Jump to navigation Jump to search
|Mairch||Days in Aprile||Mey|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 10t o Aprile is the 100t day o the year (101st in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 265 day ti come.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1809 - Napoleonic Wars: War o the 5t Coalition stairts.
- 1815 - The Tambora volcanae in Indonesie erupts.
- 1858 - The Big Ben bell is cast.
- 1896 - 1896 Simmer Olympics: Spyridon Louis wins the first marathon race o the modren Olympic Gemmes.
- 1912 - The Titanic leaves port in Southampton, Ingland, for her first an anerly voyage.
- 1919 - Mexican revolutionary Emiliano Zapata is kilt bi govrenment forces.
- 1941 - Warld War II: The Axis Powers establish the independent state o Croatie.
- 1959 - Future-Japanese Emperor Akihito marries future-Empress Michiko.
- 1968 - The Vahine ferry mishanter in Wellington Harbour, New Zealand, kills 53 fowk.
- 1998 - The Guid Fryday Agreement is reached on achievin peace in Northren Ireland.
- 2006 - Romano Prodi narrowly wins Italy's general election.
- 2010 - Pols Air Force Tu-154 crash: A plane carryin Pols dignitaries tae a commemoration o the Katyn Massacre crashes in Smolensk, Wastren Roushie, killin aw 96 fowk on baird.
- 2016 - The Kollam temple fire in Kerala, Soothren Indie, kills ower 100 fowk.
Births[eedit | eedit soorce]
- 401 - Theodosius II, Roman Emperor (d. 450)
- 1513 - James V o Scotland (d. 1542)
- 1583 - Hugo Grotius, Dutch polymath (d. 1645)
- 1755 - Samuel Hahnemann, German medicinar (d. 1843)
- 1766 - John Leslie, Scots pheesicist (d. 1832)
- 1814 - Edward Gordon, Baron Gordon o Drumearn, Scots juidge an politeecian (d. 1879)
- 1847 - Joseph Pulitzer, Hungarian-American jurnalist an publisher (d. 1911)
- 1927 - Marshall Warren Nirenberg, American biochemist an geneticist (d. 2010)
- 1929 - Max von Sydow, Swadish actor
- 1930 - Jackie Mudie, Scots fitbawer (d. 1992)
- 1930 - Tommy Younger, Scots fitbawer (d. 1984)
- 1932 - Omar Sharif, Egyptian actor (d. 2015)
- 1937 - Jimmy Thomson, Scots fitbawer (d. 2012)
- 1952 - Steven Seagal, American actor
- 1960 - Katrina Leskanich, American sangster
- 1963 - Doris Leuthard, Swiss politeecian
- 1973 - Roberto Carlos, Brazilian fitbawer
- 1979 - Sophie Ellis-Bextor, Inglis sangster
- 1979 - Rachel Corrie, American activist (d. 2003)
- 1984 - Mandy Moore, American actress an sangster
- 1986 - Vincent Kompany, Belgian fitbawer
- 1988 - Haley Joel Osment, American actor
- 1992 - Daisy Ridley, Inglis actress
- 1996 - Liam Smith, Scots fitbawer
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1585 - Pape Gregory XIII (b. 1502)
- 1813 - Joseph-Louis Lagrange, French mathemateecian (b. 1736)
- 1919 - Emiliano Zapata, Mexican revolutionary (b. 1879)
- 1924 - Nelson Annandale, Scots zoologist, entomologist, anthropologist an herpetologist (b. 1876)
- 1966 - Evelyn Waugh, Inglis writer (b. 1903)
- 1995 - Morarji Desai, Prime meenister o Indie (b. 1896)
- 2010 - Dixie Carter, American actress (b. 1939)
- 2010 - Daiths in the Pols Air Force Tu-154 crash:
- 2013 - Robert Edwards, Inglis geneticist (b. 1925)
- 2014 - Sue Townsend, Inglis writer (b. 1946)
- 2015 - Richie Benaud, Australian cricketer an commentator (b. 1930)
- 2017 - Arnold Clark, Scots businessman (b. 1927)
- 2018 - John Lambie, Scots fitbawer (b. 1941)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- The 10t o Aprile is the feast day o the follaein saunts:
- St. Michael de Sanctis
- Bl. Anthony Neyrot
- St. Apollonius
- St. Beocca
- St. Terence
- St. Fulbert
- St. Macarius the Ghent
- St. Malchus
- St. Michael of the Saints (Michael o the Saunts)
- St. Palladius
- St. Paternus
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 10 April.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|