Jump to navigation Jump to search
|November||Days in December||Januar|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 18t o December is the 352t day o the year (353t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 13 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1352 - Pape Innocent VI is electit.
- 1787 - New Jersey acomes the 3rd state tae ratify the Unitit States Constitution.
- 1865 - Sclavery is abolished in the Unitit States.
- 1867 - The last coach o a Loch Shore Railwey train derails, plunges doon a gully an catches fire in Angola, New York, killin 49 fowk.
- 1878 - French passenger steamer "Byzantin" collides wi Breetish steamer "Rinalto" an sinks in a storm in the Dardanelles, killin 150 fowk.
- 1914 - Egyp acomes a Breetish protectorate.
- 1921 - Fitbaa: Poland's naitional team plays its first match, losin 1-0 tae Hungary.
- 1944 - French newspaper Le Monde stairts publication.
- 1944 - Warld War II: Battle o Heligoland Bight.
- 1956 - Japan jyns the Unitit Naitions.
- 1958 - Niger acomes an autonomous republic.
- 1961 - Indonesie invades Wastren New Guinea.
- 1961 - Indie troops enter the then-Portuguese colonies o Goa an Daman an Diu.
- 1965 - Japan an Sooth Korea stairt formal relations.
- 1966 - Saturn's muin "Epimetheus" is discovered.
- 1969 - Caipital punishment is banned in the Unitit Kinrick.
- 1971 - The Capitol Reef Naitional Pairk is creatit in Utah.
- 1973 - Soyuz 13 is launched.
- 1978 - Dominica jyns the Unitit Naitions.
- 1992 - Kim Young-sam is electit Preses o Sooth Korea.
- 1997 - Kim Dae-jung is electit Preses o Sooth Korea.
- 1997 - Donald Dewar publishes a blueprint for the new Scots Pairlament.
- 2005 - The Darfur conflict spreads intae Chad.
- 2006 - Elections take place in the Unitit Arab Emirates for the first time.
- 2007 - Nick Clegg acomes leader o the Breetish Leeberal Democrats.
- 2016 - Andy Murray wins the BBC Sports Personality o the Year Awaird for a record 3rd time.
- 2017 - A fire heavily damages much o the Cameron Hoose Hottle on the shore o Loch Lomond an kills 2 fowk.
- 2017 - Sebastian Kurz acomes Chancellor o Austrick, leadin a richt-wing coaleetion.
- 2019 - US Preses Donald Trump is impeached bi the Unitit States Hoose o Representatives.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1392 - John VIII Palaiologos, Byzantine Emperor (d. 1448)
- 1626 - Christina, Queen o Swaden (d. 1689)
- 1662 - James Douglas, 2nt Duke o Queensberry, Scots nobleman (d. 1711)
- 1821 - John MacGillivray, Scots naituralist (d. 1867)
- 1856 - J. J. Thomson, Inglis pheesicist (d. 1940)
- 1861 - A. G. G. Asher, Scots rugby player an cricketer (d. 1930)
- 1863 - Airchduke Franz Ferdinand o Austrick (d. 1914)
- 1878 - Joseph Stalin, Georgie-born leader o the Soviet Union (d. 1953)
- 1879 - Paul Klee, German-Swiss penter (d. 1940)
- 1913 - Willy Brandt, Chancellor o Wast Germany (d. 1992)
- 1926 - Jock Aird, Scots-New Zealand fitbawer
- 1943 - Keith Richards, Inglis muisicker
- 1946 - Steven Spielberg, American film director
- 1946 - Steve Biko, Sooth African activist (d. 1977)
- 1954 - Ray Liotta, American actor
- 1963 - Brad Pitt, American actor
- 1963 - Pierre Nkurunziza, Preses o Burundi
- 1971 - Arantxa Sanchez Vicario, Spaingie tennis player
- 1975 - Sia Furler, Australie sangster
- 1978 - Katie Holmes, American actress
- 1980 - Christina Aguilera, American sangster
- 1980 - Julie Fleeting, Scots fitbawer
- 1992 - Bridgit Mendler, American actress
- 1997 - Jack McMillan, Scots fitbawer
- 2001 - Billie Eilish, American sangster an sangwriter
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1803 - Johann Gottfried Herder, German philosopher, theologian an poet (b. 1744)
- 1809 - Alexander Adam, Scots teacher an writer; b. 1741
- 1829 - Jean-Baptiste Lamarck, French scientist (b. 1744)
- 1884 - Alexander Murray, Scots geologist (b. 1810)
- 1922 - John James Pringle, Scots dermatologist; b. 1855
- 1932 - Eduard Bernstein, German politeecian an poleetical theorist (b. 1850)
- 1980 - Alexei Kosygin, Soviet politeecian (b. 1904)
- 1995 - Konrad Zuse, German ingineer an computer pioneer (b. 1910)
- 1998 - Harry Haddock, Scots fitbawer (b. 1925)
- 2000 - Kirsty MacColl, Inglis sangster (b. 1959)
- 2008 - Mark Felt, American Watergate figur (b. 1913)
- 2011 - Václav Havel, Czech playwricht an statesman (b. 1936)
- 2016 - Zsa Zsa Gabor, Hungarian-American actress an socialite (b. 1917)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Republic Day (Niger)
- Naitional Day (Qatar)
- Internaitional Migrants Day
- Unitit Naitions Day o the Arabic leid
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 18 December.|