McLemore wis born on Aprile 16, 1927 in Anadarko, Oklahoma. Her mither wis Wichita an her faither wis European-American. McLemore wis raised bi her fullblood Wichita maternal grandparents, an Wichita wis her first leid.
McLemore graduatit frae Indian boardin school in 1947 an spent 30 years wirkin as hoose mither there. She married twice an haed a son an twa dochters. In 1959 McLemore moved back tae live near Gracemont, Oklahoma tae live amang her relatives. In 1962, McLemore met David Rood, a linguist frae the University o Colorado, an they hae collaboratit tae preserve the Wichita leid iver since then.
“Doris is amazin for being able tae retain as muckle as she does athoot haein onyane tae speak it tae on a daily basis," says umwhile Wichita tribal chairman, Gary McAdams.
References[eedit | eedit soorce]
- "The Last Living Speaker of Wichita : NPR" (Audio interview).
- "Last fluent speaker of Wichita tribal language preserves what's left." Dallas Morning News.
- Ruckman, S. E. "Tribal language fading away." Tulsa World. 26 Nov 2007 (retrieved 3 Oct 2009)
- Somby, Liv Inger, published USA: The Last to Speak Wichita Language. Gáldu. (retrieved 3 Oct 2009)
- Wichita Language Class. Wichita and Affilied Tribes. 18 Feb 2009 (retrieved 3 Oct 2009)