Frae Wikipedia, the free beuk o knawledge
The 14t o Aprile is the 104t day o the year (105t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 261 days ti come.
- 966 - Mieszko I o Poland converts tae Christianity.
- 1849 - Hungary declares unthirldom frae Austrick.
- 1865 - US Preses Abraham Lincoln is shot at Ford's Theatre bi John Wilkes Booth. He dees the naxt day.
- 1912 - RMS Titanic strack an iceberg.
- 1927 - The first Volvo premieres in Gothenburg.
- 1931 - The fitbaw club FC Granada is foondit in Granada, Andalusie, Soothren Spain.
- 1935 - Black Sunday storm in the Unitit States' Dust Bowl hits the Midwastren States.
- 1942 - Malta receives the George Cross for bravery.
- 1975 - Voters in Sikkim decide tae jyn Indie.
- 1986 - The heaviest hailstanes on record hit the destrick o Gopalganj in Bangladesh.
- 2003 - The Human Genome Project is completit.
- 2010 - A major yirdquauk hits Yushu in Qinghai Province, Fowkrepublic o Cheenae, killin 2,700 fowk.
- 2010 - The Eyjafjallajökull eruption in Iceland stairts tae shut doon airspace across Europe, wi Norawa an Scotland among the first kintras affectit.
- 2014 - Ower 276 schuil girls are abductit bi Boko Haram militants in Chibok, Northren Nigerie.
- 2018 - The Unitit States, Unitit Kinrick an Fraunce launch air strikes in Sirie in response tae a suspectit chemical attack.
- 2019 - Tiger Woods wins the US Masters at Augusta, Georgie, winnin his first gowf major in awmaist 11 year.
- 1126 - Averroes, Andalusie-Muslim ploymath (d. 1198)
- 1578 - Philip III o Spain (d. 1621)
- 1629 - Christiaan Huygens, Dutch astronomer an mathemateecian (d. 1695)
- 1738 - William Cavendish-Bentinck, 3rd Duke o Portland, Prime Meenister o the Unitit Kinrick (d. 1809)
- 1814 - Thomas Cochrane, 11t Yerl o Dundonal, Scots nobleman (d. 1885)
- 1866 - Anne Sullivan, American teacher (d. 1936)
- 1891 - B. R. Ambedkar, Indian activist (d. 1956)
- 1904 - John Gielgud, Inglis actor (d. 2000)
- 1907 - François Duvalier, Preses o Haiti (d. 1971)
- 1921 - Thomas Schelling, American economist (d. 2016)
- 1925 - Rod Steiger, American actor (d. 2002)
- 1940 - Julie Christie, Inglis actress
- 1945 - Ritchie Blackmore, Inglis guitarist an sangwriter
- 1958 - Peter Capaldi, Scots actor
- 1961 - Robert Carlyle, Scots actor
- 1973 - Roberto Ayala, Argentine fitbawer
- 1973 - Adrien Brody, American actor
- 1977 - Sarah Michelle Gellar, American actress
- 1983 - James McFadden, Scots fitbawer
- 1993 - Daniel Wallace, Scots soummer
- 1996 - Abigail Breslin, American actress
- 1578 - James Hepburn, 4t Yerl o Boddle, Scots nobleman (b. 1534)
- 1759 - George Frideric Handel, German-Inglis componer (b. 1685)
- 1812 - Jane Gordon, Duchess o Gordon, Scots Tory poleetical hostess (b. 1749)
- 1917 - L. L. Zamenhof, Pols inventor o Esperanto (b. 1859)
- 1935 - Emmy Noether, German mathemateecian (b. 1882)
- 1964 - Rachel Carson, American biologist an writer (b. 1907)
- 1986 - Simone de Beauvoir, French philosopher an writer (b. 1908)
- 2001 - Jim Baxter, Scots fitbawer (b. 1939)
- 2015 - Percy Sledge, American sangster (b. 1940)
||Wikimedia Commons haes media relatit tae 14 April.|