
|Born||Warren Edward Buffett|
30 August 1930
Omaha, Nebraska, U.S.
|Eddication||Master o Science in Economics|
|Alma mater||Varsity o Nebraska–Lincoln|
Columbia Business Schuil
|Thrift||Chairman & CEO o|
|Net wirth||US$70.5 billion (Apryle 2020)|
|Hauf-marrae(s)||Susan Thompson Buffett (m. 1952–2004)|
Astrid Menks (m. 2006)
|Bairns||Susan Alice Buffett|
Howard Graham Buffett
Peter Andrew Buffett
Warren Edward Buffett (/ˈbʌfᵻt/; born August 30, 1930) is an American business magnate, investor, an philanthropist. He is widely considered the maist successfu investor o the 20t century. Buffett is the primary sharehaulder, chairman an CEO o Berkshire Hathaway an consistently rankit amang the warld's wealthiest fowk. He wis rankit as the warld's wealthiest person in 2008 an as the third wealthiest person in 2011. In 2012, American magazine Time named Buffett ane o the maist influential fowk in the warld.
Buffett is cried the "Wizard o Omaha", "Oracle o Omaha", or the "Sage o Omaha" an is notit for his adherence tae the value investin philosophy an for his personal frugality despite his immense wealth. Buffett is an aa a notable philanthropist, havin pledged tae gie away 99 percent o his fortun tae philanthropic causes, primarily via the Gates Foondation. On Aprile 11, 2012, he wis diagnosed wi prostate cancer, for which he completit treatment in September 2012.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ "Warren E Buffett, CEO Compensation". Forbes. 30 Mairch 2006. Retrieved 23 Februar 2009.
- ↑ "Warren Buffett". Forbes. Retrieved 16 Mairch 2020.
- ↑ "Warren Buffett "Agnostic," Bill Gates Rejects Sermon On The Mount, Not "Huge Believer" In "Specific Elements" Of Christianity". Archive.theamericanview.com. 13 Januar 1996. Archived frae the original on 10 November 2011. Retrieved 1 November 2011.
- ↑ Bailey, Jeff; Dash, Eric (1 September 2006). "How Does Warren Buffett Get Married? Frugally, It Turns Out". The New York Times. Retrieved 20 Mey 2008.
- ↑ "The Greatest Investors: Warren Buffett". Investopedia.com. Retrieved 6 Mairch 2009.
- ↑ "The World's Billionaires". Forbes. 11 Mairch 2009. Retrieved 28 November 2010.
- ↑ Luisa Kroll, Matthew Miller (10 Mairch 2010). "The World's Billionaires". Forbes. Archived frae the original on 16 December 2012. Retrieved 11 Mairch 2010.
- ↑ "The 100 Most Influential People In The World". Time. 18 Apryle 2012. Archived frae the original on 26 December 2018. Retrieved 20 Julie 2013.
- ↑ Markels, Alex (29 Julie 2007). "How to Make Money the Buffett Way". U.S. News & World Report.CS1 maint: ref=harv (link)
- ↑ Sullivan, Aline (20 December 1997). "Buffett, the Sage of Omaha, Makes Value Strategy Seem Simple: Secrets of a High Plains Investor". International Herald Tribune.CS1 maint: ref=harv (link)
- ↑ Gogoi, Pallavi (8 Mey 2007). "What Warren Buffett might buy". MSNBC. Archived frae the original on 10 Mey 2007. Retrieved 9 Mey 2007.
- ↑ Buffett, Warren (16 Juin 2010). "My philanthropic pledge". CNN.
- ↑ Telegraph staff and agencies (17 Apryle 2012). "Warren Buffett diagnosed with prostate cancer". The Daily Telegraph. London. Retrieved 17 Apryle 2012.
- ↑ Lopez, Ricardo (16 September 2012). "Warren Buffett completes prostate cancer treatment". The Los Angeles Times. Retrieved 22 September 2012.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Berkshire Hathaway offeecial wabsteid
- The Buffett Archived 2013-04-09 at the Wayback Machine
- Latest Holdings In Berkshire Hathaway Portfolio, Dynamically Updatit
- Buffett Partnership Letters
- Berkshire Hathaway SEC 13F Filins Archived 2010-05-27 at the Wayback Machine
- Appearances on C-SPAN
- Warren Buffett on Charlie Rose
- Warren Buffett collectit news an commentary at The New York Times
- "Warren Buffett collectit news an commentary". The Guardian.
- Warks bi or aboot Warren Buffett in leebraries (WorldCat catalogue)
- 1930 births
- Livin fowk
- American agnostics
- American billionaires
- American chief executives
- American financial analysts
- American financiers
- American insurance businesspeople
- American investors
- American money managers
- American fowk o Inglis strynd
- American philanthropists
- American stockbrokers
- American stock traders
- Berkshire Hathaway employees
- Bill & Melinda Gates Foondation fowk
- Buffett faimily
- Businessfowk frae Omaha, Nebraska
- Cancer survivors
- Columbia Business Schuil alumni
- Directors o Berkshire Hathaway
- Equity securities
- Grinnell College fowk
- Nebraska Democrats
- Presidential Medal o Freedom recipients
- Varsity o Nebraska–Lincoln alumni
- Wharton School o the Varsity o Pennsylvanie alumni