|November||Days in December||Januar|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 11t o December is the 345t day o the year (346t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 20 days bidin.
- 1792 - Louis XVI o Fraunce is put on trial bi the Naitional Convention.
- 1816 - Indiana becomes the 16t state o the Unitit States.
- 1872 - King Kamehameha V o Hawaii dees on his 42nt birthday, endin the line o the Kamehamehas.
- 1907 - New Zealand's pairlament biggins are awmaist completely destroyed bi fire.
- 1931 - The Statute o Wastmeenster gives mair pouers tae Dominions within the Commonweel o Nations.
- 1936 - Edward VIII abdicates as King o the Unitit Kinrick. George VI taks the throne.
- 1941 - Warld War II: The Unitit States enters the war.
- 1941 - Warld War II: Germany an Italy declare war on the Unitit States.
- 1958 - Upper Volta (nou Burkina Faso) an Dahomey (nou Benin) get self-govrenment.
- 1972 - Apollo 17 becomes the last mission tae laund on the Muin tae date.
- 1981 - Muhammad Ali loses the last professional boxin fecht o his career, agin Trevor Berbick.
- 1990 - 99 vehicles are involved in a road traffic accident in Tennessee; 11 fowk are kilt an 65 injured.
- 1995 - Lithuanie applies tae jyn the European Union.
- 1997 - The Kyoto Protocol is feenalisit.
- 1999 - Turkey applies tae jyn the European Union.
- 2005 - A massive fire breaks oot at the Buncefield Ile Depot in Hemel Hempstead, Hertfordshire, Ingland.
- 2010 - An attemptit terrorist attack in Stockholm results in the daith o the perpetrator when the splosive device detonates.
- 2016 - Preses o Italy Sergio Mattarella nominates Paolo Gentiloni tae form a govrenment.
- 2019 - Test cricket returns tae Pakistan ower ten year efter an attack on the Sri Lankan team.
- 2019 - It is propaled that a majority o voters in the Autonomous Region o Bougainville, which includes Bougainville Island, hae votit for unthirldom frae Papua New Guinea.
- 2019 - Time magazine names Greta Thunberg as its Person o the Year for 2019; she is the youngest person ever tae be named as such.
- 2020 - Time magazine names Joe Biden an Kamala Harris as jynt Person o the Year for 2020.
- 1475 - Pape Leo X (d. 1521)
- 1764 - Sir John Gladstone, 1st Baronet, Scots merchant, sclave awner an politeecian (d. 1851)
- 1781 - David Brewster, Scots polymath (d. 1868)
- 1803 - Hector Berlioz, French componer (d. 1869)
- 1810 - Alfred de Musset, French dramatist, poet an novelist (d. 1857)
- 1830 - Kamehameha V, King o Hawaii (d. 1872)
- 1843 - Robert Koch, German medicinar an biologist (d. 1910)
- 1882 - Max Born, German pheesicist (d. 1970)
- 1901 - Dave Halliday, Scots fitbawer (d. 1970)
- 1905 - Erskine Hamilton Childers, Preses o the Republic o Ireland (d. 1974)
- 1908 - Manoel de Oliveira, Portuguese film director (d. 2015)
- 1911 - Naguib Mahfouz, Egyptian writer (d. 2006)
- 1918 - Aleksandr Solzhenitsyn, Roushie writer (d. 2008)
- 1930 - Jean-Louis Trintignant, French actor
- 1931 - Rita Moreno, Puerto Rican-born actress
- 1931 - Rajneesh, Indie spiritual leader (d. 1990)
- 1935 - Pranab Mukherjee, Preses o Indie (d. 2020)
- 1941 - Max Baucus, American senator an diplomat
- 1943 - John Kerry, 68t Unitit States Secretar o State
- 1956 - Andrew Lansley, Inglis politeecian
- 1958 - Nikki Sixx, American muisicker an bassist, memmer o Mötley Crüe
- 1967 - Mo'Nique, American actress an comedian
- 1968 - Emmanuelle Charpentier, French scientist an Nobel laureate
- 1969 - Viswanathan Anand, Indie chess player
- 1981 - Javier Saviola, Argentine fitbawer
- 1986 - Kris Doolan, Scots fitbawer
- 1993 - Yalitza Aparicio, Mexican actress
- 1993 - Cameron Smith, Scots curler
- 1996 - Hailee Steinfeld, American actress an sangster
- 384 - Pape Damasus I
- 1872 - Kamehameha V, King o Hawaii (b. 1830)
- 1938 - Christian Lous Lange, Norse pacifist (b. 1869)
- 1959 - Willie Kyle, Scots rugby union player (b. 1881)
- 2012 - Galina Vishnevskaya, Roushie soprano (b. 1926)
- 2012 - Ravi Shankar, Indie sitar player (b. 1920)
- 2019 - Ian Young, Scots fitbawer (b. 1943)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 11 December.|