Jump to navigation Jump to search
|November||Days in December||Januar|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 8t o December is the 342t day o the year (343t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 23 days bidin.
- 1792 - Frankfort becomes caipital o Kentucky.
- 1864 - The Clifton Suspension Brig near Bristol, Ingland, is opened.
- 1906 - Montezuma Castle (Arizona) an Inscription Rock (New Mexico) becomes Naitional Monuments o the Unitit States.
- 1907 - Gustaf V o Swaden becomes Keeng.
- 1922 - Northren Ireland ceases tae be pairt o the Erse Free State.
- 1941 - Warld War II: Japan invades Malaya, Thailand, Hong Kong an the Philippines, a day efter the Pearl Harbor attack.
- 1956 - End o the 1956 Simmer Olympics in Melbourne, Australie.
- 1966 - Car ferry "Iraklion" sinks on a route frae Crete tae Piraeus in Greece, killin 241 fowk.
- 1974 - A majority o voters Greece oppose the restoration o the monarchy in a referendum.
- 1980 - The Beatles muisicker John Lennon is fatally shot outside his hame in New York Ceety by Mark David Chapman.
- 1991 - Roushie, Belarus an Ukraine sign an agreement endin the Soviet Union an formin the Commonweel o Independent States.
- 1991 - Romanie's constitution is adoptit in a referendum.
- 1993 - Bill Clinton signs the North Americae Free Trade Agreement intae law.
- 1994 - Ethiopie adopts a new constitution.
- 2009 - A bombin in Baghdad kills 127 fowk.
- 2011 - A storm kent bi name o Hurricane Bawbag hits Scotland.
- 2012 - The Kyoto Protocol is extendit tae 2020.
- 2019 - A fire in a clothin factory in Delhi, Indie, kills ower 40 fowk.
- 2019 - Celtic F.C. wins its 10t consecutive domestic trophy, defeatin Rangers F.C. 2-1 n the League Cup feenal.
- 2020 - COVID-19 pandemic: The Unitit Kinrick's first vaccine agin COVID-19 is gien.
- 2020 - The Fowkrepublic o Cheenae an Nepal agree on the heicht o Munt Everest as 8848.86 metre abuin sea level.
- 65 BC - Horace, Roman poet (d. 8 BC)
- 1542 - Mary, Queen o Scots (d. 1587)
- 1708 - Francis I, Haly Roman Emperor (d. 1765)
- 1832 - Bjornstjerne Bjornson, Norse writer (d. 1910)
- 1865 - Jean Sibelius, Finnish componer (d. 1957)
- 1873 - William Watson, Baron Thankerton, Scots juidge an politeecian (d. 1948)
- 1886 - Diego Rivera, Mexican penter (d. 1957)
- 1922 - Lucian Freud, German-Inglis penter (d. 2011)
- 1925 - Sammy Davis Jr., American actor an sangster (d. 1990)
- 1925 - Arnaldo Forlani, Italian politeecian
- 1929 - Johnny Anderson, Scots fitbawer (d. 2001)
- 1930 - Maximilian Schell, Austrick-Swiss actor (d. 2014)
- 1936 - Ralph Brand, Scots fitbawer
- 1936 - David Carradine, American actor (d. 2009)
- 1941 - Geoff Hurst, Inglis fitbawer
- 1943 - Jim Morrison, American muisicker (d. 1971)
- 1951 - Bill Bryson, American writer
- 1952 - Bobby McKean, Scots fitbawer (d. 1978)
- 1953 - Norman Finkelstein, American poleetical scientist, activist an writer
- 1953 - Kim Basinger, American actress
- 1963 - Brian McClair, Scots fitbawer
- 1964 - Teri Hatcher, American actress
- 1976 - Dominic Monaghan, Inglis actor
- 1982 - Nicki Minaj, Trinidad-born sangster
- 1993 - AnnaSophia Robb, American actress
- 1994 - Raheem Sterling, Inglis fitbawer
- 1996 - Scott McTominay, Inglis-Scots fitbawer
- 1997 - Callum Hendry, Inglis-Scots fitbawer
- 592 - Emperor Sushun o Japan
- 1907 - Oscar II o Swaden (b. 1829)
- 1978 - Golda Meir, Prime meenister o Israel (b. 1898)
- 1980 - John Lennon, Inglis sangster an muisicker (The Beatles) (b. 1940)
- 2011 - Gilbert Adair, Scots novelist, poet, film creetic an jurnalist (b. 1944)
- 2013 - John Cornforth, Australian chemist (b. 1917)
- 2016 - John Glenn, American astronaut an politeecian (b. 1921)
- 2020 - Alejandro Sabella, Argentine fitbaw manager (b. 1954)
- Feast Day o the Immaculate Conception (Roman Catholic kirk)
- Constitution Day (Romanie, Uzbekistan)
- Naitional Youth Day (Albanie)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 8 December.|