French Revolutionary Wars
The French Revolutionary Wars war a series o sweepin militar conflicts, lastin frae 1792 till 1802, resultin frae the French Revolution.
Notes[eedit | eedit soorce]
- ↑ The Austrian Netherlands an the Duchy o Milan war unner direct Austrick rule. Mony ither Italian states, as well as ither Habsburg ruled states such as the Grand Duchy o Tuscany, haed close ties wi the Habsburgs.
- ↑ a b Neutral follaein the Treaty o Basel in 1795.
- ↑ a b Acame the Unitit Kinrick o Great Breetain an Ireland on 1 Januar 1801.
- ↑ Virtually aw o the Italian states, includin the neutral Papal States an the Republic o Venice, war conquered follaein Napoleon's invasion in 1796 an became French satellite states.
- ↑ Maist forces fled rather than engagin the invadin French airmy. Allied wi Fraunce in 1795 as the Batavian Republic follaeing the Peace o Basel.
- ↑ War against Austrick wis actually annoonced in the Naitional Assembly bi then Keeng Louis XVI o the French on 20 Aprile 1792 while the kinrick still existit in name. (Constitutional) monarchy wis suspended on 10 August follaein the assault on the Tuileries, an abolished 21 September 1792
- ↑ Stairtit the Erse Rebellion o 1798 against Breetish rule.
- ↑ Arrived in Fraunce follaein the aboleetion o the Pols-Lithuanie Commonweel efter the Third Partition in 1795.
- ↑ Re-entered the war as an ally o Fraunce efter signin the Seicont Treaty o San Ildefonso.
- ↑ Offeecially neutral but Dens fleet wis attacked bi Great Breetain at the Battle o Copenhagen.
References[eedit | eedit soorce]
- French Revolutionary Wars
- 18t-century conflicts
- Wars involvin Fraunce
- Wars involvin the Netherlands
- Wars involvin the Unitit Kinrick
- Wars involvin Spain
- Global conflicts
- 18t century in Fraunce
- 19t century in Fraunce
- Wars involvin Great Breetain
- Wars involvin the Knichts Hospitaller
- Wars involvin Maltae
- Wars involvin Portugal
- Wars involvin Haiti
- Wars involvin the Haly Roman Empire
- Wars involvin Germanic fowks
- Wars involvin Germany
- Conflicts in 1801
- Conflicts in 1802