Ceety o Wastmeenster
|Ceety o Wastmeenster|
|Lunnon burgh, Ceety|
|Sovereign state||Unitit Kinrick|
|Ceremonial coonty||Greater Lunnon|
|Status||Lunnon burgh, Ceety|
|Admin HQ||Ceety Haw, Victoria Street|
|Incorporatit||1 Aprile 1965|
|• Type||Lunnon borough cooncil|
|• Body||Wastmeenster Ceety Cooncil|
|• Leadership||Leader & Cabinet (Conservative)|
|• Laird Mayor||Cllr Susie Burbridge|
|• MPs||Karen Buck (Lab)
Mark Field (Con)
|• Lunnon Assembly||Kit Malthouse (Con) AM for Wast Central|
|• EU Parliament||Lunnon|
|• Total||8.29 sq mi (21.48 km2)|
|Area rank||318t (o 326)|
|Population (2010 est.)|
|• Rank||51st (o 326)|
|• Density||31,000/sq mi (12,000/km2)|
|• Ethnicity||49.0% White Breetish
2.8% White Erse
19.4% Ither White
0.8% White & Black Caribbean
0.7% White & Black African
1.5% White & Asie
1.4% Ither Mixed
2.1% Ither Asie
2.5% Black Caribbean
3.4% Black African
0.7% Ither Black
|Time zone||GMT (UTC0)|
|• Summer (DST)||BST (UTC+1)|
|Polis force||Metropolitan Polis|
The Ceety o Wastmeenster (Inglis: City of Westminster) is a Lunnon burgh occupyin hintle o the central aurie o Lunnon, Ingland, includin maist of the Wast End. It is locatit tae the wast o an adjoinin the auncient Ceety o Lunnon, directly tae the east o the Ryal Burgh o Kensington an Chelsea, an its soothren bundary is the River Thames. It is an Inner Lunnon borough an wis creatit in 1965 when Greater Lunnon wis established. At its creation Wastmeenster wis awairdit ceety status, which haed been previously held bi the smawer Metropolitan Burgh o Wastmeenster. Aside frae a number o lairge pairks an open spaces, the population density o the destrict is heich. Mony steids commonly associatit wi Lunnon are locatit in the borough, includin Buckingham Palace, the Hooses o Parliament, an 10 Downing Street. The ceety is dividit intae a number o localities includin the auncient poleetical destrict o Wastmeenster aroond the Palace o Wastmeenster; the shoppin auries aroond Oxford Street, Regent Street, Piccadilly an Bond Street; an the nicht time entertainment destrict o Soho. Hintle o the ceety is residential, an in 2008 it wis estimatit tae hae a population o 236,000. The local authority is Wastmeenster Ceety Cooncil.
Table o contents
- 1 History
- 2 Demography
- 3 Governance
- 4 Destricts
- 5 Economy
- 6 Landmarks
- 7 Transport
- 8 Education
- 9 Banksy an offeecial policy towards graffiti
- 10 Internaitional relations
- 11 Gallery
- 12 See an aa
- 13 References
- 14 Freemit airtins
History[eedit | eedit soorce]
In 1965 the Ceety o Wastmeenster wis creatit frae the umwhile aurie o the metropolitan burghs o St Marylebone, Paddington, an the smawer Metropolitan Burgh o Wastmeenster. The earlier Wastmeenster metropolitan burgh wis itsel the result o an amalgamation in 1900.
Demography[eedit | eedit soorce]
Accordin tae the 2001 census, the ceety haed a population o 181,279. Wastmeenster Ceety Cooncil unnerteuk several studies, supportit bi baith poleetical pairties on the cooncil, that indicatit that this figur wis too law. The Office for National Statistics eventually addit 17,500 fowk tae Wastmeenster's population, increasin its grant frae the Breetish govrenment. The offeecial population is nou 198,779, but some estimates put it at 220,000. Approximately 71% o the population is White (Breetish: 49.0%, Erse: 2.0%, an Ither White: 19.0%), 16% are o ony Asie ethnicity, 7% Black, 6% Mixed, an 4% belang tae ither racial groups. Aboot 35% o hoosehaulds are occupeed bi their awners.
