References[eedit | eedit soorce]
- The term "Austrick Empire" came intae uise after Napoleon crouned himsel Emperor o the French in 1804, whaurbi Francis II, Haly Roman Emperor teuk the title Emperor o Austrick (Kaiser von Österreich) in response. The Haly Roman Empire wis dissolved in 1806, an consequently "Emperor o Austrick" acame Francis' primary teetle. For this reason, "Austrick Empire" is eften used instead o "Haly Roman Empire" for brevity's sake when speakin o the Napoleonic Wars, even thou the twa entities are nae synonymous.
- Baith Austrick an Proushie briefly acame allies o Fraunce an contreibutit forces tae the French invasion o Roushie in 1812.
- Roushie acame an ally o Fraunce follaein the Treaty o Tilsit in 1807. The alliance broke doun in 1810, which led tae the French invasion in 1812. During that time Roushie waged war against Swaden (1808–1809) an the Ottoman Empire (1806–1812), an nominally against Breetain (1807–1812).
- Spain wis an ally o Fraunce till a stealthy French invasion in 1808, then foucht Fraunce in the Peninsular War.
- Nominally, Swaden declared war against the Unitit Kinrick efter its defeat bi Roushie in the Finnish War (1808–1809).
- Sicily remeened in personal union wi Naples till Naples becam a French client-republic follaein the Battle o Campo Tenese in 1806.
- The Ottoman Empire foucht against Napoleon in the French Campaign in Egyp an Sirie as pairt o the French Revolutionary Wars. During the Napoleonic era o 1803 tae 1815, the Empire pairteecipatit in twa wars against the Allies: against Britain in the Anglo-Turkis War (1807–1809) an against Roushie in the Russo-Turkis War (1806–1812). Houiver, Roushie wis allied wi Napoleon 1807–1810.
- Qajar dynasty foucht against Roushie frae 1804 tae 1813; the Roushies war allied wi Napoleon 1807–1812.
- Napoleon established the Duchy o Warsaw, ruled by the Kinrick o Saxony in 1807. Pols Legions haed already been serving in the French airmies aforehaund.
- Napoleon established the Duchy o Warsaw, ruled bi the Kinrick o Saxony in 1807. Pols Legions haed already been servin in the French airmies aforehaund.
- The French Empire annexed the Kinrick o Holland in 1810. Dutch truips foucht against Napoleon during the Hunder Days in 1815.
- The French Empire annexed the Kinrick o Etrurie in 1807.
- The Kinrick o Naples, briefly allied wi Austrick in 1814, allied wi Fraunce again an foucht against Austrick during the Neapolitan War in 1815.
- Saxteen o Fraunce's allies amang the German states (including Bavarie an Württemberg) established the Confederation o the Rhine in Julie 1806 follaein the Battle o Austerlitz (December 1805). Follaein the Battle o Jena-Auerstedt (October 1806), various ither German states that had previously foucht alangside the anti-French allies, includin Saxony an Westphalie, an aa allied wi Fraunce an jyned the Confederation. Saxony chynged sides again in 1813 during the Battle o Leipzig, causin maist ither member-states tae quickly follae suit an declare war on Fraunce.
- These four states war the leadin naitions of the Confederation, but the Confederation was made up o a tot of 43 principalities, kinricks, an duchies.
- Denmark-Norawa remained neutral till the Battle o Copenhagen (1807). Denmark wis compelled tae cede Norawa tae Swaden bi the Treaty o Kiel in 1814. Follaeing a brief Swadish campaign against Norawa, Norawa entered a personal union wi Swaden.
- Wis a commander for the French Empire, as Marshal Jean-Baptiste Bernadotte, 1804–1810.
- Joseph Bonaparte ruled as Joseph I o Naples an Sicily frae 30 Mairch 1806 tae 6 Juin 1808, an o Spain frae 8 Juin 1808 tae 11 December 1813. He an aa served as a French commander afore an efter these twa reigns.