Jump to navigation Jump to search
|Mairch||Days in Aprile||Mey|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 9t o Aprile is the 99t day o the year (100t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 266 days ti come.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1241 - The Mongols defeat a German an Pols airmy at the Battle o Legnica.
- 1865 - American Ceevil War: Robert E. Lee surrenders tae Ulysses S. Grant at Appomattox.
- 1867 - The Unitit States Senate approves the purchase o Alaska frae Roushie.
- 1917 - Warld War I: The Battle o Arras stairts.
- 1940 - Warld War II: Nazi Germany invades Denmark an Norawa.
- 1945 - In Nazi Germany, theologian Dietrich Bonhoeffer is executit.
- 1947 - Tornadoes kill 181 fowk in Texas, Oklahoma an Kansas.
- 1963 - Winston Churchill acomes an honorar ceetizen o the Unitit States.
- 1989 - A crackdown on protesters in Tbilisi, Georgie, kills at least 20 fowk.
- 1991 - Georgie gains unthirldom frae the Soviet Union.
- 1992 - The Conservative Pairty unner John Major surprisingly wins the Unitit Kinrick General Election.
- 2002 - Funeral o Elizabeth Bowes-Lyon, Queen Mither o the Unitit Kinrick.
- 2003 - Iraq War: Faw o Baghdad.
- 2005 - Charles, Prince o Wales marries Camilla, Duchess o Cornwall.
- 2017 - Bombins at Coptic kirks in Tanta an Alexandria, Egyp, kill 45 fowk on Paum Sunday.
- 2019 - Israel haulds its 2019 general election, wi Benjamin Netanyahu runnin for a record fift term in affice as Prime meenister.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1283 - Margaret, Maid o Norawa (d. 1290)
- 1336 - Timur, Turco-Mongol conqueror an ruler (d. 1405)
- 1802 - Elias Lönnrot, Finnish physeecian an folklorist (d. 1884)
- 1806 - Isambard Kingdom Brunel, Inglis ingineer (d. 1859)
- 1817 - Alexander Thomson, Scots airchitect an airchitectural theorist (d. 1875)
- 1821 - Charles Baudelaire, French poet (d. 1867)
- 1830 - Eadweard Muybridge, Inglis photographer (d. 1904)
- 1835 - Leopold II o Belgium (d. 1909)
- 1865 - Erich Ludendorff, German general an politeecian (d. 1937)
- 1903 - Marion Ross, Scots pheesicist (d. 1994)
- 1926 - Hugh Hefner, American publisher (d. 2017)
- 1933 - Jean-Paul Belmondo, French actor
- 1938 - Viktor Chernomyrdin, Prime meenister o Roushie (d. 2010)
- 1954 - Iain Duncan Smith, Breetish politeecian
- 1954 - Dennis Quaid, American actor
- 1957 - Seve Ballesteros, Spainyie gowfer (d. 2011)
- 1959 - Bernard Jenkin, Inglish politeecian
- 1966 - Cynthia Nixon, American actress
- 1971 - Jacques Villeneuve, Canadian racin driver
- 1972 - Neve McIntosh, Scots actress
- 1974 - Jenna Jameson, American actress
- 1974 - Alexander Pichushkin, Roushie serial killer
- 1986 - Leighton Meester, American actress an sangster
- 1987 - Jesse McCartney, American actor, sangster an sangwriter
- 1990 - Kristen Stewart, American actress
- 1995 - Coll Donaldson, Scots fitbawer
- 1998 - Elle Fanning, American actress
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1024 - Pape Benedict VIII (b. 980)
- 1483 - Edward IV o Ingland (b. 1442)
- 1626 - Francis Bacon, Inglis filosofer (b. 1561)
- 1804 - Jacques Necker, Swiss-French politeecian (b. 1732)
- 1922 - Patrick Manson, Scots medicinar (b. 1814)
- 1938 - Moses McNeil, Scots fitbawer (b. 1855)
- 1945 - Dietrich Bonhoeffer, German theologian (b. 1906)
- 1959 - Frank Lloyd Wright, American airchitect (b. 1867)
- 2011 - Sidney Lumet, American director, producer an screenwriter (b. 1924)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Day o Naitional Unity (Georgie)
- Day o the Finnish leid
- Martyrs' Day (Tunisie)
- Bataan Day (Philippines)
- Constitution Day (Kosovo)
- Vimy Ridge Day (Canadae)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 9 April.|
|This day-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|