Jump to navigation Jump to search
|November||Days in December||Januar|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 17t o December is the 351t day o the year (352t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 14 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1538 - Pape Paul III excommunicates Henry VIII o Ingland.
- 1718 - Great Breetain declares war on Spain.
- 1777 - Fraunce formally recognises the Unitit States.
- 1790 - The Aztec stane "Piedra de Sol" is disovered in El Zocalo, Mexico Ceety.
- 1819 - Simon Bolivar declares the unthirldom o Gran Colombie (Colombie, Ecuador an Venezuela).
- 1903 - The Wright brithers mak their first heavier-than-air flicht.
- 1907 - Ugyen Wangchuck is crouned the first Keeng o Bhutan.
- 1909 - Albert I o Belgium acomes Keeng.
- 1922 - The last Breetish troops leave the Erse Free State.
- 1926 - Antanas Smetona acomes Preses o Lithuanie.
- 1941 - Warld War II: Japanese forces laund on North Borneo.
- 1967 - Prime Meenister o Australie Harold Holt goes missin on a divin trip.
- 1970 - The current Banner o Oman comes intae use.
- 1973 - 30 fowk are kilt in an attack by Palestinian militants at Roum's Da Vinci Airport.
- 1981 - Senegal an the Gambie form the Senegambia Confederation.
- 1989 - The first full series o The Simpsons stairts.
- 2004 - Bhutan bans the sale o tobacca.
- 2010 - Tunisie fruit seller Mohamed Bouazizi sets himself on fire in an act o protest, stairtin a series o uprisins in the Arab warld.
- 2011 - A typhoon hits Mindanao in the soothren Philippines, killin 400 fowk.
- 2011 - North Korean leader Kim Jong-il dies. His son, Kim Jong-un, succeeds him.
- 2011 - Johann Lamont acomes leader o the Scots Labour Pairty.
- 2014 - Barack Obama propales the normalisation o Unitit States relations wi Cuba.
- 2017 - Fitbaa: Celtic's 69-gemme unbeaten domestic run is endit, wi a 4-0 defeat tae Hearts in a league gemme.
- 2017 - Sebastian Pinera is electit Preses o Chile for a seicont time.
- 2019 - Fallon Sherrock acomes the first female dairts player tae win a gemme at the Warld Championships.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1619 - Prince Ruprecht o the Palainate, Duke o Cumberland (d. 1682)
- 1778 - Humphry Davy, Cornish chemist (d. 1829)
- 1797 - Joseph Henry, American scientist (d. 1878)
- 1807 - John Greenleaf Whittier, American poet (d. 1892)
- 1824 - John Kerr, Scots pheesicist (d. 1907)
- 1849 - Peter Hume Brown, Scots historian an professor (d. 1918)
- 1874 - William Lyon Mackenzie King, Prime meenister o Canadae (d. 1950)
- 1908 - Willard Libby, American pheesical chemist (d. 1980)
- 1915 - Stuart Hood, Scots novelist (d. 2011)
- 1930 - Armin Mueller-Stahl, German actor
- 1936 - Pape Francis
- 1942 - Muhammadu Buhari, Preses o Nigerie
- 1947 - Mykola Azarov, Ukrainian politeecian, umwhile Prime meenister o Ukraine
- 1958 - Mike Mills, American muisicker (R.E.M.)
- 1967 - Gigi D'Agostino, Italian DJ an sangster
- 1973 - Paula Radcliffe, Inglis athlete
- 1974 - Sarah Paulson, American actress
- 1974 - Giovanni Ribisi, American actor
- 1975 - Milla Jovovich, Ukrainian-American model an actress
- 1976 - Xanthe Mallett, Scots forensic anthropologist, creeminologist an televeesion presenter
- 1978 - Manny Pacquiao, Filipino boxer an politeecian
- 1987 - Chelsea Manning, American sodger an activist
- 1988 - David Rudisha, Kenyan runner
- 1991 - Tom Walker, Scots sangster-sangwriter
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1187 - Pape Gregory VIII (b. 1100)
- 1648 - George Gillespie, Scots theologian (b. 1613)
- 1830 - Simon Bolivar, Sooth American revolutionary (b. 1783)
- 1907 - William Thomson, 1st Baron Kelvin, Erse-Scots pheesicist an ingineer (b. 1824)
- 1909 - Leopold II o Belgium (b. 1835)
- 1921 - Thomas Algernon Chapman, Scots entomologist; b. 1842
- 1964 - Victor Francis Hess, Austrick pheesicist (b. 1883)
- 1967 - Harold Holt, Prime Meenister o Australie (b. 1908)
- 2009 - Jennifer Jones, American actress (b. 1919)
- 2011 - Kim Jong-il, leader o North Korea (b. 1941)
- 2012 - Daniel Inouye, American politeecian (b. 1924)
- 2018 - Penny Marshall, American actress (b. 1943)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Naitional Day o Bhutan
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 17 December.|
|This day-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|