Governance[eedit | eedit soorce]
Destricts[eedit | eedit soorce]
The Ceety o Wastmeenster covers aw or pairt o the follaein auries o Lunnon:
- Belgravia (an aa pairtly in the Ryal Burgh o Kensington an Chelsea)
- Covent Garden (an aa pairtly in the Lunnon Burgh o Camden)
- Fitzrovia (an aa pairtly in the Lunnon Burgh o Camden)
- Hyde Park
- Knightsbridge (an aa pairtly in the Ryal Burgh o Kensington an Chelsea)
- Lisson Grove
- Maida Vale
- Queen's Park
- St James's
- St John's Wood
- Soho, includin Cheenaetoun
- The Temple (pairt o)
- Westbourne Green
- Wast End
- Wastmeenster Ceety Centre
Economy[eedit | eedit soorce]
The Ceety o Wastmeenster is hame tae a lairge number o companies. Mony leadin global corporations hae chosen tae locate their global or European heidquarters in the Ceety o Wastmeenster. Mayfair an St. James's athin the Ceety o Wastmeenster an aw hae a lairge concentration o hedge fund an private equity funds. The Wast End is kent as the Theatre Destrict an is hame tae mony o the leadin performin airts businesses. Soho an its adjoinin auries hoose a concentration o media an creative companies. Oxford Street is ane o the leadin shoppin destinations in the warld. The leet o companies includes
- BAE Systems haes its heid office in Wastmeenster
- BBC haes its heid office in the Broadcasting House
- BP haes its global heidquarters in St. James's, Wastmeenster.
- Pearson PLC an subsidiary Penguin Group: heidquartered in a facility in Wastmeenster.
- Rio Tinto Group, a multinaitional Australie-Breetish company, haes its UK heid office in Wastmeenster.
- Economist Group, publisher o The Economist an ither materials, is heidquartered in Wastmeenster.
- Kingfisher plc haes its heid office in Paddington, Westminster
- SABMiller haes its heid office in Wastmeenster.
- British American Tobacco haes its heid office in the Globe House in the Ceety o Wastmeenster.
- Marks & Spencer haes its heid office in the Waterside House.
- Swire Group haes its heid office in the Swire House
- Pret a Manger haes its heid office in Wastmeenster.
- Rolls-Royce Group haes its heid office in Wastmeenster.
- Global Infrastructure Partners haes an office in Wastmeenster.
- EasyGroup haes its heid office in Mayfair, Ceety o Wastmeenster.
- Gulf Oil International haes its heid office in the ceety.
- AstraZeneca haes its heid office in Wastmeenster.
- Informa haes its Lunnon office, includin its Investor Relations an Media Centre departments, in the Informa House
- Petrofac possesses an office on Jermyn Street, near Oxford Circus.
- Northrop Grumman haes its UK offices in Clareville House.
- Korean Air haes its European heid office in the Ceety o Wastmeenster.
- Iraqi Airways haes its Lunnon sales office in the IKB House in Ceety o Wastmeenster.
Companies that previously haed their heid offices in the Ceety o Wastmeenster include British Aircraft Corporation, British Midland (Portland House), British United Airways, British Mediterranean Airways, Cadbury, Diageo, BAA Limited, Lloyd International Airways, an P&O Princess Cruises.
Landmarks[eedit | eedit soorce]
Wastmeenster contains mony o the maist famous steids in Lunnon. Some o the popular tourist steids are Buckingham Palace, Palace o Wastmeenster (Hooses o Parliament) an Big Ben an nearbi Wastmeenster Abbey.
