The 22nt o Aprile is the 112t day o the year (113t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 253 days ti come.
- 1500 - Portuguese seafarer Pedro Alvares Cabral becomes the first European tae sicht what is nou Brazil.
- 1519 - Hernan Cortes establishes a settlement in Veracruz, nou Mexico.
- 1616 - Daith o Spainyie writer Miguel de Cervantes.
- 1889 - US Preses Benjamin Harrison opens laund in Central Oklahoma for white settlement.
- 1906 - Stairt o the unoffeecial Simmer Olympic Gemmes in Athens; they are nae offeecally recognisit as pairt o the Olympic Gemmes.
- 1912 - Pravda stairts publishin in Saunt Petersburg.
- 1970 - The first Yird Day is observed.
- 1992 - Bombs splode in Guadalajara, Jalisco, Mexico, killin 200 fowk.
- 1993 - The racially motivatit murther o 18-year-auld Stephen Lawrence is committit in Sooth-East Lunnon.
- 2004 - Twa fuel trains collide in Ryongchon, North Korea, killin up tae 150 fowk.
- 2010 - The Deepwater Horizon ile rig sinks in the Gulf o Mexico efter splodin on 20 Aprile, killin 11 fowk. A massive spill is caused.
- 2014 - Scot David Moyes is sacked as Manchester United F.C. manager, less nor a year efter takin ower frae Alex Ferguson.
- 2018 - A bomb attack on a voter registration centre in Kabul, Afghanistan, kills at least 57 fowk.
- 1451 - Isabella I o Castile (d. 1504)
- 1610 - Pape Alexander VIII (d. 1691)
- 1707 - Henry Fielding, Inglis writer (d. 1754)
- 1724 - Immanuel Kant, Proushie philosopher (d. 1804)
- 1785 - Alexander Fraser, 16t Laird Saltoun, Scots peer an general (d. 1853)
- 1801 - Fox Maule-Ramsay, 11t Yerl o Dawhoosie, Scots politeecian (d. 1874)
- 1812 - James Broun-Ramsay, 1st Marquess o Dawhoosie, Scots Governor-General o Indie (d. 1860)
- 1840 - Thomas Clouston, Scots psychiatrist (d. 1915)
- 1854 - Henri La Fontaine, Belgian lawyer (d. 1943)
- 1870 - Vladimir Lenin, Roushie revolutionary, first leader o the Soviet Union (d. 1924)
- 1881 - Alexander Kerensky, Roushie politeecian (d. 1970)
- 1898 - Stewart Duke-Elder, Scots ophthalmologist (d. 1978)
- 1899 - Vladimir Nabokov, Roushie writer (d. 1977)
- 1904 - J. Robert Oppenheimer, American pheesicist (d. 1967)
- 1909 - Rita Levi-Montalcini, Italian neurologist (d. 2012)
- 1916 - Yehudi Menuhin, American-born violinist an conductor (d. 1999)
- 1918 - William Jay Smith, American poet (d. 2015)
- 1936 - Glen Campbell, American sangster (d. 2017)
- 1937 - Jack Nicholson, American actor
- 1939 - John Chilcot, Inglis privy coonsellor
- 1943 - John Maples, Inglish politeecian (d. 2012)
- 1950 – Peter Frampton, Inglis sanger
- 1951 - Mike Miller, Scots gowfer
- 1952 – Marilyn Chambers, American actress (d. 2009)
- 1957 - Donald Tusk, Pols politeecian
- 1969 - Billy McKinlay, Scots fitbawer
- 1969 - Dion Dublin, Inglis fitbawer
- 1977 - Mark van Bommel, Dutch fitbawer
- 1982 - Kaká, Brazilian fitbawer
- 1986 - Amber Heard, American actress
- 1987 - David Luiz, Brazilian fitbawer
- 1987 - John Obi Mikel, Nigerie fitbawer
- 1990 - Eve Muirhead, Scots curler
- 296 - Pape Caius
- 536 - Pape Agapetus I
- 1616 - Miguel de Cervantes, Spaingie writer (b. 1547)
- 1751 - Francis Scott, 2nt Duke o Buccleuch, Scots nobleman (b. 1695)
- 1833 - Richard Trevithick, Inglis ingineer (b. 1771)
- 1869 - Patrick Bell, Scots clergyman an inventor (b. 1799)
- 1908 - Henry Campbell-Bannerman, Scots Prime Meenister o the Unitit Kinrick (b. 1836)
- 1922 - James Souttar, Scots airchitect (b. 1840)
- 1938 - James Reid, Scots fitbawer (b. 1890)
- 1955 - Herbert MacNair, Scots airtist, designer an teacher (b. 1868)
- 1984 - Ansel Adams, American photographer (b. 1902)
- 1993 - Stephen Lawrence, Inglis student (b. 1974)
- 1994 - Richard Nixon, 37t Preses o the Unitit States (b. 1913)
- 2005 - Eduardo Paolozzi, Scots airtist an sculptor (b. 1924)
- 2019 - Billy McNeill, Scots fitbawer (b. 1940)
||Wikimedia Commons haes media relatit tae 22 April.|