Sidi Bou Said
|Sidi Bou Said|
Port o Sidi Bou Said
|Time zone||CET (UTC1)|
The toun got its name for a Muslim releegious figure who lived there, Abou Said ibn Khalef ibn Yahia Ettamini el Beji (afore he came alang, it wis cawed Jabal el-Menar). The toun itself is a tourist attraction as it is kent for the extensive uise o blue an white colors aw ower the toun. Aw kynds o souvenirs (some no even remotely connectit tae Sidi Bou Said an sometimes no tae Tunisie itself) can be bought in the main street. While stayin in Sidi Bou Said for a few days is no common, tourists frae Hammamet an ither tourist touns uisually come tae Sidi Bou Said. It can be reached bi a TGM train, which runs frae Tunis tae La Marsa.
Airtists[eedit | eedit soorce]
Sidi Bou Said is still unner reputation as a toun o artists. Mony famous artists lived there or visitit Sidi Bou Said. Maist famous is probably Paul Klee. Ither European airtists include Gustave-Henri Jossot, August Macke, Saro Lo Turco an Louis Moillet. Tunisian airtists in Sidi Bou Said are members o École de Tunis (paintin school o Tunis). Maist famous are Yahia Turki, Brahim Dhahak an Ammar Farhat.
History[eedit | eedit soorce]
- 12t century/13th century AD Abou Said ibn Khalef ibn Yahia Ettamini el Beji comes tae the village o Jabal el-Menar an establishes a sanctuary. Efter he dees in 1231, he wis buried there.
- 18t century Turkish governors o Tunis an wealthy citizens o Tunis build residences in Sidi Bou Said.
- 1920s Baron Rodolphe d’Erlanger applies the blue-white theme aw ower the toun.
Popular tourist destinations near Sidi Bou Said[eedit | eedit soorce]
- Kairouan (Al-Qayrawān, القيروان)
- Tunis (Tūnis, تونس)
- Hammamet (Al-Ḥammāmāt) (الحمامات)
- Carthage (قرطاج)
References[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Sidi Bou Said.|