Pairks an open spaces[eedit | eedit soorce]
These include Green Park, Hyde Park, Kensington Gardens, Regent's Park an St. James's Park. In addition tae pairks an open spaces athin the burggh, the Ceety awns an maintains East Finchley Cemetery an crematorium in the Lunnon Burgh o Barnet.
Transport[eedit | eedit soorce]
Brigs[eedit | eedit soorce]
National Rail stations[eedit | eedit soorce]
London Underground[eedit | eedit soorce]
The Ceety o Wastmeenster is served bi 27 tube stations, an 10 o the 11 Unnergrund lines (the Waterloo an City line is the exception).
Electric chairgin points[eedit | eedit soorce]
Wastmeenster Ceety Cooncil nou haes electric vehicle chairgin points in 15 locations through the ceety (13 caur pairks an twa on-street points). Uisers pay an annual fee tae cover admeenistration costs tae register an uise the points.
Road[eedit | eedit soorce]
Motorcyclists are subject tae a motorcycle pairkin chairge that haes caused protest in the borough.
Education[eedit | eedit soorce]
Westminster Children's Services operates mony community primary and secondary schools. In addition, several voluntary-aidit Kirk o Ingland (CE), Roman Catholic (RC), an Christian non-denominational (ND) schuils are in the ceety.
Universities an colleges[eedit | eedit soorce]
- Strand campus o King's College London.
- University of the Arts London steid the London College of Fashion on Davies Street.
- London Business School is locatit in Regent's Park.
- London School of Economics is located near Aldwych.
- School of Advanced Study is located near Russell Square.
- Royal Academy of Music is located on Marylebone Road.
- University of the Arts London has constituent colleges in Holborn (CSM) and Millbank (Chelsea).
- University of Westminster is locatit on three campuses in the borough.
- Brigham Young University London Centre is locatit on Palace Court.
- The northren hauf o Imperial College London's main South Kensington campus lees athin the borough.
- City of Westminster College is a further education college wi campuses on Paddington Green an at Queens Park. It an aa awns the Cockpit Theatre, which is uised as a trainin an performance venue.
- Regent's College, whose campus is athin the grunds o Regent's Park, which hooses: European Business School London; Regent's American College London; Regent's Business School; School of Psychotherapy and Counselling; Webster Graduate School; Internexus, a provider o Inglis leid courses.
- Westminster Kingsway College is a further education college wi centres in Soho an Victoria in Wastmeenster. It an aa haes centres in Camden.
Public libraries[eedit | eedit soorce]
The ceety operates ane reference library, the Westminster Reference Library. City-operated public lending libraries in Westminster include the Charing Cross Library, the Church Street Library, the Maida Vale Library, the Marylebone Library, the Mayfair Library, the Paddington Library, the Pimlico Library, the Queen's Park Library, St. James's Library, St. John's Wood Library, an the Victoria Library. In addition the ceety haes twa specialist libraries, the Westminster Music Library, the lairgest muisic library in the Unitit Kinrick, an the Westminster Chinese Library in the Charing Cross Library.
Banksy an offeecial policy towards graffiti[eedit | eedit soorce]
In April 2008 the street airtist Banksy creatit a wirk "One Nation Under CCTV" on the side o the Newman Street Royal Mail biggin in Soho, apparently accomplished bi erectin scaffauldin owernicht unner the direct observation o a CCTV camera. The wirk wis described bi the Daily Mail as "his biggest wirk yet in central Lunnon". Wastmeenster Ceety Cooncil statit in October 2008 that the wirk wad be paintit ower as it is graffiti. The cooncil explained that it wad remuive ony graffiti, regardless o the reputation o its creator, an specifically statit that Banksy "haes nae mair richt tae paint graffiti than a child". Robert Davis, the chairman o the cooncil plannin committee tauld The Times newspaper: "If we condone this then we might as well say that any kid with a spray can is producing art". The wirk wis paintit ower in Aprile 2009.
