Jump to navigation Jump to search
|October||Days in November||December|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 13t o November is the 317t day o the year (318t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 48 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1002 - Keeng Ethelred the Unready orders aw Danes in Ingland tae be kilt.
- 1244 - Mainz, in present-day Germany, acomes a Free Ceety.
- 1493 - Christopher Columbus reaches the Caribbean island o Saba.
- 1805 - Napoleon I enters Vienna.
- 1864 - The Greek Constitution is adoptit.
- 1872 - Floods on Baltic Sea coasts kill 271 fowk.
- 1908 - Scots-born Andrew Fisher acomes Prime Meenister o Australie.
- 1918 - Constantinople (nou Istanbul) is occupied bi Breetish an French forces.
- 1945 - Sukarno acomes Preses o Indonesie.
- 1947 - The Soviet Union completes development o the AK-47 rifle.
- 1960 - A cinema fire in Amude, Sirie Kurdistan, kills 152 fowk.
- 1965 - The ship "SS Yarmouth Castle" burns an sinks 60 miles aff Nassau, Bahamas, killin 90 fowk.
- 1969 - Up tae 500,000 anti-war protesters mairch an protest in Washington, DC against the Vietnam War.
- 1970 - The Bhola Cyclone hits East Pakistan (nou Bangladesh), killin 500,000 fowk.
- 1972 - Storm "Quimburga" hits Northwastren Europe, killin 73 fowk.
- 1982 - The Vietnam Veterans Memorial is unveiled in Washington, D.C..
- 1985 - The Nevado del Ruiz volcanae in Colombie causes mudslides, killin 23,000 fowk in the toun o Armero.
- 1994 - A referendum in Swaden approves entry intae the European Union.
- 1994 - Michael Schumacher wins his first Formula Ane Warld Championship.
- 2002 - The Prestige ile tanker runs aground off Galicie, Spain.
- 2005 - A chemical disaster in Jilin, Northeastren Fowkrepublic o Cheenae, pollutes the nearby river.
- 2010 - Burmese opposition leader Aung San Suu Kyi is released frae hoose reest.
- 2011 - Mario Monti is chosen tae lead the govrenment in Italy.
- 2015 - Roushie is banned frae major athletics competeetions ower dopin.
- 2015 - The November 2015 Paris attacks are carried oot, killin at least 129 fowk across several locations in Paris.
- 2017 - 2018 FIFA Warld Cup qualifyin: Swaden defeat Italy 1-0 ower a twa-leg play-off; Swaden qualify for a first Warld Cup syne 2006, while fower-time champions Italy miss oot for the first time syne 1958.
- 2019 - A State o Emergency is declarit in Venice, Italy, ower record floodin in the ceety.
Births[eedit | eedit soorce]
- 354 - Augustinus, Latin-speakin filosofer an theologian (d. 430)
- 1312 - Edward III o Ingland (d. 1377)
- 1757 - Archibald Alison, Scots Episcopalian priest an essayist (d. 1839)
- 1760 - Jiaqing Emperor, Emperor o Cheenae (d. 1820)
- 1798 - Anne Nasmyth, Scots teacher an penter (d. 1874)
- 1806 - Emilia Plater, Pols noblewoman an revolutionary (d. 1831)
- 1850 − Robert Louis Stevenson, Scots writer (d. 1894)
- 1858 - Joseph Lindsay, Scots fitbawer (d. 1933)
- 1893 - Edward Adelbert Doisy, American biochemist (d. 1986)
- 1899 - Huang Xianfan, Cheenese historian an ethnologist (d. 1982)
- 1929 - Fred Phelps, American pastor (d. 2014)
- 1934 - Garry Marshall, American actor (d. 2016)
- 1940 - Saul Kripke, American filosofer
- 1943 - Jim Black, Scots fitbawer
- 1947 - Joe Mantegna, American actor
- 1953 - Andres Manuel Lopez Obrador, Preses o Mexico
- 1954 - Chris Noth, American actor
- 1955 - Whoopi Goldberg, American actress an sangster
- 1969 - Ayaan Hirsi Ali, Somali-born Dutch activist, writer an politeecian
- 1969 - Gerard Butler, Scots actor
- 1974 - Graeme Murty, Scots fitbawer an coach
- 1986 - Kevin Bridges, Scots comedian
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1093 - Malcolm III o Scotland (b. 1041)
- 1460 - Henry the Navigator, Portuguese splorer (b. 1394)
- 1770 - George Grenville, Prime meenister o Great Breetain (b. 1712)
- 1868 - Gioachino Rossini, Italian componer (b. 1792)
- 1871 - John Scouler, Scots naituralist (b. 1804)
- 1903 - Camille Pissarro, French penter (b. 1830)
- 1974 - Vittorio De Sica, Italian director an actor (b. 1901)
- 1993 - George Taylor, Scots botanist (b. 1904)
- 2014 - Alexander Grothendieck, German-French mathemateecian (b. 1928)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Warld Kindness Day
Ootside airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 13 November.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|