London Borough of Brent
The London Borough of Brent (pronunciation (help·info)) is a Lunnon burgh in Northwast Lunnon, Ingland an forms pairt o Ooter Lunnon. The major aurie is Wembley.
It borders Harrow tae the north-wast, Barnet tae the north-east, Camden tae the east an Ealing, Hammersmith and Fulham, an Kensington and Chelsea tae the sooth, an Wastmeenster tae the sooth-east. Maist o the eastren border is formit bi the Roman road Watling Street, nou the modren A5.
Brent haes a mixtur o residential, industrial an commercial land. Wembley is the major toun o Brent, which is hame tae Wembley Stadium an Wembley Arena.
Brent is in the HA an NW postcode auries. Brent postcodes include: HA0, HA1, HA3, HA9, NW2, NW6, NW9 an NW10.
The Brent Cross shoppin centre is no locatit in Brent, but in the London Borough of Barnet. It takes its name frae the River Brent which runs throu the steid.
Auries[eedit | eedit soorce]
- Brent Park
- Brondesbury Park
- Church End
- Cricklewood (note: pairt o Cricklewood is in Camden an Barnet)
- Dollis Hill
- Kensal Green
- Kenton (note: pairt o Kenton is in Harrow)
- Kilburn (note: pairt o Kilburn is in Camden)
- North Wembley
- Park Royal (note: pairt o Park Royal is in Ealing)
- Queen's Park
- Queensbury (an aw pairtly in Harrow)
- Sudbury (an aw pairtly in Harrow)
- Wembley Park
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ London Borough of Brent Councillors, accessed 15 August 2011
- ↑ Data Management and Analysis Group, Greater London Authority, Demography Update October 2007, (2007)