Jump to navigation Jump to search
|October||Days in November||December|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 20t o November is the 324t day o the year (325t in leap years) in the Gregorian Calendar, wi 41 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 284 - Diocletian is chosen as Roman Emperor.
- 1194 - Palermo, Sicily, is conquered bi Henry VI, Haly Roman Emperor.
- 1316 - Daith o John I o Fraunce agit juist 5 days.
- 1789 - New Jersey acomes the first state tae ratify the Unitit States Bill o Richts.
- 1910 - The Mexican Revolution stairts.
- 1917 - Ukraine declares itself a republic.
- 1945 - The Nuremberg Trials o leadin Nazi war criminals begin.
- 1947 - Marriage o the future Queen Elizabeth II an Prince Philip, Duke o Edinburgh.
- 1975 - Daith o Francisco Franco, dictator o Spain.
- 1992 - A fire heavily damages Windsor Castle.
- 1994 - Mexico's Communist Pairty is foondit.
- 2000 - Honda presents the ASIMO robot tae the warld.
- 2003 - Twa attacks on Breetish missions in Istanbul kill 27 fowk.
- 2011 - Mariano Rajoy's Popular Pairty wins elections in Spain.
- 2015 - 19 fowk are kilt in a terrorist attack on a hotel in Bamako, Mali.
- 2016 - A train crash near Kanpur, Uttar Pradesh, Indie, kills at least 146 fowk.
- 2019 - Prince Andrew, Duke o York propales that he is steppin back frae public duties ower the controversy regairdin his relationship wi financier an sex offender Jeffrey Epstein.
Births[eedit | eedit soorce]
- 270 - Maximinus II, Roman emperor (d. 313)
- 1602 - Otto von Guericke, German scientist, inventor an politeecian (d. 1686)
- 1761 - Pape Pius VIII (d. 1830)
- 1776 - William Blackwood, Scots publisher (d. 1834)
- 1801 - Mungo Ponton, Scots inventor (d. 1880)
- 1841 - Wilfrid Laurier, 7t Prime meenister o Canadae (d. 1919)
- 1851 - Margherita o Savoy, Queen o Italy (d. 1926)
- 1858 - Selma Lagerlöf, Swadish writer (d. 1940)
- 1904 - John MacCormick, Scots lawyer an devolutionist politeecian (d. 1981)
- 1912 - Otto von Habsburg, Austrick ryal an politeecian (d. 2011)
- 1917 - Robert Byrd, American politeecian (d. 2010)
- 1923 - Nadine Gordimer, Sooth African writer (d. 2014)
- 1924 - Benoit Mandelbrot, Pols-born French-American mathemateecian (d. 2010)
- 1925 - Robert F. Kennedy, American politeecian (d. 1968)
- 1925 - Maya Plisetskaya, Roushie ballerina an choreographer (d. 2015)
- 1928 - Aleksey Batalov, Roushie actor (d. 2017)
- 1934 - Jimmy Millar, Scots fitbawer
- 1942 - Joe Biden, 47t Vice Preses o the Unitit States
- 1948 - John R. Bolton, American diplomat
- 1956 - Bo Derek, American actress
- 1957 - Goodluck Jonathan, umwhile Preses o Nigerie
- 1962 - Gerardo Martino, Argentine fitbawer an manager
- 1980 - Malachy Tallack, Scots muisicker, jurnalist an writer
- 1989 - Eduardo Vargas, Chilean fitbawer
- 2000 - Connie Talbot, Inglis sangster
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1316 - John I o Fraunce (b. 15 November 1316)
- 1633 - Walter Scott, 1st Yerl o Buccleuch, Scots nobleman (b. 1606)
- 1737 - Caroline o Ansbach (b. 1683)
- 1894 - Anton Rubinstein, Roushie pianist an componer (b. 1829)
- 1910 - Leo Tolstoy, Roushie writer (b. 1828)
- 1925 - Alexandra o Denmark (b. 1844)
- 1945 - Francis William Aston, Inglis chemist (b. 1877)
- 1975 - Francisco Franco, Spaingie dictator (b. 1892)
- 2003 - David Dacko, Central African politeecian (b. 1930)
- 2007 - Ian Smith, Rhodesie politeecian (b. 1919)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Universal Childer's Day
- Transgender Day o Remembrance
- Teacher's Day (Vietnam)
- Revolution Day (Mexico)
- Naitional Sovereignty Day (Argentinae)
- 20-N (Spain)
Ootside airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 20 November.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|