Internaitional relations[eedit | eedit soorce]
Twin Touns - Sister Ceeties[eedit | eedit soorce]
Gallery[eedit | eedit soorce]
Statue o a Gurkha in Ceety o Wastmeenster
Hungerford Bridges, seen frae the north
Cheenaetoun in 2004.
See an aa[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Westminster.|
References[eedit | eedit soorce]
- Data Management and Analysis Group, Greater London Authority, Demography Update October 2007, (2007)
- City Council Elections 2010 - Results at westminster.gov.uk
- Previous Elections (for by-election results) at westminster.gov.uk
- "Company Info." BAE Systems. Retrieved on 31 August 2011. "Registered office 6 Carlton Gardens, London, SW1Y 5AD, United Kingdom"
- "London > BAE Systems plc." BAE Systems. Retrieved on 31 August 2011. "BAE Systems plc Address London - Stirling Square Carlton Gardens London SW1Y 5AD United Kingdom "
- "Head Office." BAE Systems. Retrieved on 31 August 2011. "As you might expect, our London Head Office is the base for our Executive Board and for other senior group managers in strategic roles." and "Head Office is located in Central London but also has a number of support functions and functional specialists based in Farnborough, Hampshire."
- "Terms and Conditions." BBC. Retrieved on 6 January 2010. "British Broadcasting Corporation Broadcasting House, Portland Place, London, W1A 1AA."
- "Contact BP in the United Kingdom." BP. Retrieved on 18 August 1009.
- "Maps." City of Westminster. Retrieved on 28 August 2009.
- "Investor Contacts." Pearson PLC. Retrieved on 28 August 2009.
- "26. What is Penguin Books Limited's company registration number?." Penguin Books. Retrieved on 28 August 2009.
- "Contact Us." Rio Tinto Group. Retrieved on April 9, 2010. "Rio Tinto plc head office 2 Eastbourne Terrace London W2 6LG UK"
- "Locations." Economist Group. Retrieved on 12 September 2009. "The Economist Group 25 St James's Street London, SW1A 1HG United Kingdom"
- "Kingfisher Group." Kingfisher plc. Retrieved on 2 February 2011. "Corporate Responsibility Kingfisher plc 3 Sheldon Square Paddington London W2 6PX."
- "United Kingdom." SABMiller. Retrieved on 20 October 2009. "SABMiller plc Head office One Stanhope Gate London W1K 1AF England"
- "Contact us." British American Tobacco. Retrieved on 15 December 2009.
- "Company > Contacts." Marks & Spencer. Retrieved on 21 June 2010.
- "Contact Information JOHN SWIRE & SONS OFFICES." Swire Group. Retrieved on September 12, 2011. "John Swire & Sons Ltd. Swire House 59 Buckingham Gate London SW1E 6AJ England"
- "Welcome to Pret." Pret a Manger. Retrieved on 27 February 2010.
- "Rolls-Royce headquarters". Rolls-Royce Group plc. Retrieved 28 September 2010.
- "Contact Us." Global Infrastructure Partners. Retrieved on February 27, 2010.
- "About Us." EasyGroup. Retrieved on 10 March 2010.
- "Legal Notice." AstraZeneca. Retrieved on 12 March 2010.
- "United Kingdom." AstraZeneca. Retrieved on 12 March 2010.
- "Global Contacts." Informa. Retrieved on 4 February 2011. "Head Office Gubelstrasse 11 CH-6300 Zug Switzerland"
- "Company Locations." Northrop Grumman. Retrieved on September 6, 2011. "Northrop Grumman Corporation United Kingdom Headquarters Clareville House Oxendon Street London SW1Y 4EL UK"
- "Company Info / Contact Info." Korean Air. Retrieved on 30 August 2011. "Europe Headquarters 66/68 Piccadilly, London, W1J 0HJ, U.K"
- "London Office." Iraqi Airways. Retrieved on 30 August 2011. "Sales Office in London Address: IKB House 230 Edgware Road London , W2 1DW"
- "Contact Us." Hong Kong Economic and Trade Office, London. Retrieved on 21 January 2009.
