Gates in 2012.
|Born||William Henry Gates III
October 28, 1955
Seattle, WA, US
|Residence||Medina, WA, US|
|Alma mater||Harvard Varsity
|Thrift||Co-foonder an Chairman
Co-Chair o the [[Bill & Melinda
CEO o Cascade Investment
Chairman o Corbis
|Net worth||US$ 72.7 billion (2013)|
Board member of
|Hauf-marrae(s)||Melinda Gates (1994–present)|
|Parents||William H. Gates, Sr.
Mary Maxwell Gates
|The Gates Notes|
William Henry "Bill" Gates III (born October 28, 1955) is an American business magnate, investor, programmer, inventor an philanthropist. Gates is the umwhile chief executive an current chairman o Microsoft, the warld’s lairgest personal-computer saftware company, which he co-foondit with Paul Allen.
He is consistently rankit in the Forbes leet o the warld's wealthiest fowk an wis the wealthiest oweraw frae 1995 tae 2009—excludin 2008, when he wis rankit third; in 2011 he wis the wealthiest American an the warld's seicont wealthiest person. Accordin tae the Bloomberg Billionaires Leet, Gates is the warld's richest person in 2013, a poseetion that he last held on the leet in 2007.
Durin his career at Microsoft, Gates held the poseetions o CEO an chief saftware architect, an remains the lairgest individual shareholder, wi 6.4 percent o the common stock.[lower-alpha 1] He has an aa authored an co-authored several beuks.
Gates is ane o the baist-kent entrepreneurs o the personal computer revolution. Gates haes been criticized for his business tactics, which hae been considered anti-competitive, an opinion which haes in some cases been upheld bi the coorts. In the later stages o his career, Gates haes pursued a nummer o philanthropic endeavors, donatin lairge amoonts o money tae various charitable organizations an scientific research programs through the Bill & Melinda Gates Foondation, established in 2000.
Gates stepped doun as chief executive officer o Microsoft in Januar 2000. He remained as chairman an creatit the poseetion o chief saftware airchitect. In Juin 2006, Gates annoonced that he would be transeetioning frae full-time wirk at Microsoft tae part-time wirk, an full-time wirk at the Bill & Melinda Gates Foondation. He gradually transferred his duties tae Ray Ozzie, chief saftware airchitect, an Craig Mundie, chief research an strategy officer. Gates's last full-time day at Microsoft wis Juin 27, 2008. He remains at Microsoft as non-executive chairman.
Notes[eedit | eedit soorce]
- Gates regularly documents his share ainership through public U.S. Securities an Exchynge Commission form 4 filins.
References[eedit | eedit soorce]
- Cuadros, Alex; Harrison, Crayton (Mey 17, 2013). "Bill Gates Retakes World's Richest Title From Carlos Slim". Bloomberg L.P. Retrieved Mey 30, 2013.
- Manes 1994, p. 11.
- "Bill Gates (American computer programmer, businessman, and philanthropist)". Retrieved Mairch 20, 2013.
- "Honoring the Inventor: Bill Gates' Patents". Retrieved Mairch 20, 2013.
- Wahba, Phil (September 17, 2008). "Bill Gates tops US wealth list 15 years in a row". Reuters. Archived frae the original on September 16, 2012. Retrieved November 6, 2008.
- "William 'Bill' Gates", Forbes (profile), retrieved March 2013 Check date values in:
- "The Washington Post". Archived frae the original on September 16, 2012.
- "Forbes Billionaires list". Archived frae the original on Mey 25, 2012.
- MSFT (Holdings), NASDAQ.
- MSFT (Symbol), NASDAQ.
- Manes 1994, p. 459.
- Lesinski 2006, p. 96.
- "Gates foundation". Archived frae the original on Mey 23, 2012.
[eedit | eedit soorce]
|Fin mair on Bill Gates on Wikipedia's sister projects:|
|Images and media frae Commons
|News stories frae Wikinews
|Quotations frae Wikiquote
|Source texts frae Wikisource
- Offeecial wabsteid
- Bill & Melinda Gates Foundation
- Profile at Microsoft
- Bill Gates at the Internet Movie Database
- Bill Gates at TED
- Wirks bi or aboot Bill Gates in libraries (WorldCat catalog)
- Warks bi Bill Gates at Open Library