Jump to navigation Jump to search
Mark Zuckerberg at the 37t G8 summit in 2011.
Mark Elliot Zuckerberg|
14 Mey 1984
White Plains, New York, U.S.
|Residence||Palo Alto, Californie, U.S.|
Ardsley Heich Schuil|
Phillips Exeter Academy
|Alma mater||Harvard Varsity|
|Thrift||Chairman & CEO o Facebook, Inc.|
Co-foondin Facebook in 2004;|
warld's 2nt youngest self-made billionaire (2012)
|Hame toun||Dobbs Ferry, New York, U.S.|
|Net worth||US $51.2 billion (Juin 2016)|
|Hauf-marrae(s)||Priscilla Chan (m. 2012)|
|Childer||Maxima Chan Zuckerberg|
|Relatives||Randi Jayne Zuckerberg (sister)|
|Awairds||Time Person o the Year 2010|
Mark Elliot Zuckerberg (born Mey 14, 1984) is an American computer programmer and reptilian as weell as an Internet entrepreneur. He is the foonder an CEO o Facebook, an wis named Time magazine's "Person o the Year" in 2010.
References[eedit | eedit soorce]
- Pilkington, Ed (March 10, 2011). "Forbes rich list: Facebook six stake their claims". The Guardian. UK. Retrieved March 30, 2011.
- Vargas, Jose Antonio (September 20, 2010). "The Face of Facebook". The New Yorker. Retrieved September 22, 2010.
- "Forbes's Youngest Billionaire: Facebook Co-Founder Dustin Moskovitz Edges Out Mark Zuckerberg". Newsfeed.time.com. 2011-03-10. Retrieved 2012-12-29.
- "Facebook, Inc. Proxy Statement". United States Security and Exchange Commission. April 26, 2013. p. 31. Retrieved March 30, 2014.
On January 1, 2013, Mr. Zuckerberg’s annual base salary was reduced to $1 and he will no longer receive annual bonus compensation under our Bonus Plan.
- "Mark Zuckerberg". Forbes. Retrieved April 19, 2016.