John R. Bolton
John R. Bolton
|25t Unitit States Ambassador tae the Unitit Naitions|
August 1, 2005 – December 9, 2006
|Preses||George W. Bush|
|Precedit bi||John Danforth|
|Succeedit bi||Zalmay Khalilzad|
|3rd Unner Secretar o State for Airms Control an Internaitional Security|
Mey 11, 2001 – Julie 31, 2005
|Preses||George W. Bush|
|Precedit bi||John D. Holum|
|Succeedit bi||Robert Joseph|
|18t Assistant Secretar o State for Internaitional Organization Affairs|
Mey 5, 1989 – Januar 19, 1993
|Preses||George H. W. Bush|
|Precedit bi||Richard S. Williamson|
|Succeedit bi||Douglas J. Bennet|
John Robert Bolton|
20 November 1948
|Bairns||Jennifer Sarah Bolton|
Yale Varsity |
Yale Law Schuil
|Service/branch||Unitit States Airmy Naitional Guard|
John Robert Bolton (born November 20, 1948) is an American lawyer an diplomat who haes served in several Republican admeenistrations. Appyntit on a recess appyntment, he served as the U.S. ambassador tae the Unitit Naitions frae August 2005 till December 2006. He resigned in December 2006, when the recess appyntment wad hae itherwise endit, acause he wis unlikely tae win senate confirmation.
Bolton is currently a senior fellae at the American Enterprise Institute (AEI), frequent op-ed contreibutor tae the Wall Street Journal an the Naitional Review, Fox News Channel commentator, an o coonsel tae the law firm Kirkland & Ellis, in thair Washington D.C. affice. He wis a foreign policy adviser tae 2012 presidential candidate Mitt Romney. He is an aa involved wi a broad assortment o ither conservative thynk tanks an policy institutes, includin the Jewish Institute for Naitional Security Affairs (JINSA), Project for the New American Century (PNAC), AEI, Institute o East-West Dynamics, National Rifle Association, U.S. Commission on Internaitional Releegious Freedom, an the Cooncil for Naitional Policy (CNP). Kent for his strang views on foreign policy, eften equatin diplomacy wi weakness an indecisiveness, Bolton is eften describit as a neoconservative, tho he personally rejects the term.
References[eedit | eedit soorce]
- Jennifer Senior (January 1, 2006). "Bolton in a China Shop". New York.
- "White House announces John Bolton's resignation". International Herald Tribune. December 4, 2006. Archived frae the oreeginal on 2006-12-05. Retrieved 2009-01-03.
- "President Bush Accepts John Bolton's Resignation as U.S. Representative to the United Nations". White House, Office of the Press Secretary. December 4, 2006. Retrieved 2006-12-04.
- "John Bolton resigns as ambassador to U.N." Associated Press. MSNBC. December 4, 2006. Retrieved 2009-03-19.
- Cooper, Helene (December 4, 2006). "John Bolton resigns as ambassador to U.N." World. The New York Times. Retrieved 2009-03-19.
- Scholars – John Bolton', American Enterprise Institute, Retrieved January 4, 2013
- Kirkland & Ellis LLP > Bolton, John R. Kirkland & Ellis, Retrieved February 6, 2009.
- Rosenthal, Andrew (September 28, 2012). "Bolton Calls Obama's Benghazi Response 'Limp-Wristed'". The New York Times.
- John Bolton: The Angriest Neocon
- "Empire Builders: Neoconservatives and their blueprint for US power", Christian Science Monitor, June 2005.
- David Ramm, "Bolton, John R.", Current Biography Yearbook, 2006.
- Jacob Heilbrun, They Knew They Were Right, Random House (2008), p. 266.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Profile at American Enterprise Institute
- Profile at RightWeb
- Appearances on C-SPAN
- John R. Bolton on IMDb
- John R. Bolton collectit news an commentary at The New York Times
- Wirks bi or aboot John R. Bolton in libraries (WorldCat catalog)
- John R. Bolton at the Notable Names Database
- The Creation, Fall, Rise, an Faw o the Unitit Naitions John Bolton's chapter frae the Cato Institute beuk, Delusions of Grandeur: The United Nations and Global Intervention
- John Bolton interviewed bi Jon Stewart on "The Daily Show" frae Mairch 20, 2007
- John Bolton interview bi Neal Conan on Talk o the Naition, Mey 1, 2007
- Audio interview wi Naitional Review Online an airticle