John R. Bolton
|25t Unitit States Ambassador tae the Unitit Naitions|
August 1, 2005 – December 9, 2006
|Preses||George W. Bush|
|Precedit bi||John Danforth|
|Succeedit bi||Zalmay Khalilzad|
|3rd Unner Secretar o State for Airms Control an Internaitional Security|
Mey 11, 2001 – Julie 31, 2005
|Preses||George W. Bush|
|Precedit bi||John D. Holum|
|Succeedit bi||Robert Joseph|
|18t Assistant Secretar o State for Internaitional Organization Affairs|
Mey 5, 1989 – Januar 19, 1993
|Preses||George H. W. Bush|
|Precedit bi||Richard S. Williamson|
|Succeedit bi||Douglas J. Bennet|
|Born||John Robert Bolton|
20 November 1948
|Bairns||Jennifer Sarah Bolton|
|Alma mater||Yale Varsity |
Yale Law Schuil
|Service/brainch||Unitit States Airmy Naitional Guard|
John Robert Bolton (born November 20, 1948) is an American lawyer an diplomat who haes served in several Republican admeenistrations. Appyntit on a recess appyntment, he served as the U.S. ambassador tae the Unitit Naitions frae August 2005 till December 2006. He resigned in December 2006, when the recess appyntment wad hae itherwise endit, acause he wis unlikely tae win senate confirmation.
Bolton is currently a senior fellae at the American Enterprise Institute (AEI), frequent op-ed contreibutor tae the Wall Street Journal an the Naitional Review, Fox News Channel commentator, an o coonsel tae the law firm Kirkland & Ellis, in thair Washington D.C. affice. He wis a foreign policy adviser tae 2012 presidential candidate Mitt Romney. He is an aa involved wi a broad assortment o ither conservative thynk tanks an policy institutes, includin the Jewish Institute for Naitional Security Affairs (JINSA), Project for the New American Century (PNAC), AEI, Institute o East-West Dynamics, National Rifle Association, U.S. Commission on Internaitional Releegious Freedom, an the Cooncil for Naitional Policy (CNP). Kent for his strang views on foreign policy, eften equatin diplomacy wi weakness an indecisiveness, Bolton is eften describit as a neoconservative, tho he personally rejects the term.
References[eedit | eedit soorce]
- Jennifer Senior (1 Januar 2006). "Bolton in a China Shop". New York.
- "White House announces John Bolton's resignation". International Herald Tribune. 4 December 2006. Archived frae the original on 5 December 2006. Retrieved 3 Januar 2009. Cite has empty unkent parameter:
- "President Bush Accepts John Bolton's Resignation as U.S. Representative to the United Nations". White House, Office of the Press Secretary. 4 December 2006. Retrieved 4 December 2006. Cite has empty unkent parameter:
- "John Bolton resigns as ambassador to U.N." Associated Press. MSNBC. 4 December 2006. Archived frae the original on 2 November 2012. Retrieved 19 Mairch 2009. Cite has empty unkent parameter:
- Cooper, Helene (4 December 2006). "John Bolton resigns as ambassador to U.N." World. The New York Times. Retrieved 19 Mairch 2009. Cite has empty unkent parameter:
- Scholars – John Bolton'[deid airtin], American Enterprise Institute, Retrieved January 4, 2013
- Kirkland & Ellis LLP > Bolton, John R. Archived 2015-01-12 at the Wayback Machine Kirkland & Ellis, Retrieved February 6, 2009.
- Rosenthal, Andrew (28 September 2012). "Bolton Calls Obama's Benghazi Response 'Limp-Wristed'". The New York Times.
- "John Bolton: The Angriest Neocon". Archived frae the original on 8 August 2013. Retrieved 7 August 2013.
- "Empire Builders: Neoconservatives and their blueprint for US power" Archived 2007-09-09 at the Wayback Machine, Christian Science Monitor, June 2005.
- David Ramm, "Bolton, John R.", Current Biography Yearbook, 2006.
- Jacob Heilbrun, They Knew They Were Right, Random House (2008), p. 266.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Profile Archived 2011-01-26 at the Wayback Machine at American Enterprise Institute
- Profile at RightWeb
- Appearances on C-SPAN
- John R. Bolton on IMDb
- John R. Bolton collectit news an commentary at The New York Times
- John R. Bolton at the Notable Names Database
- The Creation, Fall, Rise, an Faw o the Unitit Naitions Archived 2005-04-19 at the Wayback Machine John Bolton's chapter frae the Cato Institute beuk, Delusions of Grandeur: The United Nations and Global Intervention
- John Bolton interviewed bi Jon Stewart on "The Daily Show" frae Mairch 20, 2007 Archived 2008-02-13 at the Wayback Machine
- John Bolton interview bi Neal Conan on Talk o the Naition, Mey 1, 2007
- Audio interview wi Naitional Review Online Archived 2008-05-03 at the Wayback Machine an airticle Archived 2012-10-19 at the Wayback Machine