- Gardner, Charles. British Aircraft Corporation: A History. Batsford, 1981. 40. Retrieved from Google Books on 1 September 2011. "The London headquarters chosen for bac were at 100 Pall Mall - on the top floors of a new concrete box which had sprung up on the site of the old, historic (and bombed) Carlton Club. It was the view of bac that small London headquarters[...]"
- "World Airline Directory." Flight International. 28 September 1967. 530. "Head Office: 78 Buckingham Gate, London SW1"
- "World Airline Directory." Flight International. 28 September 1967. 530. "Head Office: Portland House, Stag Place, London SW1"
- "World Airline Directory." Flight International. 29 March-4 April 1995. 62. "53 Mount Street, London W1Y 5RE, UK"
- Muspratt, Caroline. "Cadbury swaps Mayfair for Uxbridge." The Daily Telegraph. 1 June 2007. Retrieved on 27 April 2010.
- "Contact us." Diageo. Retrieved on 15 December 2009. "main content Diageo plc 8 Henrietta Place LONDON W1G ONB"
- "BAA plc Head Office, Victoria, London." BAA Limited. Retrieved on 2 October 2010. "BAA plc 130 Wilton Road London SW1V 1LQ:"
- "BAA Offices - Location Maps." BAA Limited. 17 March 2006. Retrieved on 2 October 2010. "BAA plc Head Office, Victoria, London (121KB)."
- "World Airline Directory." Flight International. 12 April 1962. 548. "Head Office: Princes House, 190/195 Piccadilly, London Wl."
- "Contact." P&O Princess Cruises. 5 June 2002. Retrieved on 19 September 2011. "P&O Princess Cruises plc Registered office: 77 New Oxford Street London WC1A 1PP UK"
- Ceety o Wastmeenster: Additional on street chairgin points for electric vehicles
- Westminster Education service accessed 17 May 2007
- "Visit." The London Library. Retrieved on 21 January 2009.
- "Westminster Reference Library." City of Westminster. Retrieved on 21 January 2009.
- "Charing Cross Library." City of Westminster. Retrieved on 21 January 2009.
- "Church Street Library." City of Westminster. Retrieved on 21 January 2009.
- "Maida Vale Library." City of Westminster. Retrieved on 21 January 2009.
- "Marylebone Library." City of Westminster. Retrieved on 21 January 2009.
- "Mayfair Library." City of Westminster. Retrieved on 21 January 2009.
- "Paddington Library." City of Westminster. Retrieved on 21 January 2009.
- "Pimlico Library." City of Westminster. Retrieved on 21 January 2009.
- "Queen's Park Library." City of Westminster. Retrieved on 21 January 2009.
- "St. James's Library." City of Westminster. Retrieved on 21 January 2009.
- "St. John's Wood Library." City of Westminster. Retrieved on 21 January 2009.
- "Victoria Library." City of Westminster. Retrieved on 21 January 2009.
- "Westminster Music Library." City of Westminster. Retrieved on 21 January 2009.
- "Westminster Chinese Library." City of Westminster. Retrieved on 21 January 2009.
- "Banksy art is graffiti, rules town hall". Sydney Morning Herald. 24 October 2008.
- Article in the Daily Mail 14 April 2008 Retrieved April 22, 2010
- Sydney Morning Herald, October 24 2008 Retrieved April 13, 2010
- Article in The Independent 24 October 2008 Retrieved April 22, 2010
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Ceety o Wastmeenster
- Nutsville's topical news page on Wastmeenster Cooncil
- Westminster, bi Sir Walter Besant an Geraldine Edith Mitton an A. Murray Smith, 1902, frae Project Gutenberg
Video clips[eedit | eedit soorce]