Gates in 2018
|Born||William Henry Gates III|
28 October 1955
Seattle, Washington, U.S.
|Residence||Medina, WA, US|
|Alma mater||Harvard Varsity|
|Thrift||Co-foonder an Chairman|
Co-Chair o the [[Bill & Melinda
CEO o Cascade Investment
Chairman o Corbis
|Net worth||US$105.6 billion (Mey 2020)|
Board member of
|Hauf-marrae(s)||Melinda Gates (1994–present)|
|Parents||William H. Gates, Sr.|
Mary Maxwell Gates
|The Gates Notes|
William Henry "Bill" Gates III (born October 28, 1955) is an American business magnate, investor, programmer, inventor an philanthropist. Gates is the umwhile chief executive an current chairman o Microsoft, the warld’s lairgest personal-computer saftware company, which he co-foondit with Paul Allen.
He is consistently rankit in the Forbes leet o the warld's wealthiest fowk an wis the wealthiest oweraw frae 1995 tae 2009—excludin 2008, when he wis rankit third; in 2011 he wis the wealthiest American an the warld's seicont wealthiest person. Accordin tae the Bloomberg Billionaires Leet, Gates is the warld's richest person in 2013, a poseetion that he last held on the leet in 2007.
Durin his career at Microsoft, Gates held the poseetions o CEO an chief saftware architect, an remains the lairgest individual shareholder, wi 6.4 percent o the common stock.[a] He has an aa authored an co-authored several beuks.
Gates is ane o the baist-kent entrepreneurs o the personal computer revolution. Gates haes been criticized for his business tactics, which hae been considered anti-competitive, an opinion which haes in some cases been upheld bi the coorts. In the later stages o his career, Gates haes pursued a nummer o philanthropic endeavors, donatin lairge amoonts o money tae various charitable organizations an scientific research programs through the Bill & Melinda Gates Foondation, established in 2000.
Gates stepped doun as chief executive officer o Microsoft in Januar 2000. He remained as chairman an creatit the poseetion o chief saftware airchitect. In Juin 2006, Gates annoonced that he would be transeetioning frae full-time wirk at Microsoft tae part-time wirk, an full-time wirk at the Bill & Melinda Gates Foondation. He gradually transferred his duties tae Ray Ozzie, chief saftware airchitect, an Craig Mundie, chief research an strategy officer. Gates's last full-time day at Microsoft wis Juin 27, 2008. He remains at Microsoft as non-executive chairman.
Notes[eedit | eedit soorce]
- Gates regularly documents his share ainership through public U.S. Securities an Exchynge Commission form 4 filins.
References[eedit | eedit soorce]
- "Billionaires #2 Bill Gates". Forbes. March 5, 2019. Retrieved April 5, 2020.
- Manes 1994, p. 11.
- "Bill Gates (American computer programmer, businessman, and philanthropist)". Retrieved March 20, 2013.
- "Honoring the Inventor: Bill Gates' Patents". Retrieved March 20, 2013.
- Wahba, Phil (September 17, 2008). "Bill Gates tops US wealth list 15 years in a row". Reuters. Archived frae the oreeginal on September 16, 2012. Retrieved November 6, 2008.
- "The Washington Post". Archived frae the oreeginal on September 16, 2012.
- "Forbes Billionaires list". Archived frae the oreeginal on May 25, 2012.
- Cuadros, Alex; Harrison, Crayton (May 17, 2013). "Bill Gates Retakes World's Richest Title From Carlos Slim". Bloomberg L.P. Retrieved May 30, 2013.
- MSFT (Holdings), NASDAQ.
- MSFT (Symbol), NASDAQ.
- Manes 1994, p. 459.
- Lesinski 2006, p. 96.
- "Gates foundation". Archived frae the oreeginal on May 23, 2012.